Gå till innehåll

Team Microvåg - lockdown resten av året

ViktorH

Recommended Posts

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det blir ingen Marienlyst för oss ikväll, men där borde rimligen vara bra värde ikväll. Ni kan försöka ringa dem på förhand och se om ni kan sätta upp era namn på cashgame-listan (något som enligt vissa dealers går, men enligt andra inte går). Försöka duger, då jag tror det kan vara mycket folk ikväll.

Jag å Plipen brukar ta 21:30-båten, och brukar då precis anlända när cashgamen drar igång.

Ser fram emot att möta dig på /4 i april! Also, titta inom Harmyntan idag om ni är sugna. Här e skitit, fullt av chipspåsar, läskflaskor och döda horor, men även det har sin charm.

Tyty!

Du ska inte se fram emot att möta mig btw, tänkte liksom level sabba din winrate:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan tyvärr inte intyga att historian från igår är sann men jag kan intyga att VH överväldigar/tröttar ut damerna med konstant snack om sex tills dem inte orkar värja sig. Lite av en ögonöppnare för mig, jag trodde faktiskt inte den approachen var så väl bemött från det svagare könet.

Länk till kommentar

Jag kan tyvärr inte intyga att historian från igår är sann men jag kan intyga att VH överväldigar/tröttar ut damerna med konstant snack om sex tills dem inte orkar värja sig. Lite av en ögonöppnare för mig, jag trodde faktiskt inte den approachen var så väl bemött från det svagare könet.

in b4 meta testar det själv, en ögonstängare, sas

har en kompis som också gör det hela tiden, he got the looks sas. sjukt nog räcker enbart looksen för honom, för antar viktor utöver utseendet har rätt bra framförhållning, måste fungera något fruktansvärt effektivt.

Länk till kommentar

Min personliga strategi är att tableselecta rätt hårt och få in mycket volym.

Håller mig gärna borta från att spela mot någorlunda duktiga regs på nivån som Limmet, HeroinHero, CamAcHe, Garjolla och .punkt, medan ......och alla som heter något som börjar på TobbeXXX gärna får sitta ur pos på mig.

Don't tap the glass.

Länk till kommentar

IRL-swings deluxe idag men det slutar på en bra not med en skön och kort men intensiv pokersession där jag sprang löjligt bra. Spelade enbart NL100 och hittade förvånansvärt nog A-gamet direkt. Händer aldrig för mig efter att jag haft paus. Men det underlättar att jag inte gick över NL100, min överlägset största lucka när det gäller poker är att jag har fruktansvärt svårt att hålla i mitt spel så fort jag spelar på en högre nivå än jag känner mig totalt bekväm på för stunden.

Har en del praktiska saker jag vet att kommer vara tvungen att tänka på för att klara mitt pokermål denna månad och jag ska försöka lista dessa så jag verkligen får ordning på det.

Nu orkar jag dock inte, blir snart sängen för serietittande och lite godis :oops:

Länk till kommentar

103K kvar till målet!

Till ditt personliga mål, eller är det totalmålet på 300k? Ska bli kul att följa er, många resultatsuppdateringar plz! :)

Tjenixen!

Ingen känner igen mig här som något nick, då jag aldrig varit aktiv i något forum.

Historien bakom mitt gamla nick Plipen är att jag har en barndomskompis som på fullt allvar hette så de första två åren i livet. Sedan döpte föräldrarna om honom till Björne....

Jag bor på harmyntan med ViltonH och Ronny (Meta som han vill bli kallad) och jag håller mestadels till på NL200-400.

Jag är 22 år och har haft lite funderingar på att börja plugga, men när jag vaknade imorse för att göra högskoleprovet var motivationen helt körd i botten.

Att jag är 63BI plus för månaden hade definitivt en inverkan på beslutet att stänga av väckarklockan och sova till kl 15 istället.

Målet för april känns helt rimligt och för egen del gäller det bara att tangera mars-resultatet så finns det utrymme för Vilton att slå sönder tv-apparater.

Peace niggers

Välkommen till PF, nigger!

Länk till kommentar

• Skapa nytt...