rakebackhero Postad 31 December , 2013 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2013 Belönade mig själv med lite trisslotter i hopp om att göra en minibiff! Men fyfan vad runbad jag är på trisslotter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 31 December , 2013 Rapport Share Postad 31 December , 2013 är ditt svs-nick outat? wpwpwp (inte white power alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baruka Postad 31 December , 2013 Rapport Share Postad 31 December , 2013 Vem är coachen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 31 December , 2013 Rapport Share Postad 31 December , 2013 är ditt svs-nick outat? wpwpwp (inte white power alltså) Du kan få det för en röding.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
deom_on Postad 31 December , 2013 Rapport Share Postad 31 December , 2013 Var hittar man 7manna bord som de såg ut att du hade på din skärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 1 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 1 Januari , 2014 Var hittar man 7manna bord som de såg ut att du hade på din skärm? Det är 6-manna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 1 Januari , 2014 Rapport Share Postad 1 Januari , 2014 Haha, känns som att min tianlott har dragit in ännu fler intäkter till svs! Kanske borde be svs om en bonus! I övrigt grattis till ett snyggt år, tråkigt med allt negativt som verkar ha hänt men bara att blicka framåt! Wp och gl! Ses på /10 snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 2 Januari , 2014 Författare Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 Snyggt! Tack wp sir! Tackar musen! Polaren klonkade ab freeroll så åker den 6e, han skaffade en dagbok här om det igår. Kontakta han! Nickar Denta och behöver någon att bolla idéer med då han åker med en irlare bara Ah såg den, blir tyvärr inget PCA för mig. För dyrt och är livefisk. Får börja med något mindre Wp,imponerande resultat för 2013! Tack! Riktigt nöjd själv är ditt svs-nick outat? wpwpwp (inte white power alltså) Oklart Vem är coachen? inavacuum DC Haha, känns som att min tianlott har dragit in ännu fler intäkter till svs! Kanske borde be svs om en bonus! I övrigt grattis till ett snyggt år, tråkigt med allt negativt som verkar ha hänt men bara att blicka framåt! Wp och gl! Ses på /10 snart Ah tugnt år på vissa sätt, morfar dog och tjejen jag gillar vill numera bara vara vän. Går ju tyvärr inte vara vän med någon man gillar såpass mycket så kan inte umgås med henne jättetråkigt Men förhoppningsvis kommer man över det och blir starkare Syns på /10 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kolle11 Postad 2 Januari , 2014 Rapport Share Postad 2 Januari , 2014 Riktigt trevlig dagbok! keep it up! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 4 Januari , 2014 Rapport Share Postad 4 Januari , 2014 Hur kommer det sig att du inte har en svensk coach? Hur länge har du kört med inavacuum och vad tycker du om honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 18 Mars , 2014 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2014 Yo! Inte skrivit på ett tag, har varit i Afrika i en månad och volontärarbetat på ett djurcenter med lejon, geparder & elefanter. En fantastisk resa men nu är jag hemma igen Här är två videos jag gjort hittils från resan Att sätta en gopro på en gepard Bungyjump Lite randomkort Här badar jag vid kanten av Victoriafallen, går inte beskriva hur sjukt det var, inte heller ser man det på bilden. Men vid kanten stupar det 120m rätt ner. Ett snedsteg och man hade spelat sin sista pokerhand. Aldrig varit så rädd tror jag, skulle hellre hoppa bungyjump 10 gånger om än att göra om det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 18 Mars , 2014 Rapport Share Postad 18 Mars , 2014 Satan sau fräckt! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 18 Mars , 2014 Rapport Share Postad 18 Mars , 2014 I hate you so much right now. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 18 Mars , 2014 Rapport Share Postad 18 Mars , 2014 wow Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 18 Mars , 2014 Rapport Share Postad 18 Mars , 2014 mäktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 18 Mars , 2014 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2014 Finns lite fler bilder & text på bloggen jag hade när jag var nere om ni är intresserade, orkar inte göra nån ordentlig tripreport här. mesch.blogg.se Nu får ni donera till mig på SvS, behöver cash till nästa resa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Helrörstoken Postad 18 Mars , 2014 Rapport Share Postad 18 Mars , 2014 Feta pics:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 18 Mars , 2014 Rapport Share Postad 18 Mars , 2014 Grymmmmmt! Livskvalité Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 18 Mars , 2014 Rapport Share Postad 18 Mars , 2014 Wow, ser ut som en resa för livet! Magiskt Edit: Hur gör man för att uppleva en sån här resa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 18 Mars , 2014 Rapport Share Postad 18 Mars , 2014 snyggt, fanns lite profilbildsmaterial till facebook där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 18 Mars , 2014 Rapport Share Postad 18 Mars , 2014 Hur pass tama är dem? Hur ställer de sig för att bli klappade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 18 Mars , 2014 Författare Rapport Share Postad 18 Mars , 2014 Hur pass tama är dem? Hur ställer de sig för att bli klappade? Vi hade 9st, vissa väldigt tama, gick bra att klappa dem osv. Sen hade vi några som i stort sett var helt vilda, gick inte röra dem, spottade och fräste! Dessa hade vi endast för parningssyfte för att öka populationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
laxen19 Postad 18 Mars , 2014 Rapport Share Postad 18 Mars , 2014 awesome!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 18 Mars , 2014 Rapport Share Postad 18 Mars , 2014 Daum! Liiiteliiite avis. Bara lite. Fast mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gorillai Postad 18 Mars , 2014 Rapport Share Postad 18 Mars , 2014 ggwp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts