Såsen1491911744 Postad 17 Februari , 2012 Rapport Postad 17 Februari , 2012 Tjenare. Vete fan vad som har hänt men hela klienten flyter på bra till en början, men såfort jag går in på ett bord och ska spela första handen går hela tids uret ur och jag kastas ut från borden.. Är inget fel på uppkopplingen i övrigt då allt flyter som det ska. Ringde även SvS support och det jävla ljushuvet på andra sidan luren kom bara fram till "Att det är en såkallad disconnect, och att det är ditt internet det är fel på" . Internet funkar somsagt felfritt ända tills jag lägger första blinden och ska börja lira. Har man tur kanske man hinner med en höjning också men inte mer. Nån som har en lösning? Såg i SVS egna tråd att den 15e Feb hade några andra problem med anslutningen, men inget mer vettigt framkom. Hjälp tack! Citera
emiiii Postad 17 Februari , 2012 Rapport Postad 17 Februari , 2012 Har också märkt av det.. dock ingen lösning på det. Är det ens lönt att kontakta SVS för att få tillbaka de pengar som förlorats i potter där man timeat ut pga av att borden frusit? Känns som att man får svaret som OP fick att det beror på ens eget nät. Citera
Mohican Postad 17 Februari , 2012 Rapport Postad 17 Februari , 2012 Tjenare"Att det är en såkallad disconnect, och att det är ditt internet det är fel på" QUOTE] Kan tyvärr inte hjälpa dej, men för framtida liknande problem: RING INTE support...dom vet INGENTING om någonting! Jag har fått exakt samma svar från en massa olika sajter, alltså inte bara SvS. Citera
Såsen1491911744 Postad 18 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2012 Flyter på lite bättre nu iaf. Kan spela men blir utkastad från vissa bord helt jävla random. 1 av de 5 borden fryser lite då o då också blir man utkastad.. Och ja, funderar ju på hur faan dom tänkte när dom anlita supporten till deras jävla firma. Gick förmodligen ner till arbetsförmedlingen o tog dom första bästa. Citera
Luskan Postad 18 Februari , 2012 Rapport Postad 18 Februari , 2012 Hade samma problem i somras. Andra sajter fungerade felfritt och hade inga problem med min uppkoppling i övrigt. Supporten vägrade tro nånting annat än att de var fel på min uppkoppling. De gick någon månad och sen var problemet borta. Citera
DavidDuzak Postad 18 Februari , 2012 Rapport Postad 18 Februari , 2012 Har också problem med att inte kunna logga in nu. Ni som har det problemet får gärna ringa kundservice så att vi får en snabbare lösning på det hela. Citera
Såsen1491911744 Postad 18 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2012 Ringde dom för ca 30min sedan och fick samma svar som sist, att det var mitt egna internet det var fel på och att jag var den enda som hade ringt och påpekat detta.. Skönt o veta att det inte är internetet det är fel på iaf Citera
Alex Postad 18 Oktober , 2012 Rapport Postad 18 Oktober , 2012 någon som vet varför jag får hela tiden "Det går inte ansluta försök igen senare" testat installera om det flera gånger men kommer inte in i clienten? Citera
Recommended Posts