jakethemuss Postad 18 Februari , 2012 Rapport Postad 18 Februari , 2012 har gjorde några uttag från betsson den senaste tiden men har slutat med att jag har fått avbryta varenda en för dem godkänner aldrig, är de nån som upplever samma sak? jag har gjort uttag via instant bank och moneybookers.. Citera
thefman Postad 18 Februari , 2012 Rapport Postad 18 Februari , 2012 ser att betsson är del av b2b. hade nyligen en cashout på annan b2b-site som tog 2 månader att ro hem. hört från flera att cashoutsen segar. likviditetsproblem kanske? Citera
McTwist Postad 18 Februari , 2012 Rapport Postad 18 Februari , 2012 helt värdelöst med uttag som väntar. upp till 72timmar innan det lämnar kontot. Men min erfarenhet är att när det väl lämnat via insta bank så kommer det direkt iallafall hos betsson, ladbrokes, bet365 och betway. Funkat bra. Dock är det krånglet innan som är värst när man ska skicka in pass å kort mm... Citera
Recommended Posts