Såsen1491911744 Postad 1 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2011 Sexig graf, wp såsen! De samma.. Sjukt hur fan du orkar mixa /1 med /10? Fan ett inköp på 05/1 motsvarar ju typ en 3bet på 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 De samma.. Sjukt hur fan du orkar mixa /1 med /10? Fan ett inköp på 05/1 motsvarar ju typ en 3bet på 5/10 Haha, hälften vågat hälften vunnet sas! Btw blir det mer 1/2 lir nu i December eller hur är det tänkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Haha, hälften vågat hälften vunnet sas! Nu fick du vatten på ditt kuvert Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 5 December , 2011 Rapport Share Postad 5 December , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 5 December , 2011 Rapport Share Postad 5 December , 2011 oj, fin graf, wp kompis : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Såsen1491911744 Postad 5 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 December , 2011 bild hahah +1 Varit jävligt dött här ett tag. Helgen gick väl ungefär som förra, vill säga en halv årslön ner. Står därför på kring -5k för december hittils. Hoppas obv på bättring. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redloos Postad 6 December , 2011 Rapport Share Postad 6 December , 2011 har du några strikta bankroll management regler? hur mycket ska du ha innan du planerar gå upp på 2-4 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Såsen1491911744 Postad 6 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 December , 2011 har du några strikta bankroll management regler? hur mycket ska du ha innan du planerar gå upp på 2-4 Skulle väl vilja ha iaf 30k för att lira 2-4.. Sen handlar de väl mer om att ha edge på nivån, 2-4 känns långt bort nu då jag blir ganska överkörd på 1-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redloos Postad 6 December , 2011 Rapport Share Postad 6 December , 2011 bara kämpa på och försök lär dig så mycket som möjligt så krossar du nog 1-2 snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 6 December , 2011 Rapport Share Postad 6 December , 2011 Tycker det är bra att du håller dig kvar på /1 istället för o lyda majoritetens råd att gå upp i nivå. Det är väldigt värt att nöta in rutin och förståelse för spelet i allmänhet (antar att du inte är allt för erfaren spelare), samt vara överrullad för nivån i fråga är ju inte heller helt fel, då det underlättar när du ska gå upp permanent / skotta. Ta dig upp i nivå när du känner dig riktigt säker i ditt spel och har en rulle som tål några back sessions. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 6 December , 2011 Rapport Share Postad 6 December , 2011 Ja jag är bara glad att spelare som vinner 100+ BI/mån stannar på nano. Kan för mitt liv inte förstå det dock. Jag tycker liksom jag är brm-nit som generellt sett vill ha 50st 100bb BI. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redloos Postad 6 December , 2011 Rapport Share Postad 6 December , 2011 Ja jag är bara glad att spelare som vinner 100+ BI/mån stannar på nano. Kan för mitt liv inte förstå det dock. Jag tycker liksom jag är brm-nit som generellt sett vill ha 50st 100bb BI. 50x 100bb BI är väl mer standard, inte nit iaf. själv kör jag med cirkus 90-100x 200bb bi, sjukt nittigt! man klarar sig ju garanterat med mycket mindre men personligen så blir jag mycket mindre tiltad när jag spelar för sån liten del av rullen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madie Postad 6 December , 2011 Rapport Share Postad 6 December , 2011 Tycker det är bra att du håller dig kvar på /1 istället för o lyda majoritetens råd att gå upp i nivå. Det är väldigt värt att nöta in rutin och förståelse för spelet i allmänhet (antar att du inte är allt för erfaren spelare), samt vara överrullad för nivån i fråga är ju inte heller helt fel, då det underlättar när du ska gå upp permanent / skotta. Ta dig upp i nivå när du känner dig riktigt säker i ditt spel och har en rulle som tål några back sessions. (: +1 Mycket bra skrivet speccan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Såsen1491911744 Postad 7 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2011 Ja jag är bara glad att spelare som vinner 100+ BI/mån stannar på nano. Kan för mitt liv inte förstå det dock. Jag tycker liksom jag är brm-nit som generellt sett vill ha 50st 100bb BI. Kunde väl knappast sagt det bättre själv. Givetvis lär man väl fan gå upp iallafal en gång om året. Vet flera stycken 05/1 regs som suttit där i flera år (edit. syftade du på mig där?) Jävligt skön afton vid bordet iallafal. Efter 7 stycken blodröda dagar fick man äntligen plussa för första gången i December. Hoppas på en skön avslutning för året. Står just nu för -4k för månaden så finns ju tid kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Såsen1491911744 Postad 7 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2011 Funderar på att lasta några hundra på Brynäs ikväll mot Djurgårn. Fan Djurgården är ju ett riktigt kris lag just nu så 2.8 på Brynäs lockar ju. Någon djurgårdare med insyn?? Hade Honken vaktat kassen hade de varit ett givet bet men Svedberg är ju så jävla dålig och mtp att jag inte kan hitta en aktuell trupp så vetefan! edit: Lutar åt att honken står så lastade.. Sjukt nog att SvS faktist står för bästa oddset på marknaden. 2.60 ser jag helt klart som ett överodds så det spelas =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Om du undrar varför det står 4-0 till Djurgården redan i första så är det för att jag satte 400 spänn på Brynäs då jag är så jävla less på att se dom torska. Tänkte att jag åtminstone kunde tjäna en slant, men nej då fan ska vi krossa! Ett FML är på sin plats. FML Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Såsen1491911744 Postad 7 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2011 Joo lär ju tame fan varit lamaste perioden dom gjort på hela säsongen. Fyfan riktigt jävla bedrövligt faktist. Hoppas Jonsson skäller ut dom rejält nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Såsen1491911744 Postad 8 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2011 dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Såsen1491911744 Postad 8 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2011 Höll på att bli en riktig jävla misär grind ett tag.. Låg 2k ner halvvägs in i sessionen men hämtade upp det till plus. Jävligt nöjd. Mindre nöjd med Brynäs insats idag.. Hoppas iaf att dom slutar top4 i tabellen. Graf för dagen. fin volym iaf! http://imageshack.us/photo/my-images/84/grinddddd.jpg/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fecht Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Heja såsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HighFigh Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Du kom in på ett bord jag lirade på häromdagen, 1/2 tror jag det var. Första handen allin med 400. Förlorade mot Pippo tror jag det var.. ganska hårt allin preflop, AA mot förmodligen KK som du hade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Såsen1491911744 Postad 8 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2011 Heja såsen! +3000 Du kom in på ett bord jag lirade på häromdagen, 1/2 tror jag det var. Första handen allin med 400. Förlorade mot Pippo tror jag det var.. ganska hårt allin preflop, AA mot förmodligen KK som du hade. Stämmer bra det... Vill minnas att jag aldrig spelat mot honom förrut samt att det var BvsB? Svårt att lägga KK pre när man inte har några reads iallafal.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Såsen1491911744 Postad 8 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2011 Skönaste jävla sessionen på länge. 1.3k+ på drygt 1.5h. Frågan är ju bara hur fan man ska hitta motivation när det går bra? Ska obv fortsätta om en halvtimme typ men i vanliga fall så när man haft en bra session så blir man så jävla lat, o när de går tungt sitter man uppe hela jävla nätterna o täpper igen hålen (läs igår). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 9 December , 2011 Rapport Share Postad 9 December , 2011 Skönaste jävla sessionen på länge. 1.3k+ på drygt 1.5h. Frågan är ju bara hur fan man ska hitta motivation när det går bra? Ska obv fortsätta om en halvtimme typ men i vanliga fall så när man haft en bra session så blir man så jävla lat, o när de går tungt sitter man uppe hela jävla nätterna o täpper igen hålen (läs igår). Orka bli lat för några buyins. Det är ju inga stora summor för dig det där, inte ens en halv årslön. Alternativt så slutar du kolla resultatet under sessionens gång så slipper du problematiken helt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redloos Postad 9 December , 2011 Rapport Share Postad 9 December , 2011 när man haft en bra session så blir man så jävla lat, o när de går tungt sitter man uppe hela jävla nätterna o täpper igen hålen (läs igår). samma här, hatar det. man borde ju köra tvärtom men man blir ju så bekväm på nått sätt när man vunnit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts