Paganscum Postad 20 Maj , 2012 Rapport Share Postad 20 Maj , 2012 tyty. Skatt? Mm lirar ju på PKR och antar att man egentligen ska skatta då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 20 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 20 Maj , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 22 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 22 Maj , 2012 Rapport Share Postad 22 Maj , 2012 GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 22 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 23 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 23 Maj , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 28 Maj , 2012 Författare Rapport Share Postad 28 Maj , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 2 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 7 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 11 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 shit, wp man! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Well Fucking Played!! / RailbirdeN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beercreek Postad 11 Juni , 2012 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rakebackhero Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Thanks. Skönt att ha en så skön session på sina standardnivåer. Grafen ser ut som jag spelat /50 i slutet men gick bara undan lite.. Lägg gärna in rail i smyg varje session jag spelar om det rullar så här fint PGrinder! Vilken nivå ? Posta jättepotten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Blandade 4 st bord /4 och /5 sen 1 bord /10. Vilken av dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Haha lustigkurre! Menade mer att det är ingen stor 20k pott direkt utan en massa potter inom loppet av ca: 50 händer där det smällde ganska fint. ev-graf tack (bryr mig ej om att det är svs ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 ev-graf tack (bryr mig ej om att det är svs ) Ontopic: Ganska ny på SVS och jag undrar om det finns något sätt man kan höfta EV eller om det är helt kört? Känns orimligt men vad fan vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Ontopic: Ganska ny på SVS och jag undrar om det finns något sätt man kan höfta EV eller om det är helt kört? Känns orimligt men vad fan vet jag. Det spårar ganska fort åt helvete. Springer du över svs-ev en månad så kan du konstatera att du sprungit som en gud, ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Ontopic: Ganska ny på SVS och jag undrar om det finns något sätt man kan höfta EV eller om det är helt kört? Känns orimligt men vad fan vet jag. ja du kan höfta ev, se till att du alltid bettar t.ex. 9999.99 istället för 10k och tvinga motståndaren att dega så får du se hans kort dessutom. dock synar de flesta bara och checkar ut men då påverkas ju inte evt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 ja du kan höfta ev, se till att du alltid bettar t.ex. 9999.99 istället för 10k och tvinga motståndaren att dega så får du se hans kort dessutom. dock synar de flesta bara och checkar ut men då påverkas ju inte evt Ditt "faktiska" ev i situationen blir ju tokfel då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johanhall Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Ontopic: Ganska ny på SVS och jag undrar om det finns något sätt man kan höfta EV eller om det är helt kört? Känns orimligt men vad fan vet jag. Höftning: Springer du 1/2 till 2/3 under EV så springer du "normalt" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 11 Juni , 2012 Rapport Share Postad 11 Juni , 2012 Höftning:Springer du 1/2 till 2/3 under EV så springer du "normalt" Kanske i dina grafer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts