snoka17 Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 * Fortsätta spela SvS-turneringar minst två dagar i veckan. * Inget cash-game online, mer cash-game irl. * Gå ner 10 kg till juli månad. * Bli bra mycket bättre HU, med andra ord sluta komma 2a i så jäkla många turrar. * Vinna mer pengar. Citera
Soni Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 -nl€100 reg. -röka mer gräs. hand i hand ofc. Citera
DickNiaz Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 *Hitta ett jobb jag trivs med. *Toppa den fysiska formen i maj. *Åka till Ukraina under EM *Se Arsenal i London minst 1 gång. *Besöka 3 länder jag ej besökt tidigare. *Dricka mindre, dock festa mer. *Spela mer HU. *Vinna minst 100k sek. *Överleva domedagen, eller åtminstone klara mig länge. Citera
KungKroon Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 Få tillbaka alla låsta pengar. Top 10 på p5 (om jag får tillbaka mitt stars-acc). 15-20 min promenad innan turregrind. Kunna alla jamtabeller upp till 20bb utantill. Ett förstapris på $100k+ online. FTa en liveturre. Åka på en mysig semester med flickvännen. Ta en längre resa till antingen Vegas eller Macau. Må väl! Citera
NikLasVegas Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 klippa mig gadda mig raila mer idrott både live och framför tvn festa mindre men effektivare kapa 9 nya länder inte bli fetare tänka efter när jag säger eller gör något oskönt och sluta göra det vara snällare mot folk jag känner och inte känner bli bättre med brudar bli bättre på att skriva läsa fler böcker läsa minst 1 kurs på universitet (helst ett språk) investera i något jag tycker är roligt ta massage oftare spela färre händer men vinna mer driva in degen från livebill inte vara feg Lägger in lite fler mål som jag fick tid att tänka över efter en själslig resa på Kap Verde: dricka mer kaffe göra gimmefive oftare säga hej till fler randoms man t.ex möter på gatan(det kan göra ens dag) inte sätta min fot på krukans pokerklubb klä mig mognare ha fotbollströja på mig oftare och gå på AIK fotboll minst en gång i matchtröja äta ute på restaurang oftare spela tennis ibland Citera
Starfitter Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 Att vara riktigt oskön är en konst vegas, som ska creddas såklart. Citera
GG Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 15-20 min promenad innan turregrind. ????????????????????????????????????????? Citera
Gasimoe2 Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 Kunna alla jamtabeller upp till 20bb utantill. Vad är det? Citera
hubbahubba Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 # Öka, alternativt lägga ner, mitt engagemang på pf Känner likadant, hoppas på ökning för oss båda. *minst 2 liveturrar *motionera i stil med 2010 *läsa 50 böcker där minst 4 olika språk ska vara representerade Citera
RiddarKato Postad 3 Januari , 2012 Rapport Postad 3 Januari , 2012 Lira live CG 10/10krs NLT minst 25 'gånger' (dagar) beroende på hur mycket jag måste jobba, hur mycket cg det bjuds på den lokala klubben, samt hur ofta jag kan ta mig till cc! Försöka plussa minst 1k/tillfälle i snitt! I övrigt, Träna lika mkt som 2011, Göra ett framgångsrikt år på jobbet! Citera
Slaskhink Postad 4 Januari , 2012 Rapport Postad 4 Januari , 2012 Mina mål blir ett ihop-plock av tidigare talares mål. fan nu blev jag ju sugen på tacos. -Laga mer mat -träna hårt inför beachen. -mer sociala aktiviteter, bli mer social öht. festa mindre men effektivare bli bättre med brudar Citera
bjoelle Postad 4 Januari , 2012 Rapport Postad 4 Januari , 2012 Mina mål blir ett ihop-plock av tidigare talares mål. fan nu blev jag ju sugen på tacos.-Laga mer mat -träna hårt inför beachen. -mer sociala aktiviteter, bli mer social öht. festa mindre men effektivare bli bättre med brudar - Kn*lla mer Vi pratade om "mål för 2012" på msn innan idag. Och ser att du missat ett som du talade dig varm om. Ev är sista punkten delvis det, men du formulera det bättre på msn. Citera
Slaskhink Postad 4 Januari , 2012 Rapport Postad 4 Januari , 2012 Vi pratade om "mål för 2012" på msn innan idag. Och ser att du missat ett som du talade dig varm om. Ev är sista punkten delvis det, men du formulera det bättre på msn. Jag har gett upp det där lite. i det här nittlandet räcker det inte med att gå till gymet 3 dagar i veckan och köpa kläder från stayhard.se, man måste tydligen uppföra sig, smöra osv för att få ligga och det orkar jag inte edit: mvh supernovamunk Citera
Vladi Postad 4 Januari , 2012 Rapport Postad 4 Januari , 2012 Börja gymma på riktigt Inte bli tjockare än vad jag är lång Sluta tycka att alla är efterblivna, även blonda tjejer kan vara trevliga Stabilt förhållande med en brunett Citera
SasaMatic Postad 4 Januari , 2012 Rapport Postad 4 Januari , 2012 700k, inte fortsätta vara stejkad vid årsskiftet. Börja läsa in lite på komvux i höst Fortsätta hålla igång med gymmandet. 200kg i marklyft, 157.5 atm med kv på 68 och 115 i bänk, 90atm =( finns mkt mer men det här får duga Citera
Skwatte Postad 4 Januari , 2012 Rapport Postad 4 Januari , 2012 Sluta tycka att alla är efterblivna, även blonda tjejer kan vara trevligaStabilt förhållande med en brunett Citera
Soni Postad 4 Januari , 2012 Rapport Postad 4 Januari , 2012 Inte bli tjockare än vad jag är lång Vad betyder det här ens? Sluta tycka att alla är efterblivna, även blonda tjejer kan vara trevligaStabilt förhållande med en brunett Citera
schumme Postad 4 Januari , 2012 Rapport Postad 4 Januari , 2012 * +50k på livespelet * 112 kg * Nytt jobb * Klonka en online MTT för över $5k, om jag spelar några... * Klonka en live MTT på minst 10k * Pokerspel i minst 3 andra länder än Sverige Citera
MikeTime Postad 4 Januari , 2012 Rapport Postad 4 Januari , 2012 * +50k på livespelet Grejas på Berga Open. Cgliret där är brutalt.* 112 kg * Nytt jobb * Klonka en online MTT för över $5k, om jag spelar några... * Klonka en live MTT på minst 10k Berga Open igen * Pokerspel i minst 3 andra länder än Sverige ...och Berga Open. Närkeschlätta är som ett annat land fast ändå hemma. . Citera
SantaOnTilt Postad 4 Januari , 2012 Rapport Postad 4 Januari , 2012 Vinna en live MTT, $50k+ Kunna alla jamtabeller upp till 20bb utantill. Såja, gratis timetell! Citera
emilio_15 Postad 4 Januari , 2012 Rapport Postad 4 Januari , 2012 Vad betyder det här ens? Prob att han inte vill väga fler kg än han är cm lång, minus en meter? Jag skulle mao få lägga på mig max 11kg med mina 79/190 Citera
Recommended Posts