daenyboi Postad 17 Februari , 2012 Rapport Postad 17 Februari , 2012 Hallå Party ansvarige. Jag gjorde en deal nyss i en sng multi bord med en annan spelare. Jag har inte fått en enda dollar för den sit & gon. (OCH JA, jag är 1039% säker på att jag inte fått) Vafan är detta? Har print screen på sngn också. EDIT: fick tag i live support o bad dem fixa deal buggen med Citera
Morgyleus Postad 17 Februari , 2012 Rapport Postad 17 Februari , 2012 Zzz. Satans motiverat inlägg. Hoppas det ordnar sig!! Edit: Det gjorde det ju! Edit2: Inget personligt BL! Citera
PartyPoker Postad 18 Februari , 2012 Rapport Postad 18 Februari , 2012 Hallå Party ansvarige. Jag gjorde en deal nyss i en sng multi bord med en annan spelare. Jag har inte fått en enda dollar för den sit & gon. (OCH JA, jag är 1039% säker på att jag inte fått) Vafan är detta? Har print screen på sngn också. EDIT: fick tag i live support o bad dem fixa deal buggen med Har det löst sig för dig? PM:a annars dina uppgifter som användarnamn osv så kan jag skicka in det från mitt håll med så borde det gå lite snabbare i alla fall. Citera
LykkaSiGya Postad 18 Februari , 2012 Rapport Postad 18 Februari , 2012 Fick nåt brev om att ni pratat om mig på styrelsemötet... kändes riktigt olustigt även om Kara är söt. Vad är grejen med det egentligen? Jag är ju inte ens highroller liksom... Citera
daenyboi Postad 18 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2012 Har det löst sig för dig? PM:a annars dina uppgifter som användarnamn osv så kan jag skicka in det från mitt håll med så borde det gå lite snabbare i alla fall. Jo det fixade sig, men du får gärna ta upp med tech supporten att det är stora fel på deal systemet på finalbord:) Citera
Recommended Posts