MacDaddy Postad 26 Januari , 2012 Rapport Postad 26 Januari , 2012 Vad har hänt med alla roliga poker-tv program. Har nog bara sett wsop senaste halvåret... har jag missat några shower? Citera
valterego Postad 26 Januari , 2012 Rapport Postad 26 Januari , 2012 Det sänds i princip inget på tv längre. Tittarsiffrorna lär inte vara höga på pokerprogram numera. Vill man ha bra pokerteve får man leta på nätet efter utländska produktioner. Citera
Slaskhink Postad 26 Januari , 2012 Rapport Postad 26 Januari , 2012 Det sänds i princip inget på tv längre. Tittarsiffrorna lär inte vara höga på pokerprogram numera. Vill man ha bra pokerteve får man leta på nätet efter utländska produktioner. The Micros var ganska bra:) Citera
Integrale Postad 26 Januari , 2012 Rapport Postad 26 Januari , 2012 Går det att hitta pokermiljonen någonstans på nätet? Citera
MacDaddy Postad 26 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2012 med "poker på tv" menar jag tv på nätet. Har inte sett något nytt på väldigt länge. Citera
Integrale Postad 26 Januari , 2012 Rapport Postad 26 Januari , 2012 med "poker på tv" menar jag tv på nätet. Har inte sett något nytt på väldigt länge. I brist på nytt så är det alltid kul att kolla på gamla EPT-avsnitt på http://www.pokerstars.tv. LAPT-avsnitten är också roliga, sydamerikanerna är helt galna Citera
valterego Postad 26 Januari , 2012 Rapport Postad 26 Januari , 2012 med "poker på tv" menar jag tv på nätet. Har inte sett något nytt på väldigt länge. Ah, ja då finns det en del av ta av. Många gamla guldkorn, men tyvärr tämligen lite nytt. Citera
Mobieuo Postad 26 Januari , 2012 Rapport Postad 26 Januari , 2012 The Big Game. Alla finns på pokerstars.tv Citera
calibrat Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 http://www.pokercast.tv/ lägger upp i princip allt som sänds. finns alla gamla shower oxå. Citera
Woarda Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Ingen som sitter på gamla Pokermiljonen från 2005? Vill återuppleva Glimnes analyster Citera
Vladi Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Ingen som sitter på gamla Pokermiljonen från 2005? Vill återuppleva Glimnes analyster har alla på dvd hemma i gamla pojkrummet, säljes till högstbjudande8-) Citera
Soni Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 har alla på dvd hemma i gamla pojkrummet, säljes till högstbjudande8-) Det här kan bli en stor pott! Citera
HataSKV Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Det enda som är värt att kolla på är pokerlandet. Citera
XeroxFin Postad 28 Januari , 2012 Rapport Postad 28 Januari , 2012 Det enda som är värt att kolla på är pokerlandet. Intressant att hälften av forumiterna inte hade pubishår när detta hände, samtidigt som det känns som igår för oss gamlingar. Kan iofs hända att jag missbedömer medelåldern på pf. Mvh ättestupan Citera
medullaoblongata Postad 28 Januari , 2012 Rapport Postad 28 Januari , 2012 lol, så jävla ångestframkallande Citera
XeroxFin Postad 26 Februari , 2012 Rapport Postad 26 Februari , 2012 Inte Pokerlandet-klass, men sevärd serie med Paul Tilly och Mårten Andersson från den gamla goda tiden, d.v.s. 2006. http://www.kanal5play.se/program/play/players-s01e01 Kanske också sevärt, vet ej. http://www.kanal5play.se/program/play/dolcevita-s03e07 Citera
emiiii Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Postad 4 Oktober , 2012 Tänkte passa på att tipsa att WSOPE final table visas live på Eurosport just nu för den intresserade. Citera
JackVegas Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Postad 4 Oktober , 2012 Tänkte passa på att tipsa att WSOPE final table visas live på Eurosport just nu för den intresserade. Nice, såg att det var någon svensk kommentator som inte lät särskilt stabil så jag slänger in mitt tips om att lägga 19 sek på ESPN.com för Lon McEachern och Esfandiari istället. Citera
Anref Postad 4 Oktober , 2012 Rapport Postad 4 Oktober , 2012 Nice, såg att det var någon svensk kommentator som inte lät särskilt stabil så jag slänger in mitt tips om att lägga 19 sek på ESPN.com för Lon McEachern och Esfandiari istället. tack för tipset, men videokvaliten var ju sämre än usel EDIT: nä det var tydligen bara nåt temporärt! Kung!! Citera
Recommended Posts