Skanke Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Ge dem mer en de tål. Ser fram mot riklig uppdatering..... Citera
wolf Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Härligt. jag tänkte nyss skriva en tråd och efterlysa dagböcker från de som spelar, nu gjorde du mig riktigt glad Citera
rickie Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Yep, blir intressant o följa! Lycka till! Citera
Mr Zero Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Kul med en dagbok! Hoppas att andra följer ditt exempel. Lycka till! Citera
QoS Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Så där, nu har jag delat av lite och klistrat lite. Goooo Ector GO! - QoS Citera
Swede Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 kul! Ville se dig pa ribbans kallbadhus pa tisdag, men jag aker upp till 08 imorgon. Onskar dig all lycka i WSOP. Jag tror din aggresivitet kommer passa bra. mvh Swede Citera
mbman Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Lycka till Ector, vad kul att du ska vara med och spela! Hoppas få se dig på finalbordet, eller åtminstone i något av WSOP-programmen! Citera
Elvis Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Tänkte du träna på Klubben ikväll, Ector? Citera
Ector Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Tack alla som hejjar. Nej jag kommer inte till klubben i kväll, ska upp tidigt i morgon och jobba så jag måste packa i kväll. Köper in mig direkt ja. Citera
wolf Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Du köper in, och förhoppningsvis köper du ut en hel del också Citera
Nick_the_Swede Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Bra inställning, skönt att höra att du inte "vill se hur länge du kan klara dig mot de stora grabbarna" utan verkligen är inställd på att göra vad du kan för att vinna. Lycka till! Citera
Pedi Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Är det ngn dagbok man sett fram emot så det är den här............Go Ector!! Citera
Lobtec Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Lycka till Ector! Ser fram emot läsningen. Citera
thestonk Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Jag tror hårt på dig, seriöst! Heja! Citera
harcourt Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Lycka till! Pissa på dem som R Kelly. Citera
nisse hult Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Tänkte bara stämma in i lyckoönskningarna men började fundera lite istället... Om du vinner vill jag ha % av vinsten. För om du läser detta sjuka inlägg påverkar det dig tillräckligt för att göra en skildnad turneringen. OT men kunde tyvärr inte släppa tanken. God natt! Citera
eurythmech Postad 5 Juli , 2005 Rapport Postad 5 Juli , 2005 Lycka till! Ska bli mkt rolig läsning! Citera
aceshigh Postad 5 Juli , 2005 Rapport Postad 5 Juli , 2005 Ska Ector vara med !!! Då lägger jag en slant på att vi har minst en Svensk vid finalbordet samt. att bästa skandinav är Svensk *logga in på expekt, WSOP, och så in med degen DÄR ja* Lycka Till Ector !! Citera
Genius Postad 5 Juli , 2005 Rapport Postad 5 Juli , 2005 Kom du tvåa i pokermiljonen? Är du han stand-up komikern från parlamentet (har glömt namnet)? För det var väll han (du?) som kom tvåa? I vilket fall så är han (du?) jäkligt rolig, speciellt live! Lycka till i vilket fall! Citera
Nattuggla Postad 5 Juli , 2005 Rapport Postad 5 Juli , 2005 Jepp, det är han. Lycka till Ector förresten! Citera
Suppe Postad 5 Juli , 2005 Rapport Postad 5 Juli , 2005 Instämmer med dom andra, lycka till där borta. Citera
Oskar Postad 5 Juli , 2005 Rapport Postad 5 Juli , 2005 Ector blev uppägd på pokermiljonen, hade 90 % chans att vinna hela turneringen inför rivern, men förlorade den potten och senare hade han en andraplats... Citera
Recommended Posts