kickboxer Postad 15 Augusti , 2004 Rapport Postad 15 Augusti , 2004 Säger ni inte samma sak nu? Det är CR06 markerna som är "strävare". Det ni är oense om är väl snarare markerna i bagen från golfhq?! Öh, jo? I mina ögon tycker jag "golfmarkerna" ser ut som mina CR06:or i såväl utförande som kvalitet. Nåväl, strunt samma vad de är, eller de kanske t o m är av annat "fabrikat"? Jag är själv nöjd med dem och kan rekommendera dem. Tveklöst "mycket marker" för pengarna, bokvstavligt och bildligt talat. Citera
Ostborr Postad 15 Augusti , 2004 Rapport Postad 15 Augusti , 2004 Jag är oxå nöjd med mina golfmarker. Duger gott att ha när man spelar lite med polarna. Klart värt de hundringar som de kostar att köpa dem. Citera
Henkeman Postad 15 Augusti , 2004 Rapport Postad 15 Augusti , 2004 Jag är hur nöjd som helst och det är mina polare också Mycket lättare att lura hem de nu Citera
Henkeman Postad 17 Augusti , 2004 Rapport Postad 17 Augusti , 2004 Som Largo-Sama skrev i tråden om MAAB så är det faktiskt skillnad på ordningen valörerna är på kanten, CR06 har klöver-ruter-spader-hjärter medan CR04 har klöver-hjärter-spader-ruter. Dvs. från TheGolfHQ är det motsv. CR04 (om nu markeringen är samma från den tillverkaren, men det är väl säkert att anta att det är budget-markerna iaf) Citera
fettan Postad 23 Augusti , 2004 Rapport Postad 23 Augusti , 2004 Tänkte bara säga att jag beställde 500 chips-settet från theGolfHQ.com för ganska precis en vecka. Chipsen kom redan i fredags och jag är mycket nöjd med dom. Jag är stor nybörjare och har ingen större erfarenhet av andra marker, men är man sugen på att införskaffa dom till kompis-spel så är det helt klart värt det. Totalt gick det på 903.38 SEK Citera
GsusSWE Postad 23 Augusti , 2004 Rapport Postad 23 Augusti , 2004 Själv beställde jag 650-marker set de har där nu. Totalt med frakt så blev det 1200 kronor, dvs under 2kr styck och då får man ju låda och lite lull lull på köpet. Citera
Henkeman Postad 23 Augusti , 2004 Rapport Postad 23 Augusti , 2004 De har nu tyvärr bara 650-set och pokerbord kvar Det är som sagt frakt på varje set nu så det blir inte billigare att sambeställa, snarare tvärtom om man inte bor nära varandra. Vill man ha ett 650-set med 2 dealerbuttons så kan jag rekommendera det iaf. Mycket nöjd med mitt 500-set, tyvärr är de slut nu. Citera
Rewcard Postad 30 Augusti , 2004 Rapport Postad 30 Augusti , 2004 Dom tar emot förbeställningar på 300, 500 och 1000-väskorna nu. Leverans i mitten av september. Bara så ni vet Citera
wolf Postad 31 Augusti , 2004 Rapport Postad 31 Augusti , 2004 Ska nog beställa ett 500-set, har även ngn polare som känner sig sugen på dem. Kan ju vara en bra födelsedagspresent till mig, om man nu får köpa såna till sig själv . aja blir ett snack med päronen, är ngra veckor kvar fortfarande Citera
emsa Postad 14 September , 2004 Rapport Postad 14 September , 2004 Om man tittar på bilden av merkerna på golf-siten kan man marker som har vilket skulle betyda att golf säljer "CR04". Jag har testat marker från Dino http://www.dino.se som ser ut som de hos golf men har vilket skulle betyda att de är "CR06". Har jag fattat det hela korrekt? Är det någon som har sett båda varianterna i verkligheten? Jag tycket att Dino markerna är helt ok men om man kollar på priset: 500 marker + väska kostar hos Dino 1899:- 500 marker + väska + frakt från golf £49.99 + £15 ~= 870:- vilket är ganska stor prisskillnad, det blir såklart ännu större skillnad om man vill 1000 st. Så frågan är är det värt de extra pengarna för att få "CR06" (om det nu är de som Dino har) eller är de som golf har (nästan) lika bra? Ska man kanske välja att köpa från någon helt annan? Citera
wolf Postad 18 September , 2004 Rapport Postad 18 September , 2004 De där på dino verkar ju vara markerna av högre kvalitet, och i så fall så är de mycket mer prisvärda än magnusandersson. Synd att de inte säljer marker i paketpris (eller har jag missat det?) utan bara i paket om 25 marker.... Citera
Largo-Sama Postad 18 September , 2004 Rapport Postad 18 September , 2004 De där på dino verkar ju vara markerna av högre kvalitet, och i så fall så är de mycket mer prisvärda än magnusandersson. Synd att de inte säljer marker i paketpris (eller har jag missat det?) utan bara i paket om 25 marker.... de har paketpris. har sett det någonstans.. Citera
wolf Postad 18 September , 2004 Rapport Postad 18 September , 2004 jo märkte det, när man trycker på de tomma pokerväskorna... De hade dock inget billigare pris när man köper i paket mot om man köper dem för sig Citera
Henkeman Postad 19 September , 2004 Rapport Postad 19 September , 2004 Det finns en tråd om just Dino, kolla in tråden Butik: Dino Håll diskussionen om Dino där, mer allmänt om att köpa chips får tas i tråden Köpa pokermarker? Fler inlägg i den här tråden som inte rör TheGolfHQ eller deras marker kommer tas bort. *tar på sig den hårda handsken* Citera
Richardktg Postad 20 September , 2004 Rapport Postad 20 September , 2004 Jag har beställt marker (i torsdags) från Golfhq (500 setet), men såg på deras hemsida idag att 2005 års modell är "royal suited" och inte de motsv. "Spots Clay Chips CR06" på magnusandersson ab. Bilderna är dock "spots", kanske har de inte hunnit uppdatera? Är det någon som vet något om detta? Mig spelar det ju ingen roll, "royal suited" är att föredra Citera
Henkeman Postad 20 September , 2004 Rapport Postad 20 September , 2004 Det är "Suited" och inte "Royal Suited" eller "Double Suited" eller vad man vill kalla de.. det är samma som på bilden m.a.o. Citera
Rewcard Postad 20 September , 2004 Rapport Postad 20 September , 2004 Dom ska förövrigt få in väskorna tidigt denna vecka, sa dom iaf förra veckan när jag mailade och fråga. Förbeställde min 500-väska i början av september men har fortfarande inte fått någon bekfräftelse på att dom har skickat än. Citera
Sven Postad 20 September , 2004 Rapport Postad 20 September , 2004 Har beställt en väska från thegolfhq. Skickar dom en bekräftelse när dom skickar väskorna? Citera
Shakespear Postad 20 September , 2004 Rapport Postad 20 September , 2004 Jag mailade dem idag och frågade om mitt set, som jag beställde 30/8, är skickat (förutsatte att de fått in dem på lager eftersom de för en vecka sedan tog bort "Out of stock ... mid september" från hemsidan) Edit: Fick precis en bekräftelse på att det är skickat Citera
Lukewarm Postad 20 September , 2004 Rapport Postad 20 September , 2004 Har beställt en väska från thegolfhq. Skickar dom en bekräftelse när dom skickar väskorna? Det gjorde dom när jag beställde. "Order status: shipped" stod det i ett email jag fick från dom någon dag efter att jag skickade in min beställning. Citera
McQwert Postad 21 September , 2004 Rapport Postad 21 September , 2004 Jag beställde ett 500-set för några veckor sen då de var "out of stock" Nu idag fick jag ett mail om att det var "shipped" så det borde nog vara desamma för de flesta som beställt nyligen Citera
Sven Postad 21 September , 2004 Rapport Postad 21 September , 2004 Jag beställde ett 500-set för några veckor sen då de var "out of stock" Nu idag fick jag ett mail om att det var "shipped" så det borde nog vara desamma för de flesta som beställt nyligen Japp, samma för mig. Undrar vad posten tänker när det hlet plötsigt dimper ner 30 aluminium väskor från england Citera
hypnology Postad 21 September , 2004 Rapport Postad 21 September , 2004 Jag beställde ett 500set i slutet av Aug. Har fortfarande inte fått någon bekräftelse. Lite dåligt. Citera
Rewcard Postad 21 September , 2004 Rapport Postad 21 September , 2004 Fick bekräftelse igår (måndag) klockan 22:47(?) Citera
wolf Postad 22 September , 2004 Rapport Postad 22 September , 2004 Är det ngn som önskat andra färgkombinationer och fått det, eller är det bara att acceptera de som står på sidan? Citera
Recommended Posts