Gå till innehåll

klingan hansotto madie + cleana homies


icecreem

Recommended Posts

  • Svars 266
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Håller inte med. Sofiero är kalasöl enligt mig. Särskilt kalla så smakar de hur fint som helst. Budgetölen2000 imo. Om jag skulle vara baller så hade jag fyllt påsarna med Staropramen eller något annat tjeckist guld.

 

lurker123 jag håller meeeeeed. Alkohol per krona som gläller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller inte med. Sofiero är kalasöl enligt mig. Särskilt kalla så smakar de hur fint som helst. Budgetölen2000 imo. Om jag skulle vara baller så hade jag fyllt påsarna med Staropramen eller något annat tjeckist guld.

 

lurker123 jag håller meeeeeed. Alkohol per krona som gläller.

 

Jag håller inte med om att Sofiero är kalasöl. Att öppna kvällen med den är rent metaforiskt för mig som att knyta ihop mina skor med varandra eller lämna spisen på när jag går ut. Det känns bara som att en olycka kommer att ske och jag gillar inte smaken det lämnar i min mun, bokstavligen.

 

Jag tycker den, kung, maribo guld och sort guld (den sista har jag dock efter mina ungdomens dagar repat mig ifrån) är de värsta att dricka om jag bara vill bygga upp en fin fylla för att fira att en ny vecka precis börjat.

 

Vill någonstans tro att jag har god smak i öl och öppnar gärna kvällarna med några mer smakrika, men vill jag bara ha den där standardgoa fyllan så kommer jag likt en hycklare av rang köra över vad jag just skrev och ta ett (halvt) flak kalla grön tuborg. (väl medveten om den låga alkoholhalten)

 

 

Är verkligen ingen "baller" men tycker den där extra 50-lappen är otroligt värd det paket kondomer jag istället inte köper innan en utekväll. Nån som känner likadant?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vaknade nu och det första jag gjorde var att snapöppna HEM och se över gårdagens resultat. Det slår fan aldrig fel att inte spärra kontot över natten när jag går ut och krökar. Som tur var hade jag bara spelat 35 händer och tappat ett BI. I övrigt tycks bakfyllan vara rätt lindrig för en gångs skull. Fint.

 

Jag vet inte varför men har köpt Sofiero som standard i ett par år när det har handlats på bolaget. Skulle variera lite för ett tag sedan och fyllde påsen med Kung istället, den smakade inte i närheten lika bra. Tycker även sort guld, spendrups guld och tuborg guld är hur gott som helst. Vad kännetecknar de olika "guld"-ölen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag ska jag fan lyckas dygna. Försökte igår men då svs låg nere hade jag svårt med motivationen och stupade vid kl 5-6 någon gång. Vaknade någon gång mellan 16 och 17. En jäkla massa poker och en satans massa kaffe på schemat. Normal dygnsrytm plz, ONE TIME!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, jag har ett flak Sofiero här som jag försökt bli av med ett bra tag nu men det är aldrig någon som vill ha :mrgreen:

 

Botten upp då?! Fattar inte att alla hatar så på något så gott som Sofiero! :shock:

 

Firade precis min (hittills) lyckade dygning med att testa varenda lott på svs hemsida. Herrelol vad löjliga vissa var, fast jag antar att the joke is on me då jag smällde 335 spänn på dem. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gott! kommer in mer o mer i pokern springer tom bra:)!

 

Boss No-Limit Hold'em, $2.00 BB (4 handed) - Boss Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

SB ($204.16)

BB ($85.75)

Hero (UTG) ($225.82)

Button ($292.67)

 

Preflop: Hero is UTG with Kdiamond.gif, Kclub.gif

Hero bets $6, 1 fold, SB calls $5, BB calls $4

 

Flop: ($18) Kheart.gif, 3spade.gif, 3club.gif(3 players)

SB checks, BB checks, Hero bets $13.50, SB calls $13.50, 1 fold

 

Turn: ($45) 10heart.gif(2 players)

SB checks, Hero bets $30, SB raises $90, Hero calls $60

 

River: ($225) 2spade.gif(2 players)

SB bets $94.66 (All-In), Hero calls $94.66

 

Total pot: $414.32

 

Results:

 

SB had 6diamond.gif, 3diamond.gif (three of a kind, threes).

Hero had Kdiamond.gif, Kclub.gif (full house, Kings over threes).

Outcome: Hero won $403.97

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, vad snackar ni för skit? :lol: Vad heter ni?

 

Får lov att boka rekordback idag, -2833kr. 2k under EV, även om den inte stämmer så får jag dagen till ära intala mig själv att den gör det. Skitspel!

 

edit: Kollade vad päronen hade att "bjuda" på så jag kunde få mig ett glas. En rejäl sängfösare av denna sorten fick det bli. Fy bubblan säger jag bara.

 

 

slivovice-bila-45-budik-v.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"kouz" briljerar;

 

 

Boss No-Limit Hold'em, $4.00 BB (5 handed) - Boss Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Nils Holgersson (MP) ($792.96)

Button ($1806.37)

SB ($738.40)

BB ($861.59)

UTG ($566.01)

 

Preflop: Nils Holgersson is MP with Aspade.gif, Kdiamond.gif

UTG calls $4, Nils Holgersson bets $16, Button raises $58, 3 folds, Nils Holgersson raises $109, Button raises $187, Nils Holgersson calls $120

 

Flop: ($500) Aclub.gif, 2club.gif, Kclub.gif(2 players)

Nils Holgersson checks, Button bets $1561.37 (All-In), Nils Holgersson calls $547.96 (All-In)

 

Turn: ($1595.92) 9spade.gif(2 players, 2 all-in)

 

River: ($1595.92) 4diamond.gif(2 players, 2 all-in)

 

Total pot: $1595.92

 

Results:

 

Button had 6heart.gif, Aheart.gif (one pair, Aces).

Nils Holgersson had Aspade.gif, Kdiamond.gif (two pair, Aces and Kings).

Outcome: Nils Holgersson won $1580.92

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sängfösare hos föräldrarna?? :-? :-? :-?

 

Var tvungen att slå upp uttrycket på wiki nu så jag inte hade fått det om bakfoten. Men ja, exakt, en stulen sängfösare på pojkrummet. Och idag blir det ännu en.

 

Sprungit så in i helvetes dåligt nu på slutet då jag lirat /4, mycket tråkigt efter att ha krossat /2 så som jag gjort. Var uppe och vände på 15.6k+ men är nu nere på 10.8k. Eftersom rullen nu ser ut som den gör så lägger jag tvåfyra på is ett tag, men det kommer väl.

 

Filtrerar jag bort riggnivån är månadsgrafen en riktig skönhet i mina ögon, får väl vara glad över det antar jag. Utvecklats en bra bit på senaste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var tvungen att slå upp uttrycket på wiki nu så jag inte hade fått det om bakfoten. Men ja, exakt, en stulen sängfösare på pojkrummet. Och idag blir det ännu en.

 

My bad.. Tänkte du blandade ihop STÄNKARE och sängfösare (som jag själv trodde var mer relaterat till sexuella aktiviteter :lol: ) Dumstruten på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som sett den där nya Kvarteret Skatan-filmen som går på bio atm? Nåt att se eller faller den mest platt? Har skrattat mig harmynt åt det när det gick som TV-serie men är tveksam om de gör sig så bra som långfilm.

 

Petar in ett par smakprov om någon missat. David Batra spelar så grymt imo. :-D

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"kouz" briljerar;

 

 

Boss No-Limit Hold'em, $4.00 BB (5 handed) - Boss Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Nils Holgersson (MP) ($792.96)

Button ($1806.37)

SB ($738.40)

BB ($861.59)

UTG ($566.01)

 

Preflop: Nils Holgersson is MP with Aspade.gif, Kdiamond.gif

UTG calls $4, Nils Holgersson bets $16, Button raises $58, 3 folds, Nils Holgersson raises $109, Button raises $187, Nils Holgersson calls $120

 

Flop: ($500) Aclub.gif, 2club.gif, Kclub.gif(2 players)

Nils Holgersson checks, Button bets $1561.37 (All-In), Nils Holgersson calls $547.96 (All-In)

 

Turn: ($1595.92) 9spade.gif(2 players, 2 all-in)

 

River: ($1595.92) 4diamond.gif(2 players, 2 all-in)

 

Total pot: $1595.92

 

Results:

 

Button had 6heart.gif, Aheart.gif (one pair, Aces).

Nils Holgersson had Aspade.gif, Kdiamond.gif (two pair, Aces and Kings).

Outcome: Nils Holgersson won $1580.92

 

 

 

+1 han är riktigt skön :) Gjorde nyss denna rackarn.

 

Boss, $2/$4 No Limit Hold'em Cash, 5 Players

Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite.

 

MP: $851.76 (212.9 bb)

Hero (CO): $1,036.03 (259 bb)

BTN: $381.50 (95.4 bb)

SB: $417.49 (104.4 bb)

BB: $402.09 (100.5 bb)

 

Preflop: Hero is CO with K:club: K:spade:

MP raises to $14, Hero raises to $48, 3 folds, MP raises to $114, Hero calls $66

 

Flop: ($234) 3:diamond: 3:spade: 7:diamond: (2 players)

MP bets $12, Hero raises to $152, MP calls $140

 

Turn: ($538) 4:heart: (2 players)

MP checks, Hero bets $344, MP raises to $585.76 and is all-in, Hero calls $241.76

 

River: ($1,709.52) J:spade: (2 players, 1 is all-in)

 

Results: $1,709.52 pot ($15 rake)

Final Board: 3:diamond: 3:spade: 7:diamond: 4:heart: J:spade:

MP showed A:club: 7:club: and lost (-$851.76 net)

Hero showed K:club: K:spade: and won $1,694.52 ($842.76 net)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...