Gå till innehåll

- Pf Lockdown -


FranskSinatra

Recommended Posts

Sommaren närmar sig och som vanligt har man varken gått till gymmet lika ofta som var tänkt eller grindat lika mkt som var tänkt. För att undvika vassen och fattiga utekvällar så måste jag på något sätt hitta inspirationsbränsle. Därför tänkte jag experimentera lite och köra en enveckas-online-lockdown här på pf. Någon som är på?

 

Start nu på måndag, 16:e april, och slut nästa söndag.

 

Kommer rapportera hyfsat stadigt om hur det går och känns. Eventuellt lägga upp lite prt-screens på grafer å sånt.

Om det är någon här som känner igen sig och också behöver en spark i röven - hääääng med! Tillsammans gör vi detta till en oförglömlig vecka och peppar varandra till framgång!

 

Anmälan och målsättning

Förlagsvis "anmäler" man sig i tråden (samt skriver målsättning i antalet timmar) och så fyller jag på med namn här i första-posten allt eftersom.

 

Kul om man också delar med sig av vilken typ av spel man kör och nivå.

 

Kommer själv ha som målsättning att öka med 50% vad gäller effektiv speltid. Jämfört med vad jag snittat i veckan senaste 6 månaderna skulle det innebära 30 timmar. Låter kanske futtigt men för mig är det ett ok steg framåt.. Tror inte på att pressa sig själv för hårt samt att det är lätta att förtränga all hinder på vägen (sjuk, bakis, frustration, tandläkaren, sova, äta, träna, umgås med polare etc). Tanken är att jag ska pressa mig lite i taget för att sedan, utan problem, kunna lira 40-timmars veckor ända fram till juli. Tror mkt handlar om att få till en vana. Får man till det kan det bli ett par slappa och härliga sommar-månader sen! :-D

 

På med handskarna, tagga till och joina!

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Anmälda (målsättning inom parantes. OBS effektiva speltimmar)

 

FranskSinatra (30), CG NLH 6max nl200

paralyxr (50) Svs /2kr-/4kr

gamler91 (55) Svs /4kr-/5kr

hans_ (30) Svs /2-/4kr

FormerForum (30) Svs /2-/4-/5

Esactun (30) Svs 5/10 (HU). 5 timmar på gymmet

Starfitter (20) Svs /30. Springa 2 mil och 3 gym-pass

obvspeltorsk (50) Nl200-400€ Boss. 5km löpning dagligen samt hålla mig nykter hela veckan

Opteron (50) eller tills ATH uppnåtts, 10/20-100/200 NLH

simonlofberg (25) PLO400-2k£$€

Nebo (40) Svs /15+. Minst två löppass

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 98
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Precis vad jag behöver, signar upp för minimum 50h på svs /2-/4 :-D

 

Cheers,

MADIE

 

Bra intiativ!

Dannek91 (40) Svs /4kr-/5kr

 

Kul! Bara att ladda, ta det vals och nyttja helgvärdet sen kör vi hårt på mån!

 

Hade hoppats på att det skulle vara pf-förskiva imorgon i tråden när jag såg rubriken, men icket. GL anyway alla som kör!

 

Hade ju iofs varit nåt. Nästa gång! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En föreläsning down.

Gym och grind ikv.

 

Mvh

Mer effektiv än Dalt0n

 

Så, då kör vi igång!

Kör igång hårt och siktar på att få in 6-7h fram till småtimmarna. Det vore kul om vi kunde styra upp något PF-bord på Svs /4-5kr med tanke på att vi är ganska många som grindar på dessa nivåer. :lol:

 

/dannek91

 

Jag är på!

 

50h grind eller tills ATH uppnåtts, 10/20-100/200 NLH

 

:roffe:

 

Kör hårt! Kul med highstakes också. Håller tummarna för ATH!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmars lir avklarat. Slarvade med uppvärmning och annat som jag brukar ha som rutin för att komma rakt in i A-game så börjat veckan ganska svagt. Typiskt att man ska få hybris bara för att man haft en rekordvecka och sen går in tokladdad i denna LD. :-D

 

Lirat bättre och bättre ju längre tiden gått så har en bra känsla för kvällen! :)

 

Hur går det för er andra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...