hans_ Postad 19 April , 2012 Rapport Postad 19 April , 2012 Matar på med rätt bra volym tror jag, har lyckats med att inte kolla resultatet sedan i måndags kväll och ska hålla mig tills på söndag. Back är jag säkert, men vet inte hur mycket. Riktigt skönt att inte veta då jag allt som oftast deppar ihop och tappar koncentrationen när jag sitter och refreshar en dalande graf dagarna i ända. WWSF och WTSD uppar lite så som planerat iallafall, rushen måste vara runt hörnet nu! Bensträckare nu, strax Christer-grind. gl dudes Citera
madie Postad 19 April , 2012 Rapport Postad 19 April , 2012 Gått lite trögt i veckan, och har därmed slackat rejält. Fått in hela 13 timmar hittills! Måste således spela 9.25h/dag veckan ut för att klara av mina 50h. Har även ett sidebet med hans, så ska göra mitt bästa att klara det då jag hatar att förlora GL allihopa! Citera
gamler91 Postad 19 April , 2012 Rapport Postad 19 April , 2012 55 timmar är oerhört tufft. Få som fixar det. Tror på att bygga upp "en vana" och pressa sig med en timma längre om dagen. Helt plötsligt känns 4 timmar som tre, 7 som 6 osv.. Efter ett tag går det som en dans på rosor att lira 50 tim/v. Sen är det ju också så att ju mer kunskap man har desto mindre energi går det åt. En nybörjare skulle va helt slut på 15 min på fyra bord. Ge inte upp, men sänk kraven lite kanske. Gl! Jo, jag håller absolut med dig! Dock så känner jag att motivationen är största problemet under grinden. Dålig motivation går ut över mitt spel och leder ofta till sämre resultat. Det skulle vara intressant och få reda på hur övriga grinders på pf handskas med problemet? För egen del så är speluppehåll på ett par dager det absolut bästa för att öka motivationen och spelglädjen. Att kolla på olika pokerfilmer/serier fungerar också till viss del, eller att surfa runt på nätet och kolla efter feta klockor Fransksinatra, denna låt dök upp i huvudet när jag läste din text Citera
FormerForum Postad 19 April , 2012 Rapport Postad 19 April , 2012 Ge_veva_mata! Arty, Mat Zo - Rebound [Mix cut] Spotify Citera
gamler91 Postad 19 April , 2012 Rapport Postad 19 April , 2012 Så då stänger vi ner kvällens session, slutar dagen +3k kr på 6h. Även fått in ett par timmar plugg. Imorgon har jag planerat monstergrind, för att komma i fas med målet som jag i nuläget ligger efter med. Detta kommer bli tufft, men ja räknar med att uppnå det. 26/55 speltimmar 2345/10 000kr 5/13 avsnitt av säsong 1 Alcatraz 4/5h tentaplugg 0/1 dunderfylla Citera
Starfitter Postad 19 April , 2012 Rapport Postad 19 April , 2012 Starfitter (20) Svs /30. Springa 2 mil och 3 gym-pass 18/20 h / 7k händer / Minns inte vad jag började på men hål på 44k 4/5 föreläsningar 3/3 gympass 8/20km löpning 1/2 böcker utlästa Citera
simonlofberg Postad 19 April , 2012 Rapport Postad 19 April , 2012 Dag 3: -18000$, + Chelseaseger. -en fylla. Dag4: +25000$ + SM-guldet till Gävle. + En påbörjad fylla. Citera
FranskSinatra Postad 20 April , 2012 Författare Rapport Postad 20 April , 2012 Satt med HM halva dagen och fixade med HUD, popups och NoteCaddy och hela fadderittan. Riktigt nöjd med utfallet och på vägen hittade jag några nya läckor hos ett par regs som jag möter dagligen. Några extra bb att lägga i korgen. Blev bara 3 tim speltid. Får bli lite extra imorn. Natti natti. Citera
Esactun Postad 20 April , 2012 Rapport Postad 20 April , 2012 30h speltid done, resultat ~500 SEK. = FAIL. Träningen failade med. Citera
Starfitter Postad 20 April , 2012 Rapport Postad 20 April , 2012 Klarade nästan allt. Har 50s kvar läsa i skolan 8km kvar springa i helgen Egentligen 2h kvar att grinda men eftersom jag monsterbackat känns det kontraproduktivt att nöta volym när jag får tiltkänsla av bara tanken på spelet. Citera
gamler91 Postad 20 April , 2012 Rapport Postad 20 April , 2012 33/55 speltimmar 8458/10 000kr 5/13 avsnitt av säsong 1 Alcatraz 5/5h tentaplugg 0/1 dunderfylla Citera
FranskSinatra Postad 21 April , 2012 Författare Rapport Postad 21 April , 2012 8,5 timmar idag vilket innebär att målet för veckan är avklarat. Är helt yr i huvudet just nu så pallar inte skriva mer men troligtvis blir det grind imorgon kväll också. Citera
obvspeltorsk Postad 21 April , 2012 Rapport Postad 21 April , 2012 47,5h spelade nu, back 4,5k€ och i princip hela månadsplusset bränt EV:et säger annat menmen är man mästare på flipps så är man =) Nya tag imorn, så snyggar vi till det litegrann iaf. Ändå som springer bra är väl jag på mina löpturer HEHEHEHEHEH gl ni andra. Citera
obvspeltorsk Postad 21 April , 2012 Rapport Postad 21 April , 2012 Ikväll DANSADE jag nykter ? Citera
diazo Postad 21 April , 2012 Rapport Postad 21 April , 2012 nykter ? förhoppningsvis inte, erdetfredag.dk ... Citera
Lundin89 Postad 21 April , 2012 Rapport Postad 21 April , 2012 paralyzr/MADIE har jagat mig hela dagen, inte lätt att tjäna en krona när ni har lockdown. Mvh Ledsen microfisk Citera
FranskSinatra Postad 21 April , 2012 Författare Rapport Postad 21 April , 2012 Hann med fyra timmars grind idag. Upp några Eurosar. Haft en ganska kall vecka och det verkar jag inte vara ensam om i det här gänget. Det där med lockdown var ingen vidare bra idé kanske.. Trots det så siktar jag på att gå in i kaklet mån-fre nästa vecka innan det bär av till Uppsala på lör för galet valborgsfirande. Brukar va nötskal. Citera
obvspeltorsk Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 Backar 3,7k€ under denna tillställning, fått in hyffsat mkt nävar. Fått springa mina turer dagligen och hunnit med en värdig grisfylla på ViktorH:s vis. Resten pratar man inte om. På måndag är en ny vecka och vi siktar på att vända detta. Hoppas ni haft en fantastiskt vecka ni andra och att ni plussar massa riksdaler. Citera
Slaskhink Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 30h speltid done, resultat ~500 SEK. = FAIL.Träningen failade med. Är det GTO att välja veckan (och helgen) precis innan löning för lock down grind? ni som valde SvS Citera
FranskSinatra Postad 23 April , 2012 Författare Rapport Postad 23 April , 2012 Är det GTO att välja veckan (och helgen) precis innan löning för lock down grind? ni som valde SvS Tror ingen "behöver" en lockdown eller annan motivationshöjare under löneveckan. Den går av sig självt så att säga. Däremot har jag personligen haft svårt att finna sug att lira just veckan innan. Främst för det syftet jag startade tråden. För mig blev det en bra vecka och jobbade betydligt hårdare än en normal innan-löning-vecka. Om man skulle göra en liten spontan utvärdering av lockdownen så tror jag många tog vatten över huvudet och satte lite för höga mål och därmed blev för hårt pressade, vilket nästan alltid påverkar spelkvalitén negativt. Citera
schumme Postad 23 April , 2012 Rapport Postad 23 April , 2012 Tycker vi bör införa detta som standard varje vecka, finns det möjlighet så kanska jag hoppar på nån vecka Citera
wahlen1 Postad 23 April , 2012 Rapport Postad 23 April , 2012 Tycker vi bör införa detta som standard varje vecka, finns det möjlighet så kanska jag hoppar på nån vecka + Citera
Starfitter Postad 23 April , 2012 Rapport Postad 23 April , 2012 Tycker vi bör införa detta som standard varje vecka, finns det möjlighet så kanska jag hoppar på nån vecka + http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1690966#post1690966 Välkomna in i värmen. Citera
Recommended Posts