devalanteriel Postad 16 Januari , 2012 Rapport Postad 16 Januari , 2012 (valde ingen över 30 i de sex första rundorna) Det låter mer som annalkande fyrtioårskris än strategi. Citera
gamblob Postad 16 Januari , 2012 Rapport Postad 16 Januari , 2012 OBS: tidiga matcher idag pga nån helgdagsgrej i staterna. Börjar redan vid 19:00 tror jag. Skönt att inte behöva vara uppe så sent säger jag som är kontorsråtta på dagtid =) Citera
Othello Postad 16 Januari , 2012 Rapport Postad 16 Januari , 2012 Coolt, tack för att du sade till. Det är Martin Luther King day om jag minns rätt. Citera
Haslo Postad 16 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2012 Coolt, tack för att du sade till. Det är Martin Luther King day om jag minns rätt. du minns rätt Citera
padrinosftw Postad 18 Januari , 2012 Rapport Postad 18 Januari , 2012 På ren magkänsla tradeade man till sig Rip Hamilton, direkt är han tillbaks från skada. Hann tyvärr inte få honom innan matchstart och råkade därmed starta Brewer.... Nästa år ska ni allt få se på fan. Citera
gamblob Postad 18 Januari , 2012 Rapport Postad 18 Januari , 2012 Haha Padrinos han kommer ju bli skadad igen flera ggr om denna säsong =) Jag är glad jag fick något över huvud taget för honom. tänkte först dumpa honom på waivern. ja good luck anyways... Citera
Shahin86 Postad 23 Januari , 2012 Rapport Postad 23 Januari , 2012 Är ett par lag som inte är lika aktiva som andra lag gällande sin line-up. Får ge ett tips att där du ställer in laget så kan du bara trycka på nästa dag o ställa in för nästa dag också, så kan du göra så en vecka framåt så räcker det o logga in en gång per vecka. Om du är riktigt lat kan du ställa in en månad framåt, tar inte mer än 5 minuter av din tid. gogogo (= Citera
Shahin86 Postad 23 Januari , 2012 Rapport Postad 23 Januari , 2012 Nästa år asså... Äh, jag starta 1-4 i NFL fantasyn o vann den, bara o kämpa på (= Citera
Othello Postad 23 Januari , 2012 Rapport Postad 23 Januari , 2012 Kan någon förklara för mig varför jag tradear spelare när jag leder hela ligan? Lektionen, som alltid, är att jag är en idiot. Citera
gamblob Postad 24 Januari , 2012 Rapport Postad 24 Januari , 2012 Äh, jag starta 1-4 i NFL fantasyn o vann den, bara o kämpa på (= Ja det vänder fort jag hade 0-3 i matcher och nu hade jag högst poäng av alla lag helt plötsligt i fjärde omgången. bara kämpa på, byta några spelare och ha lite tur med skador... Citera
Steel Postad 24 Januari , 2012 Rapport Postad 24 Januari , 2012 Såja, d va fan på tiden att Kyle Lowry fixade en triplish dubblish! Citera
Haslo Postad 24 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2012 Ja det vänder fort jag hade 0-3 i matcher och nu hade jag högst poäng av alla lag helt plötsligt i fjärde omgången. bara kämpa på, byta några spelare och ha lite tur med skador... även en blind höna kan....:D:D Citera
Shahin86 Postad 24 Januari , 2012 Rapport Postad 24 Januari , 2012 Såja, d va fan på tiden att Kyle Lowry fixade en triplish dubblish! Årets andra i ligan, gratulerar (= Citera
schoolbook Postad 25 Januari , 2012 Rapport Postad 25 Januari , 2012 Har absolut noll koll på det här, trodde jag skulle kunna få lite energi och skaffa mig men har inte blivit så än. Undrar därför ärligt varför min och Fiskvik Santas deal inte gick igenom. För ojämnt i poäng? Han föreslog faktiskt först, ville ha Wade Anyway, trevligt om spelare kommer till någon som uppskattar dem så förklara gärna vad problemet är och om mitt modifierade förslag inte heller funkar och i så fall varför. Citera
Shahin86 Postad 25 Januari , 2012 Rapport Postad 25 Januari , 2012 Har absolut noll koll på det här, trodde jag skulle kunna få lite energi och skaffa mig men har inte blivit så än. Undrar därför ärligt varför min och Fiskvik Santas deal inte gick igenom. För ojämnt i poäng? Han föreslog faktiskt först, ville ha Wade Anyway, trevligt om spelare kommer till någon som uppskattar dem så förklara gärna vad problemet är och om mitt modifierade förslag inte heller funkar och i så fall varför. Fan va konstigt, jag skickade ett långt mail när jag vetoade den o förklarade ganska utförligt vad som var problemet. Men kör det här också då. FISK trades Caron Butler, LAC to SCHO FISK trades C.J. Watson, Chi to SCHO FISK trades Greg Monroe, Det to SCHO SCHO trades Hakim Warrick, Pho to FISK SCHO trades Danny Granger, Ind to FISK SCHO trades Dwyane Wade, Mia to FISK Finns ärligt talat inte en enda liga den traden går igenom i, Watson är en waiverkille som får 13-15 min per match som fick 30+ min när Rose var skadad i en vecka, hans siffror bör halveras minst mao, vilket gör han till en waivergubbe, där han suttit hela säsongen fram tills ett par dagar sen. (Han fick hela 15 min i en blowoutwin mot Nets sist). Så han o Warrick räknas inte ens med i traden eftersom ingen av dom har siffror som är bättre än en åsna på waivern. Så mer eller mindre så är det Granger + Wade, draftpick 5+28, mot Monroe och Butler, draftpick 40 och 100+ nånting. Det är en väldigt ojämn trade i FISK-lagets favör. Verkar som du tror den stoppades för den var för ojämn i din favör men antar du inte förstår att Watsons 20p i average inte är nåt som kommer hållas ev-mässigt. Jag plocka ju upp Robinson när Curry var borta o han snittade ju 30 min o över 20 i snitt men med Curry tbx snittar även han 15 min o runt 10-14fantasypoäng. Då skulle jag ju kunna byta han mot en 20 snitt average-gubbe mot nån som inte vet bättre o det är väl mer eller mindre det som veto-systemet är till för, stoppa ojämna trades. Votesen för veto var 5-3 där jag antar ni 2 röstade för allow så blir ju 5-1 i vetos favör då även om de räckte med 5-3. Som jag skrev i den enda tråden som finns i fantasyforumet så krävs de inte 8 votes för att veto en trade, jag tog bara upp den till 8 så att 3 (som det egentligen var i grundinställningarna) personer inte ska kunna förstöra en trade automatiskt eftersom jag inte känner alla i ligan o inte vet vem som tycker det är kul o jävlas o gå runt o veto trades. Så kortfattad version; ingen som vill jävlas med er, traden var ojämn, justera den lite till skolbokens favör så går den nog igenom. Citera
schoolbook Postad 25 Januari , 2012 Rapport Postad 25 Januari , 2012 OK, tack för info. Mitt uttalande om "noll koll" bevisades snabbt mao Citera
padrinosftw Postad 25 Januari , 2012 Rapport Postad 25 Januari , 2012 Samuel får gärna kika på traden jag föreslagit Citera
Staahla Postad 28 Januari , 2012 Rapport Postad 28 Januari , 2012 "You ever been in a bar fight? Ask Charles, he's been in a bar fight." Citera
padrinosftw Postad 28 Januari , 2012 Rapport Postad 28 Januari , 2012 Jag tycker den är så rolig. Hahaha Stal den obv. Förövrigt, har klantat till det en än gång. Är helt fri från small forwards i min roster, alla tradeförslag uppskattas... Känns som att jag har varit inne och rotat med tradeförslag till precis alla hundra gånger nu Citera
Haslo Postad 28 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2012 Hahaha Stal den obv. Förövrigt, har klantat till det en än gång. Är helt fri från small forwards i min roster, alla tradeförslag uppskattas... Känns som att jag har varit inne och rotat med tradeförslag till precis alla hundra gånger nu inte ett enda till mig Har dessutom sjukt många SF! Citera
Recommended Posts