Gå till innehåll
Såsen1491911744

Anslutningsproblem SVS

Recommended Posts

Tjenare.

 

 

Vete fan vad som har hänt men hela klienten flyter på bra till en början, men såfort jag går in på ett bord och ska spela första handen går hela tids uret ur och jag kastas ut från borden.. Är inget fel på uppkopplingen i övrigt då allt flyter som det ska. Ringde även SvS support och det jävla ljushuvet på andra sidan luren kom bara fram till "Att det är en såkallad disconnect, och att det är ditt internet det är fel på" .

 

 

Internet funkar somsagt felfritt ända tills jag lägger första blinden och ska börja lira. Har man tur kanske man hinner med en höjning också men inte mer. Nån som har en lösning? Såg i SVS egna tråd att den 15e Feb hade några andra problem med anslutningen, men inget mer vettigt framkom.

 

 

Hjälp tack!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Har också märkt av det.. dock ingen lösning på det.

 

Är det ens lönt att kontakta SVS för att få tillbaka de pengar som förlorats i potter där man timeat ut pga av att borden frusit? Känns som att man får svaret som OP fick att det beror på ens eget nät.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Tjenare

"Att det är en såkallad disconnect, och att det är ditt internet det är fel på"

QUOTE]

 

Kan tyvärr inte hjälpa dej, men för framtida liknande problem: RING INTE support...dom vet INGENTING om någonting!

Jag har fått exakt samma svar från en massa olika sajter, alltså inte bara SvS.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Flyter på lite bättre nu iaf. Kan spela men blir utkastad från vissa bord helt jävla random. 1 av de 5 borden fryser lite då o då också blir man utkastad..

 

Och ja, funderar ju på hur faan dom tänkte när dom anlita supporten till deras jävla firma. Gick förmodligen ner till arbetsförmedlingen o tog dom första bästa.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hade samma problem i somras. Andra sajter fungerade felfritt och hade inga problem med min uppkoppling i övrigt. Supporten vägrade tro nånting annat än att de var fel på min uppkoppling.

 

De gick någon månad och sen var problemet borta.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

någon som vet varför jag får hela tiden "Det går inte ansluta försök igen senare"

testat installera om det flera gånger men kommer inte in i clienten?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...