plush Postad 13 Februari , 2012 Rapport Postad 13 Februari , 2012 Halloj, Tänkte så smått återuppta turbo-SnGs, men mer på hobbybasis. Spelade 50-100$ inköp på Ongame nät det begav sig för 4-5 år sedan, med goda resultat. Men nu vet jag inte vilken sajt/nätverk som "gäller"? Någon som har tips? Saker jag värdesätter (inga direkta krav dock): * Snabb struktur * skattefrihet (eller iaf påstådd sådan) * RB eller låg rake * kasst motstånd * spelbar klient för multitabling 6-9 bord Supertacksam för alla ev tips! Citera
seeho Postad 13 Februari , 2012 Rapport Postad 13 Februari , 2012 Halloj, Tänkte så smått återuppta turbo-SnGs, men mer på hobbybasis. Spelade 50-100$ inköp på Ongame nät det begav sig för 4-5 år sedan, med goda resultat. Men nu vet jag inte vilken sajt/nätverk som "gäller"? Någon som har tips? Saker jag värdesätter (inga direkta krav dock): * Snabb struktur * skattefrihet (eller iaf påstådd sådan) * RB eller låg rake * kasst motstånd * spelbar klient för multitabling 6-9 bord Supertacksam för alla ev tips! är väl bara att regga stars när du skriver så Citera
plush Postad 13 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2012 är väl bara att regga stars när du skriver så Fyller de alltså hyfsat även övriga kriterier? Citera
MRogo Postad 13 Februari , 2012 Rapport Postad 13 Februari , 2012 Saker jag värdesätter (inga direkta krav dock): POKERSTARS * Snabb struktur JA * skattefrihet (eller iaf påstådd sådan) Oklart, men absolut inget säkert. * RB eller låg rake RB vet jag inte, låg rake JA * kasst motstånd JA * spelbar klient för multitabling 6-9 bord JA Supertacksam för alla ev tips! lycka till! Citera
plush Postad 14 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2012 lycka till! Tackar Gällande raken, är det inte 10% överlag? Isf är den väl inte lägre än någon annanstans, eller misstar jag mig? Ang strukturen, ungefär hur lång tid tar det att slutföra en turbo-sng? Tysen tack igen! Citera
jepep Postad 14 Februari , 2012 Rapport Postad 14 Februari , 2012 Tackar Gällande raken, är det inte 10% överlag? Isf är den väl inte lägre än någon annanstans, eller misstar jag mig? Ang strukturen, ungefär hur lång tid tar det att slutföra en turbo-sng? Tysen tack igen! På stars är den något lägre, ca 7% av inköpet är rejk. En 6-max turbo sng tar ca 40 min att vinna, så inte så speciellt snabb struktur. Citera
byling Postad 14 Februari , 2012 Rapport Postad 14 Februari , 2012 MG ,superturbo,ej på tid,utan 5 givar varje nivå. RB finns väl på de flesta antar jag? Motstånd,tja,jag plussar ,så det kan inte vara överjävligt Citera
plush Postad 14 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2012 På stars är den något lägre, ca 7% av inköpet är rejk.En 6-max turbo sng tar ca 40 min att vinna, så inte så speciellt snabb struktur. Ah ok, 7% låter bra! Men 40 min är inte supersnabbt nej - vet du hur lång tid full ring tar ca? MG ,superturbo,ej på tid,utan 5 givar varje nivå.RB finns väl på de flesta antar jag? Motstånd,tja,jag plussar ,så det kan inte vara överjävligt haha ok är det microgaming eller? Vilka nivåer spelar du? Citera
byling Postad 16 Februari , 2012 Rapport Postad 16 Februari , 2012 Microgaming ja mellan 5 upp till 50 Citera
Thomas73 Postad 16 Februari , 2012 Rapport Postad 16 Februari , 2012 Ongame´s tar ca 16 min 5-manna. Går få runt 62-64% RB eller 50% + race. 50 dollars är 4 dollar i rake på. Microgaming finns med nästan 100% rb på om du lirar in insättningsbonusen. Mindre trafik dock. Finns en tråd på 2+2 om denna. Stan James tror jag har den fortfarande. Citera
Recommended Posts