Mysticum Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Av http://www.cardplayer.com/world_series_of_poker/2005winners.php att döma har Doyle Brunson och Johnny Chan vunnit varsitt armband i årets WSoP (way to go!) och därmed har båda lyckats vinna 10 stycken. Kommer Phil (som ligger kvar på ynka 9 ) att ta revansch redan i år? Citera
Mysticum Postad 1 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2005 Grattis även till TJ Cloutier som tog sitt sjätte armband, och till Phil Ivey som tog sitt femte (men definitivt inte sitt sista) armband. Citera
kayantic Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Får inte Hellmuth ett armband till lär han ju inte sova fram till nästa WSOP... Citera
JojjeL Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Japps! Bara att gratulera dem! Riktigt starkt av Doyle att vinna ett till vid denna ålder och större startfält än tidigare. Hoppas att han går långt i Main event också! Citera
StarletRox Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Phil Ivey kommer vinna main event och gå om både doyle, chan och phil i bracelets inom ett eller två år Citera
Hjort Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Phil Ivey kommer vinna main event och gå om både doyle, chan och phil i bracelets inom ett eller två år Jag skulle tro att det är ett bet du inte kommer få allt för svårt att få någon att anta... Citera
Portello Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Phil Ivey kommer vinna main event och gå om både doyle, chan och phil i bracelets inom ett eller två år Jag skulle tro att det är ett bet du inte kommer få allt för svårt att få någon att anta... Hehe, jag antar ditt bet. Ska vi säga 10000 svenska? Vill ju inte vara elak och ruinera dig Citera
Rollin Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Åhh! Så Doyle vann? Va skönt, starkt jobbat! Citera
Dahlberg Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Får inte Hellmuth ett armband till lär han ju inte sova fram till nästa WSOP... Så jävla skön kommentar förra året från Phil: "I cannot, I just Cannot play any better" *viftar me de brutna handlederna* då var han nöjd med sig själv jag gillar honom, han är en bad boy med lite "fruity" attitud F.ö blev jag väldigt glad när jag såg att Barry Greenstein vann då han ju som bekant ger bort alla sina turneringsvinster till behövande barn, världen behöver fler som denna otroliga man. Citera
earthling Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 det var shorthanded holdem som dolye tog armband nr 10... hur gör gubbjäveln, han kan ju inte vara skarpaste hjärnan vid bordet längre, är det rutinen som avgör? Citera
blukah Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Citat ifrån pokerpage "It's hard to substitute for experience," Brunson said. "No one has more poker experience than I do. Then again, no one here is as old as I am." Som sagt, gammal är äldst. Citera
cafka Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Hur gammal är Ivey? Han är väl under 30? Riktigt imponerande iaf. Även om det är lite optimistiskt att tro att han går om Chan och Brunson "inom ett eller två år" så kommer han nog att finnas där inom sin livstid iaf. Dvs om han fortsätter spela fantastisk poker. Citera
Nemomen Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Japp, det är bara tur. Jag förstår inte hur de kan ha så'n tur i lotteri att de går och vinner 10 gånger! Kanske skulle vara något för vissa myndigheter att fundera över..? Det måste börja bli tungt på armarna om de har alla armband på sig samtidigt nu? Citera
blukah Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Japp, det är bara tur. Jag förstår inte hur de kan ha så'n tur i lotteri att de går och vinner 10 gånger! Men du, är man så gammal som de är så har man hunnit köpa många många lotter.. Citera
Loveless Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Vilken syn. Doyle och Jonnyy på main events final bord. Med alla tio bracelets uppradade. Citera
Kjell Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 F.ö blev jag väldigt glad när jag såg att Barry Greenstein vann då han ju som bekant ger bort alla sina turneringsvinster till behövande barn, världen behöver fler som denna otroliga man. Har hört det här så många gånger nu - Om han ger bort alla sina vinster, vad lever han då på? Kan det inte vara så att han ger bort alla sina vinster, förutom det som han behöver ha kvar för att kunna spela ett liv i evig lyx. Jag menar, han har ju råd att sitta och spela högsta cashgamsen och vara med i en väldans många turneringar. Citera
eeken Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 F.ö blev jag väldigt glad när jag såg att Barry Greenstein vann då han ju som bekant ger bort alla sina turneringsvinster till behövande barn, världen behöver fler som denna otroliga man. Har hört det här så många gånger nu - Om han ger bort alla sina vinster, vad lever han då på? Kan det inte vara så att han ger bort alla sina vinster, förutom det som han behöver ha kvar för att kunna spela ett liv i evig lyx. Jag menar, han har ju råd att sitta och spela högsta cashgamsen och vara med i en väldans många turneringar. Tror bara han ger bort turneringsvinster och behåller cashgamesvinster. Citera
Gyre Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Han har väl blivit äckligt rik på att sälja nått företag eller nått som ett gäng andra spelare. Citera
dropbass Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 F.ö blev jag väldigt glad när jag såg att Barry Greenstein vann då han ju som bekant ger bort alla sina turneringsvinster till behövande barn, världen behöver fler som denna otroliga man. Har hört det här så många gånger nu - Om han ger bort alla sina vinster, vad lever han då på? Kan det inte vara så att han ger bort alla sina vinster, förutom det som han behöver ha kvar för att kunna spela ett liv i evig lyx. Jag menar, han har ju råd att sitta och spela högsta cashgamsen och vara med i en väldans många turneringar. Han spelar lite HU mot Daniel N. Citera
Trolldeg Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Jag har för mig att Barry var ägare av Symantec förut. Edit: Jag tror jag har jävligt fel. Citera
Indrivaren Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 Jag har för mig att Barry var ägare av Symantec förut. Edit: Jag tror jag har jävligt fel. He worked at Symantec (now known for its Norton anti-virus and security products) from 1984 until 1991 when he retired at the age of 36. Citera
Sparven Postad 4 Juli , 2005 Rapport Postad 4 Juli , 2005 F.ö blev jag väldigt glad när jag såg att Barry Greenstein vann då han ju som bekant ger bort alla sina turneringsvinster till behövande barn, världen behöver fler som denna otroliga man. Har hört det här så många gånger nu - Om han ger bort alla sina vinster, vad lever han då på? Kan det inte vara så att han ger bort alla sina vinster, förutom det som han behöver ha kvar för att kunna spela ett liv i evig lyx. Jag menar, han har ju råd att sitta och spela högsta cashgamsen och vara med i en väldans många turneringar. Han ger "bara" sina turneringsvinster och då han påstår sig vara den som tjänast mest under de senaste tio åren så har han nog lite pengar att ta av. Citera
Indrivaren Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Vem sa att det inte fanns poker groupies? Texas "Pimp" Dolly länk till cardplayer.com * LP - QoS * Citera
Dahlberg Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Får inte Hellmuth ett armband till lär han ju inte sova fram till nästa WSOP... Bara hoppas för hans skull att han blir den första som får 50 "money finishes" annars kommer han nog bryta ihop Citera
Recommended Posts