Slaskhink Postad 6 Januari , 2012 Rapport Share Postad 6 Januari , 2012 Slänga ut datorn och ersätta tilt, pokerångest och slösurf med tenta-, pluggångest och allt va studier innebär. Helt enkelt bli IRL igen efter 10 år online. Skrämmande lättare sagt än gjort. efter ett grindpass är det svårt att motivera sig själv att gå på ett pluggpass som även det innebär att sitta still. det brukar ialf för mig sluta med att man försöker aktivera sig mer fysiskt typ dra till gymet eller umgås IRL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 6 Januari , 2012 Rapport Share Postad 6 Januari , 2012 han ska ju inte grinda alls längre slaskhink, med andra ord inte dubbla sitta-still pass på raken eller inställningen som kan komma med upswings/downswings.. typ morgonkvisten: "vafan jag vann $9k igårkväll, jag kan dra mig/missa föreläsningen idag:D" eller "suck.. gula halva rullen igår. *dra täcket över huvvet*" Rooney kommer fixa det där, noll toleransen och fortsätta me bollsparkandet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 12 Januari , 2012 Rapport Share Postad 12 Januari , 2012 - Spela 540k+ händer - Nå 75kg och stanna där - Besöka 3+ nya länder - Spela 3+ ME live - Bli klar med skolan så när som på utlandssstudier och exjobb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Skaffa flickvän. Plussa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Vinna en live MTT, $50k+ Såja, gratis timetell! såja, reversed timingtell funderade på hur många tabeller det blir, om vi antar increment om 1bb, borde det bara bli 39 * (6^19) = 2.37650299 × 10^16 ranger att komma ihåg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trillske Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Fler. Skaffa flickvän.Pussa. Och inte skriva 4 tentor på 5 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 1. spela mkt sämre 2. vinna mer deg 3. irlspewa mindre nr.1 och 2 går hand i hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Lära mig gråta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Lära mig gråta been there Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Lära mig gråta been there Sen det tog slut med mitt ex grät jag inte på ca 1.5 år. Sen jag träffade min nuvarande flickvän gråter jag väl i snitt 1 gång i veckan. Man blir blödig av kärlek. Annars så se lejonkungen på repeat, bra övning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Sen det tog slut med mitt ex grät jag inte på ca 1.5 år.Sen jag träffade min nuvarande flickvän gråter jag väl i snitt 1 gång i veckan. Man blir blödig av kärlek. Annars så se lejonkungen på repeat, bra övning. Dansa med vargar imo. Eller Mighty Ducks 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Sen det tog slut med mitt ex grät jag inte på ca 1.5 år.Sen jag träffade min nuvarande flickvän gråter jag väl i snitt 1 gång i veckan. Man blir blödig av kärlek. Annars så se lejonkungen på repeat, bra övning. Vart lipar du i lejonkungen? har du sett Sweet november? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Vart lipar du i lejonkungen?har du sett Sweet november? När Mofasa dör obv. Nepp, Warrior är också lipvänlig. (Terminator 1 och Armageddon är självskrivna sen barnsben) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 soul surfer va rätt lipvänlig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 My Girl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 När Mofasa dör obv. Nepp, Warrior är också lipvänlig. (Terminator 1 och Armageddon är självskrivna sen barnsben) Såg Warrior igår och lipa på slutet. Tjejen tyckte det var rätt kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Eldflugornas grav Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Eldflugornas grav Been there. Brast rejält när min syster i en argumentation, 10 min efter att jag sett klart filmen, slängde ur sig att jag var en misslyckad storebror. Hon var nog den som blev mest förvånad över min reaktion Opteron: en viss tjej erbjöd sig att slå dig tills du börjar grina Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Been there. Brast rejält när min syster i en argumentation, 10 min efter att jag sett klart filmen, slängde ur sig att jag var en misslyckad storebror. Hon var nog den som blev mest förvånad över min reaktion Opteron: en viss tjej erbjöd sig att slå dig tills du börjar grina Lol, pokerforum från thailand. gg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Sen jag träffade min nuvarande flickvän gråter jag väl i snitt 1 gång i veckan Får jag fråga varför du gråter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 soul surfer va rätt lipvänlig mm:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Ha minst 1 månad över 100k 500k total profit 1miljon nävar Alltid hålla mig under 100 strecket på ligg. Sluta gummislarva Krossa svärd med en polare Minst 2-3 månader utomlands dodgea könssjukdomar Investera ännu mer i något vettigt Sen efter sommaren fixa flickvän och ta tag i mitt liv samt börja seriöst med studierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Fyfan vad sjukt att KROSSA svärd. Med vänlig hälsning, Korsa aint close enough Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 Håller med stjärnfittan, hur fan kan man ha det som mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 13 Januari , 2012 Rapport Share Postad 13 Januari , 2012 700k nävar (cg och turrar) 1m profit lära mig omaha slå midstakes omaha. bumhunta mindre va mindre irl-nit. äta bättre över 100 hotellnätter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts