Gå till innehåll

Mål för 2012


svamp187

Recommended Posts

  • Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Warrior är helt klart lipvänlig, den och love actually är de enda filmerna jag grinat till. Fast innan love actually hade jag förberett med att bli dissad av en brudjävel.

 

OT:

- Sluta ljuga för mig själv och göra det jag känner för oftare

- Aldrig supa så att jag spyr samma kväll

- Ligga mer

- Grinda upp rullen till 50k

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Två nya tatueringar

Bli av med höjdskräcken

Motionera två ggr / vecka

Klättra två ggr / vecka

Gå klippklättringskurs

Lära mig ledklättra

Spela liveturre med minst 10k i inköp

Snitta 1000 sng/mån

Göra fler videoproduktioner fr touren

En lång intervju /månad

Byta panel på huset

Spela Berga Open i höst

Spela minst ett sidoevent på touren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Warrior är helt klart lipvänlig, den och love actually är de enda filmerna jag grinat till. Fast innan love actually hade jag förberett med att bli dissad av en brudjävel.
Ingen man har sett love actually utan en brudjävel i famnen så din story håller inte. Plus att man självklart inte fäller tårar framför en brudjävel före giftemål, så ingen ogift man har heller grinat till love actually.

 

Man kan dock fälla en enstaka tår till spelet to the moon. En sån där glädje eller sorg eller jag-vet-inte-tår. Den behöver inte nödvändigtvis lämna ögat helt, men det är ändå en tår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...

Bump! Dags att summera..

 

 

-Lista ut vad jag vill göra med livet Tror det, börjat plugga så.

-Vinna något som iaf ger ett hyfsat klirr i kassan Nej resultatet har varit spikrakt neråt, några dagar kvar iaf så lill-chansen finns(eller inte).

-En liveturre utomlands Ja, SM på Malta

-Uppleva bästa sommaren någonsin Verkligen inte. Kasst väder, allmänt tråkigt och äckligt, jobbade hela sommaren dessutom...Summerburst enda minnesvärda.

-Flytta hemifrån... Klonk.

-Se Newcastle United live på St James Park Nej. Pinsamt.

-2.0 i ratio på BF3 Slutade typ spela:-(

-Dricka lika ofta, men mindre mängder. Dock tre veckor nyktert i januari. Hum....Lika ofta. Större mängder ibland tyvärr...Så failish.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*Hitta ett jobb jag trivs med.(Hade ett, inte längre)

*Toppa den fysiska formen i maj.

*Åka till Ukraina under EM

*Se Arsenal i London minst 1 gång. (Säsongen är inte över, dock fail än så länge)

*Besöka 3 länder jag ej besökt tidigare.

*Dricka mindre, dock festa mer.

*Spela mer HU.

*Vinna minst 100k sek.

*Överleva domedagen, eller åtminstone klara mig länge. (Några timmar kvar, men tar ut segern i förskott)

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Epic fail....

 

[ ]Två nya tatueringar

[x] Bli av med höjdskräcken

[ ] Motionera två ggr / vecka

[x] Klättra två ggr / vecka

[ ] Gå klippklättringskurs

[x] Lära mig ledklättra

[ ]Spela liveturre med minst 10k i inköp

[ ] Snitta 1000 sng/mån

[ ]Göra fler videoproduktioner fr touren

[ ] En lång intervju /månad

[ ] Byta panel på huset

[ ] Spela Berga Open i höst

[ ] Spela minst ett sidoevent på touren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börja gymma på riktigt - Gymmade tre månader sen tröttnade jag, wpwp

Inte bli tjockare än vad jag är lång - So far so good

Sluta tycka att alla är efterblivna, även blonda tjejer kan vara trevliga - Yeah right...

Stabilt förhållande med en brunett - Inte nära

 

Så... 1/4, wpwp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- Ta körkort och köpa bil. Har precis köpt min andra bil. En Honda Civic Hybrid 07:a.

 

- Sälja bostadsrätten och köpa ett hus utanför stan. Sedan totalrenovera det med tilläggsisolering, nya fönster, nya ytskikt, ev spika altan, köpa badtunna, fixa vinkällare osv. Trädäck/altan och badtunna får bli nästa år, har genomfört de andra sakerna och mycket mer därtill.

 

- Springa Stockholm Halvmarathon. I det målet ingår att gå ner några kilo och givetvis löpträna regelbundet. Blev en fail på det då jag i början av januari stukade foten när jag sprang... ner till pizzerian. Kände av det så jag inte kunde springa på nästan tre månader. Sedan tog husrenoveringen det mesta av krafterna. Har dock hållt igång rätt bra.

 

- Hinna spela en del poker, trots att det kommer bli ett fullspäckat år. Spela bra, inte tilta, plussa. Kan inte sätta mer exakta mål då jag kommer behöva prioritera annat vissa perioder. La ner köttgrinden i mars eller nåt då jag inte hade tid. I höst har jag mest lirat live för att det är kul. I januari börjar jag jobba för första gången på 4½ år, känns jävligt kul faktiskt.

 

- Vinna PF:s Fantasy Premier League-liga och göra nåt kul för fantasyfiskarnas pengar.Ja, det var ju inte direkt svårt...

 

Ett av mina bästa år någonsin, kanske det bästa. Har fått så sjukt mycket uträttat och fått känslan av riktning på livet tillbaka. Även hunnit med resor till bla Grekland, Sicilien och London.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan vi inte göra mål för 2013 istället? :roll:

 

Sluta irriteras över brainfart-trender i samhället

Check!!

 

Fortsätta studera vettigt ett halvår till.

Semicheck.

 

fortsätta ta hand om mig själv på detta sätt vad gäller kost och träning och det mesta annat. Och ja, även poker, den gick också bra i december.
Anticheck!!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man bumpa 2011?

 

Målet då var att börja plugga ordentligt.

Jag har 15 hp plus exjobb kvar på min utbildning som jag kommer göra i vår.

Gör vi det bra har jag jobb sen av dom jag har pratat med.

 

På pokersidan så har jag spelat in mer än vad många av mina studentkompisar får in på sina extra jobb på mkt mindre tid på nått man tycker är ganska roligt. Nästan sparat ihop en resa till min syrra som är i USA som au pair. Det åker vi i sommar.

 

Det bästa är att jag och tjejen har börjat kolla på lägenheter vi ska köpa när jag är klar. Då blir man vuxen på riktigt men kommer inte lämna studentlivet i uppsala för det är för bra

 

Vill också köra en shoutout till Zumsar för bästa inneboende nånsin. Vi har det sinnessjuk bra ihop och det är känns sjukt att det tar slut om ett år från nu =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Epic fail....

 

[ ]Två nya tatueringar

[x] Bli av med höjdskräcken

[ ] Motionera två ggr / vecka

[x] Klättra två ggr / vecka

[ ] Gå klippklättringskurs

[x] Lära mig ledklättra

[ ]Spela liveturre med minst 10k i inköp

[ ] Snitta 1000 sng/mån

[ ]Göra fler videoproduktioner fr touren

[ ] En lång intervju /månad

[ ] Byta panel på huset

[ ] Spela Berga Open i höst

[ ] Spela minst ett sidoevent på touren

 

Du bockade av de viktigaste iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...