hubbahubba Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 Samåkning från Stockholm?Jag kör E4/E20 från Huddinge. Minst tre till får plats i min 850. Jag är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 Jag är intresserad.Jag reserverar en plats till dig tills vidare.Fler från Sthlm som vill åka med mig och Hubbahubba? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 I'm of the hook! Hade garanterat varit svinkul från start till mål (som vanligt) men det går inte att jobba in en resa helt enkelt. Full bokning hela jävla månaden och sen gick bönan o skaffar nytt jobb som börjar veckan innan. Om ni absolut vill träffa mig full el ge mig pengar så åker jag till Riga på torsdag nästa v med båt. Om det nån gång blir en ändring i planerandet att köra en till... el att någon annan tar över alla inblandade... då vill jag vara där och vara full. Vem vet det kanske kommer ett return of the sthlm super weekend.. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 I'm of the hook! Hade garanterat varit svinkul från start till mål (som vanligt) men det går inte att jobba in en resa helt enkelt. Full bokning hela jävla månaden och sen gick bönan o skaffar nytt jobb som börjar veckan innan. Om ni absolut vill träffa mig full el ge mig pengar så åker jag till Riga på torsdag nästa v med båt. Om det nån gång blir en ändring i planerandet att köra en till... el att någon annan tar över alla inblandade... då vill jag vara där och vara full. Vem vet det kanske kommer ett return of the sthlm super weekend.. =) Verkligen supertrist Hade varit kul att träffas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 Kommer ihåg dig från Karlstad Hogge, skulle gärna köra en sån här turre... Jobbar typ jämt nu när inte pokern gav tillräckligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 Kommer ihåg dig från Karlstad Hogge, skulle gärna köra en sån här turre... Jobbar typ jämt nu när inte pokern gav tillräckligt Nu blev jag nyfiken, vem är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 Trist trist John Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 Nu blev jag nyfiken, vem är du? Du introdersera mig till karlstads svartklubbsliv Från "Rumpan bar" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 Du introdersera mig till karlstads svartklubbsliv Från "Rumpan bar" Ah, då vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 OK bra eller dåligt vad vet jag. Vi vet vilka varandra är iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 Du får komma till Västervik, har 15k jag tänkte slaska bort i helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 3 September , 2012 Rapport Share Postad 3 September , 2012 Nu blev jag nyfiken, vem är du? Var ju skitlänge sen, men kul att du hållt ipokern Finns väl inget nu knappt för studenter, det gamla kårjuset i stan stängdes, vettifan vad som finns nu, måste finnnas nåt nytt. Sorry för OT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 3 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2012 JOHN FFS!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Karl_Ashnikov Postad 4 September , 2012 Rapport Share Postad 4 September , 2012 Måste tyvärr meddela att jag och Fru Starleaf måste avboka vårt deltagande i turneringen. Jag är alldeles för upptagen med att vara rockstjärna och vet redan nu att jag har bokat in att sitta i studion och skjuta heroin den helgen då turneringen går av stapeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 4 September , 2012 Rapport Share Postad 4 September , 2012 Nu tar vi och SKÄRPER OSS!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2012 Ni som undrar hur man hittar till turren; här är kartan. Åk bara till pricken det står Hallsberg på så löser det sig sen. Uploaded with ImageShack.us Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 4 September , 2012 Rapport Share Postad 4 September , 2012 Samåkning från Stockholm?Jag kör E4/E20 från Huddinge. Minst tre till får plats i min 850. Finns ngn plats kvar fortfarande? Lovar att komma i tid och lukta gammal fylla om det hjälper till... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 4 September , 2012 Rapport Share Postad 4 September , 2012 Hmm... Undrar om någon har missat inlägg #120. http://pokerforum.nu/forum/1690483-post120.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 4 September , 2012 Rapport Share Postad 4 September , 2012 Nu la min lokala klubb, NL Gefle, sitt klubbmästerskap just den helgen så jag får se om jag kan komma eller inte. Meddelar här när jag vet, det kan dra ut lite på tiden. Dock senast en vecka innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 4 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2012 Hmm... Undrar om någon har missat inlägg #120. http://pokerforum.nu/forum/1690483-post120.html Fixat: BORD 1 Micke Jonsson Mike Carro Taman Sexy Belly Hairy Lovely Ass Toucher-Hogge Hubbahubba Micke "mceot" Omalley Robin "m1978" Svadäng Gunnar Råbe BORD 2 Mattias "Torax" Propax Okocha SimonLofberg Snygg-Stefan Niclas Wallin Donny jm_j Sandra Bo Viktor (kompis med hager) BORD 3 Lill-Sandy Nimroz Gbg-Nisse Salomon Chrille A SVS-VD Ola Miata Koivu Nisze Joppe BORD 4 Plumpa TotalFarsa Fraallan Allinwithnothing Danne "The Admin" Galvanizer Dansbands-Matz Erik Svensson Stefan Wiiand Jarne BORD 5 Cyntax Bosse Schoolbook Lundin89 Ludvvig Bobbo Jimmy Lundqvist Bjoelle Antonius Mjukis BORD 6 Richard G Mats Wahlqvist StrIxen Pinnen Crappy Magnus Bergback Johan Pettersson St Björn South-East Pelle Gustafsson BORD 7 Totti Hager Snygg-Niklas Emil "Gus-Owicz" Anders Jonasson cDk Rust Mattias Nelgard Sigge Sandsäter Bergsklättrar-Janne Bo Nadelius Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mjukis Postad 5 September , 2012 Rapport Share Postad 5 September , 2012 Sätt upp mig som reserv (gus-owicz polare) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 5 September , 2012 Rapport Share Postad 5 September , 2012 Pinnen kan inte komma, han sitter fast i ett träd i Norge. Måste flagga för att jag kanske avbokar också, det känns 50/50 just nu. Låt mig fundera lite till... Finns ngn plats kvar fortfarande? Lovar att komma i tid och lukta gammal fylla om det hjälper till...Du och Hubbahubba har platser bokade i min bil... om jag åker. Flaggar för att jag kanske inte åker till Berga Open.Besked om några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 13 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2012 Sätt upp mig som reserv (gus-owicz polare) Du har en plats nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bensjo Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 Du har en plats nu. hur fungerar reservlistan Mike? stod i början(6-7) när det blev fullbokat men det ser inte ut som att du ha laggt till mej se även inlägg 142 mvh Bensjo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 13 September , 2012 Rapport Share Postad 13 September , 2012 Sätt upp mig som reserv (gus-owicz polare) Du har en plats nu. hur fungerar reservlistan Mike? stod i början(6-7) när det blev fullbokat men det ser inte ut som att du ha laggt till mej se även inlägg 142 mvh Bensjo +1 inlägg 141 har dock inte pratat om detta med min polare sen jag skrev inlägget så vet inte om intresset kvarstår då han flyttat från Sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts