Gubben_Ralf Postad 28 Januari , 2012 Rapport Postad 28 Januari , 2012 Helt otroligt. Man sitter sitter på flera 1000 dollar på en sida där man inte prioriterar att svara på mail från kunder. Jävla idioter. Andra som har samma problem? Citera
Soni Postad 28 Januari , 2012 Rapport Postad 28 Januari , 2012 Yep, knappa 4 veckor sedan mitt mail skickades. Kontaktade livesupporten 3 dagar efter den dagen. De sa att jag hade skickat mail med samma fråga och att jag var tvungen att vänta på svar därifrån istället. Som sagt, 30 dagar efter, fortfarande inget mail. Lustigt imo då de har sett mitt mail, men skiter ändå i att svara. Dock inte lika viktigt mail som du väntar på, men ändå. Hoppas det löser sig fort för dig. Citera
alexanderq Postad 29 Januari , 2012 Rapport Postad 29 Januari , 2012 Om jag hade tjänat pengar på att inte svara på mail (luddigt?) så hade jag inte haft några problem med det...... Citera
Soni Postad 29 Januari , 2012 Rapport Postad 29 Januari , 2012 Om jag hade tjänat pengar på att inte svara på mail (luddigt?) så hade jag inte haft några problem med det...... Tror knappast att ignorera mail från kunder ingår i deras arbetsuppgifter. Citera
Gubben_Ralf Postad 30 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2012 Varför arbetar de så här? Är det totalt ointresserade av att behålla sina kunder? Finns inte en chans att jag fortsätter spela där nu. Spelat där i flera år, men de har blivit sämre och sämre på supporten och nu svarar de inte alls. Det skulle vara intressant att höra från någon som jobbar där hur deras arbetsrutiner ser ut. Citera
madie Postad 30 Januari , 2012 Rapport Postad 30 Januari , 2012 Varför arbetar de så här? Är det totalt ointresserade av att behålla sina kunder?Finns inte en chans att jag fortsätter spela där nu. Spelat där i flera år, men de har blivit sämre och sämre på supporten och nu svarar de inte alls. Det skulle vara intressant att höra från någon som jobbar där hur deras arbetsrutiner ser ut. Site? Citera
Madwett Postad 30 Januari , 2012 Rapport Postad 30 Januari , 2012 Site? Start>Pokerforum>Pokersajter>Partypoker Ja du, vilken sajt kan det tänkas gälla? Citera
JackVegas Postad 30 Januari , 2012 Rapport Postad 30 Januari , 2012 Varför arbetar de så här? Är det totalt ointresserade av att behålla sina kunder? Jag tror helt ärligt att svaret blir ja när det handlar om PP... Citera
PartyPoker Postad 30 Januari , 2012 Rapport Postad 30 Januari , 2012 Hej Vad trist att ni känner på detta sätt, vi har haft en otrolig ökning av frågor till CS i och med nya lagar i Danmark och detta har i sin tur gjort att det har tagit längre tid att få svar från teamet. Pm:a mig era support nummer och account namn samt vad det gäller så försöker jag få svar till er så fort som möjligt. Det är självklart att vi inte har som policy att inte svara mail från våra spelare och jag skall göra vad jag kan för att ni skall känna att vi är måna om er som spelare. Citera
niiccoi Postad 17 Februari , 2012 Rapport Postad 17 Februari , 2012 Är supporten lika dålig fortf? Citera
PartyPoker Postad 17 Februari , 2012 Rapport Postad 17 Februari , 2012 Är supporten lika dålig fortf? Den skall vara igång och rulla på som vanligt men den Engelska chatt supporten är alltid snabbast för svar. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.