emilio_barzini Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Gutshot sänder väl finalbordet oxå, det gjorde dom förra året oxå (om jag inte minns helt fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Poker är ett roligt spel Inte sant? Raisar du mig får du spö A A ska spelas hårt T T kan man ta det lite mer försiktigt med Eller hur? Button lämnar mina mörkar ifred Annars får han se på annat You little, skriker han då mina 72 klonkar ut honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Poker är bland det bästa jag vet. Och kom inte och försök ta det ifrån mig! Nackskott ska dom ha. Tusen skökor som skrider fram. É re nåt fel med att vara sköka? Någon svarar snabbt. Springandes över älvar av svavel och kol. Upp genom ravinen. Genom den där dungen. Evig fruktan byts mot skälvande längtan. Ruset tilltar. Jag kan äntligen andas ut. Andningen återfår normal takt. Kvällen sveper mig i sin slöja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
migallo Postad 13 Juli , 2005 Rapport Share Postad 13 Juli , 2005 Förra året sände pokerstars det. Det funkade alltså precis som om man kollade på ett bord vilket som helst. Det fungerade lite halvkass och som jag minns det så tröttnade jag efter ett tag. Som jag förstod det så gick det i princip till som så att det helt enkelt satt en kille i publiken som rapporterade hur mycket spelarna bettade och så. Dels så såg han fel ibland jag har för mig att Raymer var extrem shortstack i en halvtimme eller något varpå man plötsligt fick reda på att den handen i vilken han blev det förmodligen aldrig hade ägt rum för han hade ju en väldig massa chips, dels missade de händer emellanåt förmodligen pga av att de tappade kontakten med killen som rapporterade och dels är det rent naturligt en himla massa dötid mellan händerna så det var ingen höjdare direkt. Överhuvudtaget skulle väl en livesändning bestå till 98% av en dealer som står och blandar kort och ett par minuter flopplösa händer. Det är i de andra två procenten man hittar mattusows kommentarer och utbrott samt de intressanta händerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 13 Juli , 2005 Rapport Share Postad 13 Juli , 2005 Jak tror jak dånar, vilken oupptäckt litterär ådra som nyvaket och skir spirar fram. *med fuktiga ögon* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MasterFlash Postad 13 Juli , 2005 Rapport Share Postad 13 Juli , 2005 Poker är bland det bästa jag vet.Och kom inte och försök ta det ifrån mig! Nackskott ska dom ha. Tusen skökor som skrider fram. É re nåt fel med att vara sköka? Någon svarar snabbt. Springandes över älvar av svavel och kol. Upp genom ravinen. Genom den där dungen. Evig fruktan byts mot skälvande längtan. Ruset tilltar. Jag kan äntligen andas ut. Andningen återfår normal takt. Kvällen sveper mig i sin slöja. Nån ny hip hop låt om poker nu.. kanske blir en hit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mysiskatten Postad 13 Juli , 2005 Rapport Share Postad 13 Juli , 2005 cardplayer kommer att ha live kommentarer (Audio on final table) länk till cardplayer.com * LP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joakim Postad 14 Juli , 2005 Rapport Share Postad 14 Juli , 2005 Poker är bland det bästa jag vet.Och kom inte och försök ta det ifrån mig! Nackskott ska dom ha. Tusen skökor som skrider fram. É re nåt fel med att vara sköka? Någon svarar snabbt. Springandes över älvar av svavel och kol. Upp genom ravinen. Genom den där dungen. Evig fruktan byts mot skälvande längtan. Ruset tilltar. Jag kan äntligen andas ut. Andningen återfår normal takt. Kvällen sveper mig i sin slöja. Nån ny hip hop låt om poker nu.. kanske blir en hit? Eller nåt dålt budskap om en snubbe som inte gillar wäsh... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 14 Juli , 2005 Rapport Share Postad 14 Juli , 2005 Bafatt QoS å eurythmech uppenbarligen innehar diktarkvalifikationer , må så vara med subliminala budskap, så finns det nu en diktartråd för alla hugade. Hehehe Write on... http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=13035 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Atilla Postad 14 Juli , 2005 Rapport Share Postad 14 Juli , 2005 kan man inte kopa livetransmisssion på nettet på final bordet? vil se ivey kick some ass! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
actiwe Postad 14 Juli , 2005 Rapport Share Postad 14 Juli , 2005 man får vänta lite, innan det sprider sig på internet vilket det för eller senare kommer göra, det finns nästan alla episoder från wsop på många torrenttrackers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BGB Postad 19 Juli , 2005 Rapport Share Postad 19 Juli , 2005 Enligt uppgift från comhem så erbjuder der bara ESPN classic som man kan få för 39 kronor/ månad. Som jag tolkar ESPN:s sändningsprogram så går poker och WSOP på kanalen som bara heter ESPN och då kan man inte boka den via comhem. Någon som jagat tag på rätt ESPN kanal? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 19 Juli , 2005 Rapport Share Postad 19 Juli , 2005 Vet inte om ESPN sänder någon av sina kanaler över europa eftersom de allt som oftast sänder evenemang som de inte har betalt europarättigheterna för. Men en tillräckligt fet parabol skulle möjligen kunna ta in de amerikanska sändningarna. Enklare är dock att vänta in torrenten som brukar dyka upp ett par dagar senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poque Postad 20 Juli , 2005 Rapport Share Postad 20 Juli , 2005 Är inte helt hundra på detta. Men förr har jag för mig att när jag snurrade parabolen på ett visst sätt kunde jag ESPN. Måste prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 20 Juli , 2005 Rapport Share Postad 20 Juli , 2005 shit, har ju beställt espn nu av comhem bara för att se wsop ! =( får nog ringa och avbeställa skiten . . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ayecappy Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2005 nu när avsnitten börjar dyka upp lite här o var är det här det är tänkt man skall diskutera dem eller? (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2005 nu när avsnitten börjar dyka upp lite här o var är det här det är tänkt man skall diskutera dem eller? (: Det är ju bara circuit än så länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StarletRox Postad 5 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 5 Augusti , 2005 nu när avsnitten börjar dyka upp lite här o var är det här det är tänkt man skall diskutera dem eller? (: Det är ju bara circuit än så länge... fortfarande wsop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peastrip Postad 6 September , 2005 Rapport Share Postad 6 September , 2005 nu när avsnitten börjar dyka upp lite här o var är det här det är tänkt man skall diskutera dem eller? (: Det är ju bara circuit än så länge... fortfarande wsop.. Har det börjat komma några avsnitt från det "riktiga" WSOP?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 6 September , 2005 Rapport Share Postad 6 September , 2005 jadå, det finns en hel del på det där skeppet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 6 September , 2005 Rapport Share Postad 6 September , 2005 nu när avsnitten börjar dyka upp lite här o var är det här det är tänkt man skall diskutera dem eller? (: Det är ju bara circuit än så länge... fortfarande wsop.. Har det börjat komma några avsnitt från det "riktiga" WSOP?? 4 avsnitt har kommit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zirAlex Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 vart får man tag i dem? tror inte mycket på dc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StarletRox Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 the pirate bay och mininova Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 Innan det blir allt för mycket priatsnack. Please http://pokerforum.nu/forum/regler.php speciellt punkt 5. 5. Spridning av piratmaterial mm. 5.1 - Det råder ett strikt förbud mot spridning av piratmaterial då legaliteten är tveksam. 5.2 - Det är inte tillåtet att länka till piratkopierat material eller på andra sätt tipsa varandra om var dylikt material går att hitta. Även inlägg där man ber om informationen via PM är förbjudna. Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oskarsson Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 14 avsnitt har sänts på espn i usa, nåra cercuits (stavning) där om åker runt och hottar upp stämningen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts