e.t_1990 Postad 3 Mars , 2012 Rapport Postad 3 Mars , 2012 Skulle vilja kolla med er andra här om Affiliate avdelningen / Partypartners är en väldigt seg support eller ifall det enbart är jag som är med om det här? Citera
Toan Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 Du är inte ensam. Svar brukar alltid komma, men snabbt brukar det inte gå. Citera
PartyPoker Postad 5 Mars , 2012 Rapport Postad 5 Mars , 2012 Hej! Nu är det ju inte meningen att denna tråd skall bli en förlängning av supporten men klart jag kan försöka hjälpa till, vad är det som ni har problem med? Skicka mig PM med konkret problem eller fråga så gör jag mitt bästa för att kunna ge er svar så fort som möjligt. Citera
daenyboi Postad 13 Mars , 2012 Rapport Postad 13 Mars , 2012 Har skickat pm angående detta, har samma problem. Citera
PartyPoker Postad 13 Mars , 2012 Rapport Postad 13 Mars , 2012 Hej! Det var en vecka sedan jag svarade i denna tråd angående att jag ville ni skulle skicka pm till mig med vad ni ville ha hjälp med. Jag har inte fått något pm från någon mer än Daenyboi. Är det fortfarande oupklarade frågor eller är det avklarat? Citera
Recommended Posts