icecreem Postad 29 April , 2012 Rapport Share Postad 29 April , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schteeket Postad 29 April , 2012 Rapport Share Postad 29 April , 2012 Börja snacka mer regs nu. Ja vill veta vilka ja ska undvika Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mmvisst Postad 29 April , 2012 Rapport Share Postad 29 April , 2012 mmvisst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 29 April , 2012 Rapport Share Postad 29 April , 2012 mmvisst Mm visst... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schteeket Postad 29 April , 2012 Rapport Share Postad 29 April , 2012 mmvisst Sluta trolla nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 29 April , 2012 Rapport Share Postad 29 April , 2012 Mm visst... Level ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 29 April , 2012 Rapport Share Postad 29 April , 2012 mmvisst . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 29 April , 2012 Rapport Share Postad 29 April , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 30 April , 2012 Rapport Share Postad 30 April , 2012 qaudslady vet någon vem det är? kan de vara blom som bygger br igen?den bästa regen imo haha som nån sa om Quads.. viker ALDRIG, raisar ALDRIG missar ALDRIG Efter att någon skrev det har jag fan inte sett människan tappa en enda pott. Rivern sitter alltid som en smäck Ärkeåsnan Enanger har precis samma skills som ovan nämnda med den lilla skillnaden att han faktiskt bettar någon gång ibland. Tror inte jag vunnit en endaste hand EVER mot denne kortfantom Angående GuyB så bör det väl vara någon annan då han senast idag satt och vevade .50bb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icecreem Postad 30 April , 2012 Rapport Share Postad 30 April , 2012 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 30 April , 2012 Rapport Share Postad 30 April , 2012 . someones drunk?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fecht Postad 30 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2012 Jag blir alltid lite sentimental när jag kommer tillbaka till /1 och /2 för att slicka såren och hittar gamla legender som bjuder upp till variansdans. Stor underhållning att se Quads sitta och köra över LAG-tardsen med sitt aggressiva synande. Hur länge kan pokerz vara så här? Vill även passa på att gratulera hela SVS och speciellt PF som fått extra mycket monetär njutning av min begränsade mentala förmåga de senaste månaderna. Det är uppenbart att jag inte hör hemma högre än /2. Ni behöver dock inte misströsta, det kommer mer Fecht-deg även i framtiden. Extra speciellt tack går till TAG/TPA-maffian och random slaskregs som slagit alla träffrekord i tilt-holkfiske i 3- och 4-bet potter senaste tiden när jag skjutit alla gator tom mot vad jag bedömt som tänkande mostånd. Utmärkt träning för mig i tilt-kontroll. Jag är tacksam för detta, det är billiga läxor jämfört med vad jag ska få betala när jag går upp igen. Level, vad nickar du? Läser Eltharion här? Vilka stakes spelar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fecht Postad 30 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2012 EXTRAslant: LOL Vad nickas det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Såsen1491911744 Postad 30 April , 2012 Rapport Share Postad 30 April , 2012 EXTRAslant: LOL Vad nickas det? extraslant = kling_an Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tulipanen Postad 30 April , 2012 Rapport Share Postad 30 April , 2012 Vilka anses vara bästa 2/5 regs????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 30 April , 2012 Rapport Share Postad 30 April , 2012 Jag blir alltid lite sentimental när jag kommer tillbaka till /1 och /2 för att slicka såren och hittar gamla legender som bjuder upp till variansdans. Stor underhållning att se Quads sitta och köra över LAG-tardsen med sitt aggressiva synande. Hur länge kan pokerz vara så här? Vill även passa på att gratulera hela SVS och speciellt PF som fått extra mycket monetär njutning av min begränsade mentala förmåga de senaste månaderna. Det är uppenbart att jag inte hör hemma högre än /2. Ni behöver dock inte misströsta, det kommer mer Fecht-deg även i framtiden. Extra speciellt tack går till TAG/TPA-maffian och random slaskregs som slagit alla träffrekord i tilt-holkfiske i 3- och 4-bet potter senaste tiden när jag skjutit alla gator tom mot vad jag bedömt som tänkande mostånd. Utmärkt träning för mig i tilt-kontroll. Jag är tacksam för detta, det är billiga läxor jämfört med vad jag ska få betala när jag går upp igen. Level, vad nickar du? Läser Eltharion här? Vilka stakes spelar du? Du är fan en svs-legend fecht! Ger alltid action <3. Vi har inte mötts alls denna månad dock,inte spelat /4-/5? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fecht Postad 30 April , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2012 Nope, /4+ är bara för fiskar. Haft lite väl mycket "otur" på /4 - /5 senaste tiden men jag ska snart upp igen när jag har vässat upp mina klonkskillz. I will have my revengi. (Kan ge dig en hint om mitt nick även fast det är hemligt egentligen. Lite klurigt att räkna ut för /5 regs men en ledtråd är att det är samma som jag har här fast med stort "F" istället för litet "f". Vill inte säga mer just nu.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 1 Maj , 2012 Rapport Share Postad 1 Maj , 2012 Vilka anses vara bästa 2/5 regs????? Tror det är Diazo. han postade en 100K plusmånad på 5krs-nivån en gång. det är ganska många big blindisar:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tulipanen Postad 1 Maj , 2012 Rapport Share Postad 1 Maj , 2012 Nån mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
diazo Postad 1 Maj , 2012 Rapport Share Postad 1 Maj , 2012 Tror det är Diazo. han postade en 100K plusmånad på 5krs-nivån en gång. det är ganska många big blindisar:) : ) 27161.3 big blinds den månaden för att vara exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 1 Maj , 2012 Rapport Share Postad 1 Maj , 2012 Åh som ni creddmatar explodonkzen från Skånska Spel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Level Postad 1 Maj , 2012 Rapport Share Postad 1 Maj , 2012 Åh som ni creddmatar explodonkzen från Skånska Spel <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 1 Maj , 2012 Rapport Share Postad 1 Maj , 2012 <3 Tkr de räcker med alla pengar ni kan ligga hemma och kramas med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts