Scaniac Postad 5 Juli , 2014 Rapport Share Postad 5 Juli , 2014 +1 Roz har nog det bästa chat-gamet Jag träffade han på CC malmö i våras, trevlig snubbe iaf för övrigt har jag fått starkt intryck av autocall! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Travkungen Postad 17 Juli , 2014 Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 Närapå alla regs på /.50 och /1 är harmlösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 Närapå alla regs på /.50 och /1 är harmlösa. Neheeedu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Travkungen Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 Ja utom jag själv då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
YummiKnullarAlla Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 (redigerade) -- Redigerad 30 Juni , 2016 av YummiKnullarAlla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 By far bästa spelaren på korvnivåerna för folk som inte förstår poker och tror att allt handlar om högst 3b och kukmätartävling sen spränger bort 48 inköp och sitter 3h dagen och kallar folk nits samt är 18 år gamla är väl typ Lepidus, mer stabil grinder får man leta efter, få läckor, solid, grisrik & bra på att bete sig dåligt, credd, mvh fanboy. mvh, näst bäst. btw, folk på dessa jävla korvnivåerna är ju överlag beyond översämst, annars hade man inte suttit här, om man inte är sprängd i huvet dvs, älskar när pissluderna sitter i chatten & snackar om att de är så jävla goda när de suger röv, lite jävla självinsikt tack, hea hea hea, den dagen man hittar en duktig spelare på svs under /15 lägger jag ner pokern, mvh. korv PS: bonus till den som hittar hunden. mvh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 By far bästa spelaren på korvnivåerna för folk som inte förstår poker och tror att allt handlar om högst 3b och kukmätartävling sen spränger bort 48 inköp och sitter 3h dagen och kallar folk nits samt är 18 år gamla är väl typ Lepidus, mer stabil grinder får man leta efter, få läckor, solid, grisrik & bra på att bete sig dåligt, credd, mvh fanboy. mvh, näst bäst. btw, folk på dessa jävla korvnivåerna är ju överlag beyond översämst, annars hade man inte suttit här, om man inte är sprängd i huvet dvs, älskar när pissluderna sitter i chatten & snackar om att de är så jävla goda när de suger röv, lite jävla självinsikt tack, hea hea hea, den dagen man hittar en duktig spelare på svs under /15 lägger jag ner pokern, mvh. korv PS: bonus till den som hittar hunden. mvh. Vilken nivå sitter du och grindar cashgame på ? <3 Men +1 på Lepidus, synd bara att han är största svinet irl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 ja men jag e för gammel för att vara vinnande, 2010-2011 var jag bäst på nivån osv, nuförtiden jobbar jag ju heltid, myser, "duschar" osv, beter mig inte bra heller. men älskar fan folk som suger röv och reppar, de ska creddas, är inte ens ironisk, aja anyways, behöver inte svara mer på folk som är lifetimeback på poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Giftig Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 ja men jag e för gammel för att vara vinnande, 2010-2011 var jag bäst på nivån osv, nuförtiden jobbar jag ju heltid, myser, "duschar" osv, beter mig inte bra heller. men älskar fan folk som suger röv och reppar, de ska creddas, är inte ens ironisk, aja anyways, behöver inte svara mer på folk som är lifetimeback på poker Måste varit svårt att spela poker 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 Måste varit svårt att spela poker 2010 så svårt att man gjorde 100k+ månader på /4 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisas=) Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 By far bästa spelaren på korvnivåerna för folk som inte förstår poker och tror att allt handlar om högst 3b och kukmätartävling sen spränger bort 48 inköp och sitter 3h dagen och kallar folk nits samt är 18 år gamla är väl typ Lepidus, mer stabil grinder får man leta efter, få läckor, solid, grisrik & bra på att bete sig dåligt, credd, mvh fanboy. mvh, näst bäst. btw, folk på dessa jävla korvnivåerna är ju överlag beyond översämst, annars hade man inte suttit här, om man inte är sprängd i huvet dvs, älskar när pissluderna sitter i chatten & snackar om att de är så jävla goda när de suger röv, lite jävla självinsikt tack, hea hea hea, den dagen man hittar en duktig spelare på svs under /15 lägger jag ner pokern, mvh. korv PS: bonus till den som hittar hunden. mvh. lepidus är inte svår att spela mot , extremt nittig spelstil men även stabil. finns många regs som är svårspelade, han är inte en av dom, och har ganska svårt att se att han är våldsamt vinnande mot många av regsen på 2/4. däremot printas det mot fisken säkerligen =) lepidus kan liknas vid en NL50/100 RB-grinder på Stars. finns 1 miljon lepidusar där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 lepidus är inte svår att spela mot , extremt nittig spelstil men även stabil. finns många regs som är svårspelade, han är inte en av dom, och har ganska svårt att se att han är våldsamt vinnande mot många av regsen på 2/4. däremot printas det mot fisken säkerligen =) lepidus kan liknas vid en NL50/100 RB-grinder på Stars. finns 1 miljon lepidusar där. tog runt någon timme sen kom "omg nitreg" kritikerna & hånade, sätter 100h min winrate mot din winrate att leppan krossar, goda odds för dig sas. edit: om du är förlorande så nekar jag bet mtp de är win win för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Travkungen Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 Vadfan ska man säga? Hatar nitregs men håller med Diazo i övrigt. Fan så jävla grissämst folk är, och när jag byggt rulle ska de alla utrotas likt de parasiter de är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 Vadfan ska man säga? Hatar nitregs men håller med Diazo i övrigt. Fan så jävla grissämst folk är, och när jag byggt rulle ska de alla utrotas likt de parasiter de är. ja alltså utöver lepidus framstår övriga regs på nivån som nyduschade pissluder, få som ens är vinnande vs gran numera. mvh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyStyle Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 måste ta och nominera tuffsi. har han våldtagit mig iaf. utöver kungen tuffsi så vill jag även nominera pankovic Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hehahuhahe Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 ja men jag e för gammel för att vara vinnande Har du slutat spela poker eller har du slutat spela poker på SvS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Travkungen Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 Har du slutat spela poker eller har du slutat spela poker på SvS? Varför skulle man leta sig bort från SvS om man har trubbel med winrates? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hehahuhahe Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 Varför skulle man leta sig bort från SvS om man har trubbel med winrates? Din tolkning. Jag undrar bara om han har lagt av med pokern eller om han spelar fast på annan site. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Travkungen Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 Har jag rätt med tanken att alla /4 till /10 "proffs" är avdankade explotöntar som vägrar studera spelet? Lever på antika taktiker som fungerar då alla regs sysslar med gameflow och alla fiskar är hemmafruar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 Har jag rätt med tanken att alla /4 till /10 "proffs" är avdankade explotöntar som vägrar studera spelet? Lever på antika taktiker som fungerar då alla regs sysslar med gameflow och alla fiskar är hemmafruar? alla utom lepidus så e du spoton! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 Har du slutat spela poker eller har du slutat spela poker på SvS? http://www.pocketfives.com/profiles/heroinhero/ mvh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hehahuhahe Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 http://www.pocketfives.com/profiles/heroinhero/ mvh. 0.o Ärr MTTs roligare eller profitablare för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 http://www.pocketfives.com/profiles/heroinhero/ mvh. Sorry to say men det där ska tas med en nypa salt precis som hendonmob (enbart vinster som visas). Bjud på en sharkscope graf ist. Mvh 66-ability Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Travkungen Postad 19 Juli , 2014 Rapport Share Postad 19 Juli , 2014 Inspirerad av denna tråd klev jag upp och testade /4. Jävlar vilka idioter det dräller med där. Särskilt IcaKassen och FTK. Så obalanserat äcklig explo-linjer om efter annat att jag bara vill spy. Hur kan folk snacka om att pokern är död? Om nu folk var sämre än såhär under "boomen" på nivåer där man kan göra mer pengar än en civilingenjör med halva arbetsbördan tar jag gärna en tidsmaskin och reser dit. Jaja. Kliver tillbaka på /1 och krossar vidare (har nog högst winrate av alla regs) men jag känner mig supersäker på att kunna nå mitt mål att skrämma bort de flesta regsen på /10 innan året är slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts