devalanteriel Postad 17 December , 2011 Rapport Postad 17 December , 2011 Sol, bad och tjocka amerikaner! Det är dags för EPT-stoppet på Bahamas igen, som är en av tourens största och roligaste turneringar. Som vanligt spelas PokerStars Caribbean Adventure på Atlantis Resort - ett hotell som utgör hela den näst största ön i öriket. Poker.se är självklart på plats för att bevaka arrangemanget, och vi kommer att varva liveuppdateringar med en massa intervjuer, foton och videoklipp. Kommer du att spela? Är det något speciellt du vill fråga vårt team på plats om? Några allmänna åsikter om PCA:n? Skriv här! Citera
killerwolf Postad 17 December , 2011 Rapport Postad 17 December , 2011 datum? hur mycket är paketen värderade till? Citera
devalanteriel Postad 17 December , 2011 Författare Rapport Postad 17 December , 2011 Main är 7-13 januari. Inköpet är $10k, vad paketen är värda vet jag inte. Citera
Marrebarr Postad 20 December , 2011 Rapport Postad 20 December , 2011 Paketen är värda $15,700 har jag för mig Citera
JackVegas Postad 20 December , 2011 Rapport Postad 20 December , 2011 Sol, bad och internetkids! FYP Har själv undvikt PCA som pesten med tanke på dess rykte att vara tuffaste stoppet då åldersgränsen är 18 år och alla internetkids från USA torde infinna sig. Någon som var där t.ex. förra året och kan konfirmera/rätta mig? Citera
valterego Postad 20 December , 2011 Rapport Postad 20 December , 2011 FYP Har själv undvikt PCA som pesten med tanke på dess rykte att vara tuffaste stoppet då åldersgränsen är 18 år och alla internetkids från USA torde infinna sig. Någon som var där t.ex. förra året och kan konfirmera/rätta mig? Jag undrar om inte Köpenhamn och London är tuffare. Det som främst får svenskarna att ducka PCA är väl skatten och i viss mån avståndet. Har dock inte varit på Bahamas själv, utan går bara på hörsägen från andra. Citera
Haslo Postad 20 December , 2011 Rapport Postad 20 December , 2011 jag trodde det va solen som fick dom att ducka? avd. kasta sten i glashus osv Citera
devalanteriel Postad 20 December , 2011 Författare Rapport Postad 20 December , 2011 När jag var där var det "bara" 17-18 grader, samtidigt som det var detsamma fast med minustecken hemma i Sverige. Kallaste vintern där på 40 år, tydligen. Bahamanerna gick omkring med dunjackor och huttrade. Har sällan fått så stora ögon som när jag tog shorts och sandaler till frukosten på morgnarna. Citera
Terribleturk Postad 27 December , 2011 Rapport Postad 27 December , 2011 FYP Har själv undvikt PCA som pesten med tanke på dess rykte att vara tuffaste stoppet då åldersgränsen är 18 år och alla internetkids från USA torde infinna sig. Någon som var där t.ex. förra året och kan konfirmera/rätta mig? Vet inget om turneringarna men cashgames var soft, åtminstone på lägre nivåer såsåom 1-2 och, tror, 2-5 PLO. Jobbade mest så det var för få sittningar men det fanns en del fisk. Kan annars rekommendera upplevelsen PCA, som en koncentrerad WSOP för dem som gillar turrar och cashgames. Atlantis är väldigt väldigt stort och man behöver inte ha det tråkigt där. MVH Murat Citera
bjoelle Postad 27 December , 2011 Rapport Postad 27 December , 2011 Vet inget om turneringarna men cashgames var soft, åtminstone på lägre nivåer såsåom 1-2 och, tror, 2-5 PLO. Jobbade mest så det var för få sittningar men det fanns en del fisk. Kan annars rekommendera upplevelsen PCA, som en koncentrerad WSOP för dem som gillar turrar och cashgames. Atlantis är väldigt väldigt stort och man behöver inte ha det tråkigt där. MVH Murat Murats tips på saker att göra på Bahamas: 1. Köp kvalitetsur för 10dollar av någon försäljare som stör en under middag. Vaska sen klockorna i fontänen utanför spellokalen för att verka baller. Citera
LillaLondon Postad 27 December , 2011 Rapport Postad 27 December , 2011 FYP Har själv undvikt PCA som pesten med tanke på dess rykte att vara tuffaste stoppet då åldersgränsen är 18 år och alla internetkids från USA torde infinna sig. Någon som var där t.ex. förra året och kan konfirmera/rätta mig? Va där förra året och fältet va rätt tuft. Hade väl i princip bara ett riktigt soft säte på mina bord på två dagar. Med skatten och faktumet att vädret suger så kommer nog jag undvika det igen + att porrfilmerna på rummet kostade $19 styck! Vilket rån! Citera
Terribleturk Postad 27 December , 2011 Rapport Postad 27 December , 2011 Murats tips på saker att göra på Bahamas: 1. Köp kvalitetsur för 10dollar av någon försäljare som stör en under middag. Vaska sen klockorna i fontänen utanför spellokalen för att verka baller. Mycket riktigt, ett antal "kvalitetsur" köptes, en lades i fontänen utanför pokerrummet. Dagen efter var den borta! Så frågan är herr b, hur gillar du din nya klocka? Citera
Integrale Postad 27 December , 2011 Rapport Postad 27 December , 2011 FYP Har själv undvikt PCA som pesten med tanke på dess rykte att vara tuffaste stoppet då åldersgränsen är 18 år och alla internetkids från USA torde infinna sig. Någon som var där t.ex. förra året och kan konfirmera/rätta mig? I år har pokerstars "gett bort" 100 paket till PCA genom frirullar mm vilket borde dra upp värdet en del Citera
bjoelle Postad 27 December , 2011 Rapport Postad 27 December , 2011 Mycket riktigt, ett antal "kvalitetsur" köptes, en lades i fontänen utanför pokerrummet. Dagen efter var den borta! Så frågan är herr b, hur gillar du din nya klocka? Bam! touche! Citera
WannaSeeMyPig Postad 5 Januari , 2012 Rapport Postad 5 Januari , 2012 Kom igen Blom! http://www.pokernews.com/live-reporting/2012-pokerstars-caribbean-adventure/super-high-roller/ Tyvärr nere på 165k (250k startstack) Citera
valterego Postad 5 Januari , 2012 Rapport Postad 5 Januari , 2012 Nu är även Poker.se på plats nere på Bahamas för att följa Viktor Blom i highrollern! http://www.poker.se/live/pokerstars-caribbean-adventure-2012/ Citera
WannaSeeMyPig Postad 5 Januari , 2012 Rapport Postad 5 Januari , 2012 Blom dubblar! AA vs JJ aipf. Nu 400k. Citera
Crappy Postad 5 Januari , 2012 Rapport Postad 5 Januari , 2012 Skönt att se att du kom fram Valter Citera
valterego Postad 5 Januari , 2012 Rapport Postad 5 Januari , 2012 Skönt att se att du kom fram Valter Tack! Känns bra att äntligen vara här. Citera
PhD.Psycho Postad 6 Januari , 2012 Rapport Postad 6 Januari , 2012 Viktors bord är minst sagt en utmaning... Citera
valterego Postad 6 Januari , 2012 Rapport Postad 6 Januari , 2012 Viktors bord är minst sagt en utmaning... Tveklöst, men med det fältet som är kvar finns det nog inga bra spots över huvud taget. Citera
valterego Postad 6 Januari , 2012 Rapport Postad 6 Januari , 2012 Dag två är i full gång! Femton spelare kvar, Viktor Blom på en av de största stackarna. Liverapportering här. Citera
bridge Postad 6 Januari , 2012 Rapport Postad 6 Januari , 2012 Nån livestream man kan titta på imorgon när de spelar finalbordet? Citera
killerwolf Postad 6 Januari , 2012 Rapport Postad 6 Januari , 2012 viktor chip3'a på 1,2mega, 10 pers kvar. onetime Citera
Recommended Posts