ViktorH Postad 9 April , 2013 Författare Rapport Postad 9 April , 2013 Han spelar långa sessioner på 2.5/5 där han går in enbart för att spela som ett LAGtard så han kan posta en sån graf här och låtsas att det är på hans vanliga nivåer ahhhhh var kul sålänge det varade edit: fast det där är nog bara /10-/30!
ViktorH Postad 14 April , 2013 Författare Rapport Postad 14 April , 2013 Tack alla som kom igår till Harmyntan och gick med ut på Le Cardinal, sjukt trevlig kväll! <3
ViktorH Postad 19 April , 2013 Författare Rapport Postad 19 April , 2013 Jag har varit mindre dryg i chatten. Talar å andra sidan sanning.
ViktorH Postad 23 April , 2013 Författare Rapport Postad 23 April , 2013 Hemma från tämligen sjuk men trevlig semester i sthlm med 070, Fox, spelarn_, beercreek och ~GoldFisH~ m.fl. snart nya äventyr! #bylligt #värt #intebylligt
ViktorH Postad 23 April , 2013 Författare Rapport Postad 23 April , 2013 Justin bieber konsert eller ? borde stått med håv utanför Globen..
Starfitter Postad 24 April , 2013 Rapport Postad 24 April , 2013 Sjukt åka bil med den jekeln, vågar inte det längre.
ViktorH Postad 26 April , 2013 Författare Rapport Postad 26 April , 2013 Sjukt åka bil med den jekeln, vågar inte det längre. det gick rätt fort, hörde lite skräckhistorier från HH postar lite mer runkbart, dagens garph: Löningsdagsgraf!
ViktorH Postad 10 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2013 Tänkte posta min runkbara månadsgraf, men drar istället en faktisk runk. Har dock dragit in en 15k+ som jag kan spendera i Bergen den kommande veckan. So long suckers. Drar till Norge. Russ russ
ViktorH Postad 20 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2013 Tänkte att eftersom jag mest sitter stilla med min jävla förkylning så kan jag skriva lite om Norge och nationaldagsfirandet för er som aldrig varit där eller kanske vill åka dit nångång. Jag fyllde precis år i veckan så tänkte att jag skulle fira dagen uppe i Bergen där min bror jobbar å bor istället för hemma på Harmyntan. Sagt å gjort, plan bokas och jag far upp den 11e för att sedermera riktigt bakfull och förkyld från sista nattens utomhussex ta mig hem den 19e. Ja jag vet att jag outats för IRLare här men har saknat så jävla mycket att skriva. Hur som helst. Den 1a till 17e maj är det RUSS-tider i hela Norge. Russ innebär för den kvinnliga delen av den berörda befolkningen (de tjejer som tar studenten) att de har på sig samma par röda byxor i 17 dagar. Dessa byxor skrivs det flitigt på utav vänner, fiender, cigg och ligg. Förutom de röda byxorna med diverse dekaler och dylikt så har de även ett mål under russ-tiden. Målet är att samla ihop så många "knutar" som de bara kan. Knutarna kan insamlas på många sätt. De representerar alla ett slags achievement och kräver alla MINST 2 VITTNEN för att godkännas. Det är egentligen en mycket sjukare twist än vad man snabbt tänker. Många av knutarna är alkoholrelaterade (t.ex. drick 24 0,5L starköl på 24h) medan många är sexrelaterade (ha sex utomhus, ha sex med någon av samma kön, ha sex med någon i russ-styrelsen, utför oralsex, ha sex med 10 eller fler personer under russ-tiden, spring naken runt sjön mitt i stan, etc). Notera att samtliga knutar kräver minst 2 vittnen. Under de här 17 dagarna är det inte ovanligt att se folk "knyta knutar" mitt på ljusa dagen, mitt i staden. Rätt sjukt kan tyckas, men det är helt socialt accepterat och en del av traditionen. Alltså total sluts men ingen dömer. Efter att ha knutit en knut med någon brukar man byta visitkort med dem för att man ska minnas sin erfarenhet, såhär kan det då se ut: @ViktorHofficial *reklam* har royal straight flush i russ På nätterna finner man russen på nattklubben "dusen", eller Exodus, som den egentligen heter. Ett riktigt lökigt ställe där man som icke-russ inte går in, men har man inte fått napp kl 03 ännu så rekas fiskehov utanför. Vidare är det nästan löjligt att påstå att du inte ännu fått napp kl 03, då du som svensk har en brutal edge på norrmännen. Fick höra så många gånger att det är något "oförklarligt sexigt" med svenska språket (speciellt skånska i Bergen ska sägas, då de delar språkliga egenskaper t.ex. det skårrande R:et). Dagarna fortgick i staden som kallas världens regnigaste och inte förrän den 18e sken vädret upp på riktigt och 25 grader sol blottade sin välkomna nuna. Då hände nåt helt jävla magiskt. Torgen fylldes av EXTREMT JÄVLA HETA B-RUDAR AAAAAARHGJ BLIR GALEN!! fattar ingenting. Så mycket vackra, snygga, heta, fina, helt jävla underbara tjejer har jag aldrig nånsin sett. Inte sen jag senast var i Bergen vill säga och fick samma chock. Bara nåt att tänka på ni som fortfarande sitter på staketet! Den 16e är det sjuk fest i hela staden och den 17e smäller det till rejält med fyrverkerier, fest och så jävla bra stämning. "Gratulerer med dagen!" säger alla till alla som om alla fyller år. Nästan varenda tjej struttar runt i folkdräkt tillhörandes deras hemregion och även männen är stiligt klädda generellt. Stånd med fried springrolls slås upp och pålklättrartävling med 50000 NOK hängandes högst upp inleds: (se bild nedan) Det är helt enkelt en sjuk tid att befinna sig i den här otroligt vackra staden Bergen. Jag har en mängd intressanta fotografier jag inte ens vågar lägga upp här från min vistelse den senaste veckan, men jag kan säga att det var en fantastisk tid och en tradition jag personligen tänker upprätthålla nästa år. Har nån frågor eller bara är mer intresserade av denna magnifika tradition så är det bara att ställa här! Hoppas ni haft en trevlig majmånad, gott folk! edit: inb4 "men ViktorH de ser ju ut som barn!!111" -de är 18 eller 19, if you don't go nuts, they will.
papiPope Postad 20 Maj , 2013 Rapport Postad 20 Maj , 2013 Jävla Sverige. "För vi har tagit studenten". Va fan.
ViktorH Postad 20 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 20 Maj , 2013 Ja det är en bisarr skillnad MISSA INTE MIN FINA NORGEHISTORIA PÅ FÖRRA SIDAN, UPPMÄRKSAMHET!
Soni Postad 20 Maj , 2013 Rapport Postad 20 Maj , 2013 Fast det finns olika typer utav russbyxor, som står för olika utbildningar. Min poäng är att din royal ikke är fulländad:mrgreen:
GruGloG Postad 20 Maj , 2013 Rapport Postad 20 Maj , 2013 Fick höra så många gånger att det är något "oförklarligt sexigt" med svenska språket (speciellt skånska) Nötternas nöt? Inte ett av de vanligare epiteten vi brukar tillskrivas annars ^^.
ViktorH Postad 21 Maj , 2013 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2013 Fast det finns olika typer utav russbyxor, som står för olika utbildningar. Min poäng är att din royal ikke är fulländad:mrgreen: I bergen syntes endast rödbyxor, samt straight flush är enfärgad. Handen får stå Nötternas nöt? Inte ett av de vanligare epiteten vi brukar tillskrivas annars ^^. Tror inte det finns någon annanstans i världen där being skåning är nöten.
Trillske Postad 21 Maj , 2013 Rapport Postad 21 Maj , 2013 Lite skumt att en del fått för sig att människor är ovanligt sexuellt frisläppta i Sverige. De flesta skandinavier jag känner här är förstås svenska, likt förbaskat: så fort någon legat med någon skandinav är det en norska. Amerikanerna är sjukare. I Pacific Beach har de i princip inte kläder på sig när de går och handlar, i Downtown San Diego har de (på riktigt) oralsex med varandra på dansgolvet.
ViktorH Postad 30 Juni , 2013 Författare Rapport Postad 30 Juni , 2013 Gör dagboksdelen privat nu så man kan outa sitt sexliv.. edit: kom på att samma argument kan användas av de som är emot privat dagboksdel
ViktorH Postad 1 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2013 Halvårsupdate: Har varit ett intressant pokerår so far, med mycket fokus på spelutveckling framför allt på senaste. Gör fortfarande misstaget att spela mongobakfull ibland, vilket kan leda till att jag ger bort 36k-potter på /50, men det får man ta. Har spelat allt ifrån /4 till /200 på senaste vilket är kul, men det svänger rätt jävligt. Kan nog säga att jag reggar /50 nu mer eller mindre. En del regs vägrar ge action HU och det tar jag som något positivt. Grafen för året har en positiv redline och innehåller jävligt få spelade händer för att vara jag, men fokus på spelutveckling, fest och kvinnor står till 100% bakom det. Vill egentligen prata om de senaste 10 dagarna jag har haft som varit helt sjuka (även i ViktorH's värld) på den fronten, men postar istället halvårsgrafen. Fattas en del PLO-slask och nåt jag spelat från en annan dator, men fortsätter väl lira och ska jobba ännu mer på att utveckla mitt spel och mindre på att pressa händer (de korrelerar dessutom dåligt och volym är förutom variansutjämnande inte hela världen för att överleva på nivåerna). Ses på borden!
Trillske Postad 7 Juli , 2013 Rapport Postad 7 Juli , 2013 Sjukt med /200, men nästan ännu sjukare att du orkar /4 då.
ViktorH Postad 7 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2013 Sjukt med /200, men nästan ännu sjukare att du orkar /4 då. allt är roligt sålänge man håller 40bb/100 swingade ner 80k på /50 nu på några dagar, vilken gottenivå
minibiff Postad 7 Juli , 2013 Rapport Postad 7 Juli , 2013 swingade ner 80k på /50 nu på några dagar, vilken gottenivå Inte för att vara sån, men någon rolig HH att bjuda på? Hjälper en att bli av med ångest!
ViktorH Postad 8 Juli , 2013 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2013 Inte för att vara sån, men någon rolig HH att bjuda på? Hjälper en att bli av med ångest! kan bjuda på en åtminstone. mot en heltidsspelande reg som verkar leva på både shorthanded och HU-spel. Boss $5000.00 No Limit Hold'em - 2 players - BTN/SB: $4785.04 Hero (BB): $14500.07 Pre Flop: ($75.00) Hero is BB with A A BTN/SB raises to $100, Hero raises to $400, BTN/SB raises to $850, Hero raises to $1400, BTN/SB calls $550 Flop: ($2800.00) 8 T 2(2 players) Hero bets $950.00, BTN/SB raises to $3385.04, Hero calls $2435.04 Turn: ($9570.08) K(2 players) River: ($9570.08) 2(2 players) Final Pot: $9570.08 BTN/SB shows J 2 BTN/SB wins $9555.08 (Rake: $15.00)
Trillske Postad 8 Juli , 2013 Rapport Postad 8 Juli , 2013 Du är lite speciell med mini-raisar OOP trots djupstackat, har det bara blivit så eller har du tänkt igenom det och kommit fram till att du vill ha synerna? Någon gång när vi möts har jag tänkt på att det uppstår lägen där det är 100% syn (eller raise). (inte direkt funderat över handen du postar här, kom bara att tänka på det)
Recommended Posts