Max Cady Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Måste säga att jag tyckte att många av "de stora" spelade förvånansvärt dåliga starthänder, ofta A5 och liknande. Nån som är av annan åsikt? Citera
PokerWiz Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Måste säga att jag tyckte att många av "de stora" spelade förvånansvärt dåliga starthänder, ofta A5 och liknande. Nån som är av annan åsikt? De ville väl stacka upp eller gå och spela side-games/njuta av Monte Carlo $10000 är väl inget för dessa grabbar. Citera
Papa Kubo Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Eller så kan det bero på att det inte skulle bli så jävla mycket spel om folk bara skulle sitta och vänta på AA/KK/QQ/JJ/AK. Citera
swedmag Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Nä men vaff... limpar A5o UTG och synar en skaplig höjning? Går ut med J8o som Layne Flack? Citera
Indrivaren Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Ganska skoj, dock tycker det luktar lite WSOP-rip off.Jämför "How to play hold'em" kan ju ha något att göra med att det är samma produktionsbolag som gjort båda. Förklarar nog saken Citera
Frege Postad 5 Juli , 2005 Rapport Postad 5 Juli , 2005 helt värdelöst Vore trevlig om du berätta vad som var dåligt. Att bara skriva helt värdelsöt ger ju inte oss som missa det speciellt mycket att gå på Man såg inte pottstorlek, storlek på satsningarna. Ungefär samma sunkiga format som på EPT. Svårt att få sig en uppfattning om vad som verkligen händer och då blir det inte lika intressant. Låter som WSOP i den första meningen ... Citera
fl0w Postad 7 Juli , 2005 Rapport Postad 7 Juli , 2005 Går ut med J8o som Layne Flack? Layne Flack har fått massa kritik av många andra pros för att han slaskar för mycket emellanåt. Får väl anta att man inte ser sånt pga hyfsad dagsform när han lyckats ta sig till en WPT-final. Dessutom tror jag inte att proffsen spelade slaskigt för att få åka ur till sidegames - poker förutom i turneringsform är ju förbjudet i Monte Carlo, och att det inte pågick några seriösa sidegames framgick väl i att det är mer eller mindre allmänt känt att Ivey körde helt annorlunda stil här än i många andra turneringar han spelade - lugnt och kontrollerat istället för att snabbt och tidigt bygga storstack. Tråkigt utan pot och betstorlekar, ja, men en spännande turnering ändå. Citera
slampen Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Bara jag som ska se detta i natt ? Citera
Wiseguy Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Näää, jag har laddat upp med "basvaror" (läs: kexchoklad, cola & korintkakor) och är redo för lite top-poker om en timme.. Laddar med lite 40E-turnering på 24h också... God natt, pokerlovers.... Citera
Limpan Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Ska också kolla =) Hoppas det är av världsklass bara, förra programmet var ju inte allt för bra poker. Citera
Tony Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Vilket spel av Phil Ivey, bevisar att man inte måste ha de bästa korten för att vinna utan att va iskall och spela ut motståndaren genom att styra spelet och beta på aggresivt. Citera
aglo Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Snälla kanal 5; bort med texten! Man ser inte korten och ibland missar man annan information såsom chip stacks. De som inte förstår engelska är ändå inte uppe så här sent och tittar på poker. EDIT: Tack! Citera
Fille Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Phil Ivey äger just nu.. och ja bort med texten.. Jag gillar det överseriösa i kommentatorernas röster. Citera
fraallan Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 vilken text? jag hade banne mej ingen text på min tv. Citera
busen Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 vilken text? jag hade banne mej ingen text på min tv. tror dem menar subtitle, men jag kommer bannemej inte ihåg att jag läste någon heller Citera
MJ Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 vilken text? jag hade banne mej ingen text på min tv. tror dem menar subtitle, men jag kommer bannemej inte ihåg att jag läste någon heller Jaha det är "subtitle" det heter på nysvenska Citera
Steel Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Även jag hade turen att slippa textning Citera
aglo Postad 11 Juli , 2005 Rapport Postad 11 Juli , 2005 Även jag hade turen att slippa textning Skumt. Ni kanske är så vana vid textning att ni inte tänkte på den? För mig slogs det av och på hela tiden. Det var samma sak förra programmet. Väldigt irriterande. Citera
fraallan Postad 11 Juli , 2005 Rapport Postad 11 Juli , 2005 däremot så stog d längst upp i rutan "Text 199" om man ville ha text.. Citera
Steel Postad 11 Juli , 2005 Rapport Postad 11 Juli , 2005 Skumt. Ni kanske är så vana vid textning att ni inte tänkte på den? Jag är inte van vid textning av pokerprogram. Lite trött är jag men hade definitivt märkt om dom besudlat programmet med sånt Citera
aglo Postad 11 Juli , 2005 Rapport Postad 11 Juli , 2005 däremot så stog d längst upp i rutan "Text 199" om man ville ha text.. Det stod det för mig med, men jag fick textat trots att jag inte knappade in det. Citera
elbostero Postad 11 Juli , 2005 Rapport Postad 11 Juli , 2005 då var väl jag mittemellan er... min textning kom och gick lite när den ville... och angående dåliga starthänder som någon nämde tidigare i tråden... spelar man dom som phil ivey, då kan man ha vilken starthand man vill... eller spela på osedda kort nästan... Citera
MOJJE Postad 11 Juli , 2005 Rapport Postad 11 Juli , 2005 Phil Ivey äger just nu... Vilken totalkontroll han verkar ha, Bluffar 9 3 han är nog inte rolig att möta, men jag skulle vilja möta han. kul med att Dealern var ett gammalt ligg till en av spelarna DEED tror jag det var Citera
Recommended Posts