Gå till innehåll

Pokerstars app


Torsus

Recommended Posts

Tydligen så har Pokerstars just släppt en app för Iphone och android.

 

Finns ännu så länge bara för storbritannien och Italien sägs det...

 

Vet någon mer detaljer om detta? Kommer det att släppas för Sverige?

Kommer Pokerstars alla spel vara tillgängliga...?

 

NLTH och PLO inledningsvis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...

Hej Rick1330

 

Notera att vi även har diskuterat den här appen här:

 

http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/67127-pokerstars-mobil-4.html

 

Merparten av feedback vi fått om appen är positiv men du får gärna specificera vad du skulle vilja sei appen för att förbättra upplevelsen.

 

Notera att PokerStars Mobil även funkar på Ipad (och liknande) där skärmen är större vilket då möjligen löser "litenheten"?

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Rick1330

 

Notera att vi även har diskuterat den här appen här:

 

http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/67127-pokerstars-mobil-4.html

 

Merparten av feedback vi fått om appen är positiv men du får gärna specificera vad du skulle vilja sei appen för att förbättra upplevelsen.

 

Notera att PokerStars Mobil även funkar på Ipad (och liknande) där skärmen är större vilket då möjligen löser "litenheten"?

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Absolut, men jag använder bara appen när spelsuget är som värst och jag inte har tillgång till datorn, därför känns det litet. Det jag försöker säga är att jag spelar allt som oftast på datorn men när mobilen ska få lite pokeranvändning så känns appen alldeles för liten och klumpig (Van vid stor skärm alt liten skärm på iPhonen.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar väldigt sällan via appen varken genom surfplatta eller mobil. De ggr jag loggar är för att jag vill titta på någon kompis eller likande som gått långt i någon turnering. När jag då ska söka på denna person kommer det bara upp vilken turnering personen spelar... Inte vilket bord den sitter vid. Det innebär att jag måste bläddra igenom 10 bord innan jag kommer till rätt! Helt värdelöst, om jag söker på en person och trycker på deras nick vill jag komma direkt till bordet! Lobbyn kan jag leta upp det är inte speciellt svårt! Hoppas detta blir ändring i framtiden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...