Gå till innehåll

Fantasy NBA


Recommended Posts

  • Svars 189
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Var ju uppenbart att det skulle skrällas nånstans, hoppades bara det inte skulle vara mot mig (=

 

Lite störande när min totalpoäng var bättre än resterande 6 lags men thats play offs.

 

Nu är det;

 

Nacka Othelloz - Beckham Badgers

Fiskvik Santas - Ostanbyn Killers

 

Får väl jinxa Fiskviken o säga dom ser starka ut, Love går inte o stoppa för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var ju uppenbart att det skulle skrällas nånstans, hoppades bara det inte skulle vara mot mig (=

 

Lite störande när min totalpoäng var bättre än resterande 6 lags men thats play offs.

 

 

WPGG. Surt med schemat där. Och jag hade maxflyt när Stoudemire blev skadad och Aldridge och Landry missade matcher precis lagom till helgen.

 

Tror nog att din jinx kan funka också. Killers m Durant ser starka ut och jag tror på Othelloz > Killers i finalen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha, jag var så säker på att klara Beckham för två dagar sedan att jag tog in Amare och satte honom på bänken tills nästa vecka.

 

När min fantasysäsong baserades på att Lebron skulle dominera visste jag dock att jag var rökt. gg/wp etc, tur man kom till semi iaf vilket var skamgränsen för mig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

japp skador var verkligen avgörande i detta spelsätt och det blev svårt att göra trades.

Rotisserie eller H2H med kategorier till nästa säsong blir nog grymt kul!

 

Lycka till i finalen nu grabbar.

 

Ser verkligen fram emot NFL-säsongen nu. Kanske lärde man sig något från en dålig premiärsäsäong senast?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slutresultatet blev följande (klippte bort namnen då en del vill vara anonyma).

 

ozryf.jpg

 

Grattis till alla som var med, nästa år gör vi ett nytt försök med lite andra regler. Om någon hittar ett sätt att köra fantasy-NBA eller bara gissa rätt-lek för NBA-slutspelet, skriv några inlägg här eller starta en tråd så hoppar vi på det blixt antar jag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe tackar.

 

Ja, grattis Killers, tror tyvärr han var typ den enda utan PF-konto tyvärr? Var Haslos polare om jag minns rätt, du (Haslo) kanske kan fixa ett vinnartal från honom (=

 

yes det va det :D. Han har pf-konto och läser här så ska se om jag kan få han att kommentera , han är lite blyg :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...