Crappy Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 Woho St- Björn igen. Denna gång ska jag inte vara så djävla bakfull att jag inte kan dricka våra exklusiva öl. Jag försöker igen och tar med två till oss var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 Jaha , då ser man att man kommer åka ut tidigt denna gången med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 Jaha , då ser man att man kommer åka ut tidigt denna gången med Vem dräpte dig sist? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 BORD 1 Håkan Svensson Mike Carro Taman Hogge Hubbahubba Micke "mceot" Omalley Robin "m1978" Valterego Gunnar Råbe Hämtgurka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 and here it is... Yes!, tänkte jag, vilket trevligt bord jag klonkade. Sen insåg jag det hade kvittat var man hamnat. Vinst varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 riggat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 Bord i garaget - KLONK! Frallan, Jarne, Admin - KLONK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 Vem dräpte dig sist? Önskar jag visste vilken kvinna det var Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 Hahaha, vet inte vad jag gillar mest; att jag igen klonkar en plats i det friska garaget eller att m1978 återigen hamnat på innersta bordet. WohoSt- Björn igen. Denna gång ska jag inte vara så djävla bakfull att jag inte kan dricka våra exklusiva öl. Jag försöker igen och tar med två till oss var. Ja ni får sluta med de där fredagsfyllerierna! Den här gången ska jag fanken få i dig ett par pilsner om jag så måste koppla in dig intravenöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 and here it is... BORD 1 Håkan Svensson Mike Carro Taman Hogge Hubbahubba Micke "mceot" Omalley Robin "m1978" Valterego Gunnar Råbe KLONK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 Så jävla riggad lottning finns ju inte.... Blir 5.e besöket i bastun, eller som Mike säger "pokerrummet" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 Önskar jag visste vilken kvinna det var så du har likt "mansgrisen" mer otur mot kvinnor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Galvanizer Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 Så jävla riggad lottning finns ju inte.... Blir 5.e besöket i bastun, eller som Mike säger "pokerrummet" Är nöjd med att återigen blivit nekad inbjudan till "finrummet", garaget is da shit... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 så du har likt "mansgrisen" mer otur mot kvinnor? Han är ju en äkta mansgris Jag har bara otur när inte A4 står mot 99. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
theadmin Postad 9 Mars , 2012 Rapport Share Postad 9 Mars , 2012 Bord i garaget - KLONK!Frallan, Jarne, Admin - KLONK! Bah, klonka mig hit och klonka mig dit! Det kommer bli EPIC det där bordet! Speciellt om nu Frallan ragequittar som han gjorde sist.. Jag ska iaf prova en ny taktik, att vara bra. Hört att det är vinnande.TotalFylla kan ju prova att inte dricka upp all sprit kvällen innan så att det blir lite drag vid bordet.. Btw, vem är Dansbands-Matz? @Mike: Jag fick lite beslutsångest redan nu om hur jag ska lägga upp spelkvällen. Å ena sidan vill jag ju på rent admin-manér kröka ner mig och slaska jävel. Å andra sidan vill jag spela poker och se hur långt det bär. Men jag har ju bara en kväll på mig, och valet är för svårt. Åh! Dessa kval! Kan man inte tänka sig en "öppen" Fredag för slask och allmänt härjeri, så att man får den tarmen tillgodosedd? En större "förkväll" alltså där fler kan deltaga och slaska till småtimmarna? Jag minns att jag var avis på TotalFlaskas bakfylla där på eftermiddagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 10 Mars , 2012 Rapport Share Postad 10 Mars , 2012 and here it is... BORD 1 Håkan Svensson Mike Carro Taman Hogge Hubbahubba Micke "mceot" Omalley Robin "m1978" Valterego Gunnar Råbe Mycket nöjd med lottningen. Mike, Hogge, Hubba, Micke, Omalley och Valter är ju alla väldigt trevliga varelser Lotta in någon rolig sen bara när Valter hoppar av Hahaha, vet inte vad jag gillar mest; att jag igen klonkar en plats i det friska garaget eller att m1978 återigen hamnat på innersta bordet. Siktar på att ta med mig 4 ombyten och en bärbar dusch. Yes!, tänkte jag, vilket trevligt bord jag klonkade. Sen insåg jag det hade kvittat var man hamnat. Vinst varje gång. Mycket trevligt, missa inte denna bara Hämtgurka! För oss eller dig? KLONK :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laze Postad 11 Mars , 2012 Rapport Share Postad 11 Mars , 2012 Om du har mig på Fejjan så borde det vara samma. Om inte - så är det "fel" Jimmy L. Jag är vän med dig på fejjan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 13 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 Uppdaterad lista:.. BORD 1 Håkan Svensson Mike Carro Taman Hogge Hubbahubba Micke "mceot" Omalley Robin "m1978" Valterego Gunnar Råbe BORD 2 Mattias "Torax" Jennez Okocha SimonLofberg Snygg-Stefan JohnH Donny Micke Wulff Sandra Bo Viktor (kompis med hager) BORD 3 Lill-Sandy Pelle "Illvillja" Gbg-Nisse Salomon Chrille A SVS-VD Ola Miata Koivu Nisze Joppe BORD 4 Plumpa TotalFarsa Fraallan Allinwithnothing Danne "The Admin" Galvanizer Dansbands-Matz Erik Svensson Stefan Wiiand Jarne BORD 5 Cyntax Starleaf Schoolbook Sweet-Charlotte Ludvvig Bobbo Jimmy Lundqvist Bjoelle Antonius Affe2000 BORD 6 Lundin89 Mats Wahlqvist StrIxen Pinnen Crappy Slowboy Magnus Bergback Fru Starleaf St Björn South-East BORD 7 Totti Hager Snygg-Niklas Emil "Gus-Owicz" Loudmouth cDk Rust Mattias Nelgard Sigge Sandsäter Bergsklättrar-Janne Anmälda: Mike (ligger i dubbelsängen) Sweet-Charlotte (ligger med Mike) Snygg-Stefan "deFoX182" Jon "Allinwithnothing" Fraallan (ligger i soffan från fredag) Mattias "Sandsater" (ligger på liggunderlag från fredag) Lennart "Crappy" (ligger i soffan från fredag) Karl Ashnikov Starleaf Starleafs gf "Hubbahubba" "Galvanizer" "Cyntax" "Pinnen" "Affe2000" (liggunderlag i kåken) "Schoolbook" (ligger på liggunderlag från fredagen) Danne "The Admin" Emil "Gus-owicz" Micke "mceot" "TotalFarsa" (delar dubbelsäng med miata från fredagen) "Jarne" (gästrummet från fredagen) Ola "Miata91" (ligger med TF från fredagen) "Snygg-Niklas" "SVS-VD" "Hager" Viktor, Hagers vän "St Björn" (gäststugan med John från fredagen) "Okocha" Robin "m1978" (liggunderlag från fredagen) Mattias "Torax" (fredagsgäst also) Ludvvig Simonlofberg "Slowboy" Pelle "Illvillja" Håkan Svensson Stefan Wiiand JohnH (gäststugan från fredagen) "SouthEast" Sandra Bu "Lill-Sandy" Fredrik "Hogge75" (matrummet från fredagen) cDk Rust Totti Koivu Nelgard G(O)bg-Nisse (liggunderlag från fredagen) Gunnar Råbe Magnus Bergback StrIxen Mats Wahlqvist Valterego Frippe "Omalley" (liggunderlag från fredagen) Laze Sandra Bo Bobbo Nisze Erik Svensson Jimmy Lundqvist Carro Taman Andreas "Plumpa" Antonius Antonius kompis Bjoelle (liggunderlag från fredagen) Joppe Bergsklättrar-Janne Donny Sigge Dansbands-Matz Jennez Loudmouth Micke "Miwu" Chrille A Reservlista: Propax Nimroz JELLJUN J-O Lapp-Roffe Josef K Bensjo Johan Jäger Gun Täljö Svadäng Göttemorgan Hultsfred-Olof mceots vän Tommy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 13 Mars , 2012 Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 Anmäler mig när jag ser slaktavfall på anmälningslistan, bara för att nån gång få veta vem han är.. Mvh Nyfiken i strut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 13 Mars , 2012 Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 Jag ser ingen slaktavfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 13 Mars , 2012 Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 Jag ser ingen slaktavfall? Anmäler mig när jag ser slaktavfall på anmälningslistan, bara för att nån gång få veta vem han är.. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 13 Mars , 2012 Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 Aha. Känns bara lite långsökt att vänta på att han skulle anmäla sig men undrens tid är väl inte förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 13 Mars , 2012 Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 Nya till kölistan: Göttemorgan Hultsfred-Olof Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 13 Mars , 2012 Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 Mike: Kan man boka sig en sovplats i matsalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 13 Mars , 2012 Författare Rapport Share Postad 13 Mars , 2012 Mike: Kan man boka sig en sovplats i matsalen? Ni som är inbjudna på fredagen har sovplatser i kåken. Se listan ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts