Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 154
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Brorsan glider omkring på strippen och har det bra, själv har man precis bytt en bajsig blöja och diskat frukostdisken. Livet är sådär härligt rättvist idag. Hoppas du fortfarande är bakfull när du vaknar ;)

Postad

Blev just väckt efter 7 timmars sömn... känner mig rätt fräsch... Glider nog iväg och letar upp en turnering som börjar runt lunch. Bakfull nej, inte det minsta. Pigg, glad och numera med packning igen. Kommer väl glida förbi WSOP i kväll och kika lite... skriver några rader i natt.

Postad
Jag har för mig att brorsan lirar i morgon.

Hur går det till? Spelar alla 6,000 spelare samtidigt?

Nej då. De är uppdelade i 3 grupper som spelar varsin dag. Efter det lirar alla på en gång.

Postad
Tog i alla fall 5 minuter av min tid för att förklara varför de inte borde ha ett no-limitbord när de uppenbarligen inte fattar spelet. Lite skönt.

Skönt at du drar till Las Vegas och lör dem hur de ska bedriva pokerspelandet. :D

Får även passa på att önska dig lycka till imorgon. Se till att ta dig riktigt långt nu. Själv ska jag gå till jobbet nu, gillar inte den kontrasten... :evil:

Postad
Tog i alla fall 5 minuter av min tid för att förklara varför de inte borde ha ett no-limitbord när de uppenbarligen inte fattar spelet. Lite skönt.

Hur gick det sen, fick du fylla på efter din förklaring eller blev du portad för alltid?

Postad

Hur gick det sen, fick du fylla på efter din förklaring eller blev du portad för alltid?

Alla vid bordet höll med utom en tight sur gubbe... Så jag föreslog att han skulle spela limit i stället och sa att jag inte tänkte spela i deras poker-rum förrän de fixat till det. Tror inte övriga rum har varken max-buyin eller den där fåniga rebuy-regeln. Cashgameborden i WSOP-rummet på Rio har det inte i alla fall.

Postad
Alla vid bordet höll med utom en tight sur gubbe... Så jag föreslog att han skulle spela limit i stället och sa att jag inte tänkte spela i deras poker-rum förrän de fixat till det. Tror inte övriga rum har varken max-buyin eller den där fåniga rebuy-regeln. Cashgameborden i WSOP-rummet på Rio har det inte i alla fall.

Dom flesta "smårummen" har maxupptag på lägsta no-limitbordet, men inte på övriga. Jag tycker det är bra, på lägsta nivån kan dom gått få hålla på och larva sig, turisterna måste ju få sitt också...

Återinköpsregeln var det fånigaste jag hört.

Postad

Dom flesta "smårummen" har maxupptag på lägsta no-limitbordet, men inte på övriga. Jag tycker det är bra, på lägsta nivån kan dom gått få hålla på och larva sig, turisterna måste ju få sitt också...

Återinköpsregeln var det fånigaste jag hört.

Vad gör det för skillnad för turisterna? Förutom att det ser skrämmande ut?