LEEWO Postad 7 November , 2011 Författare Rapport Postad 7 November , 2011 Spelade lite plo, oerhört kul faktiskt. Standard? sb 73/7 co 95/23 Turn? Boss $50.00 Pot Limit Omaha Hi - 4 players DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter SB: $130.23 BB: $5.00 CO: $56.39 Hero (BTN): $49.25 BB posts a big blind ($0.50) Pre Flop: ($1.25) Hero is BTN with 5:club: Q:spade: 5:diamond: Q:diamond: BB checks, CO calls $0.50, Hero calls $0.25, SB checks Flop: ($2.00) J:club: 6:club: 5:spade: (4 players) Hero checks, SB bets $2.00, BB folds, CO calls $2, Hero raises to $10, SB calls $8, CO calls $8 Turn: ($32.00) J:diamond: (3 players) Hero bets $16.00, SB calls $16, CO folds River: ($64.00) 3:diamond: (2 players) Hero bets $21.50, SB raises to $43, Hero calls $1.25 all in 69/15 Boss $50.00 Pot Limit Omaha Hi - 5 players DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter CO: $46.90 Hero (BTN): $107.76 SB: $29.68 BB: $24.50 UTG: $10.96 Pre Flop: ($0.75) Hero is BTN with K:club: 4:club: 8:heart: K:heart: 1 fold, CO raises to $1.75, Hero raises to $6, 1 fold, BB calls $5.50, CO calls $4.25 Flop: ($18.25) 4:diamond: T:club: 3:club: (3 players) BB checks, CO bets $18.25, Hero raises to $73, BB folds, CO calls $22.65 all in Turn: ($100.05) J:heart: (2 players - 1 is all in) River: ($100.05) T:spade: (2 players - 1 is all in) Citera
Metaddict Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Mjo, det var inte så många namn på kortet. Trodde faktiskt att Leben skulle göra bättre ifrån sig. Han såg riktigt trött ut i slutet av första rundan. =/ Kanske en dålig weight cut? Han cuttar alltid en satans massa så han borde väl vara van. Han vägde ca 210 pounds på torsdagen... Citera
LEEWO Postad 10 November , 2011 Författare Rapport Postad 10 November , 2011 Kommer fox-galan att gå på någon svensk tv kanal eller kommer man att kunna se det på fox.com? Citera
Metaddict Postad 10 November , 2011 Rapport Postad 10 November , 2011 Kommer fox-galan att gå på någon svensk tv kanal eller kommer man att kunna se det på fox.com? Alla "förmatcher" ska om jag förstått det rätt visas på fox.com och facebook. Alltså även Guida-Bendo! "Huvudkortet" som nu bara är en enda match kommer gå på CanalPlus. 03 antagligen. Citera
LEEWO Postad 10 November , 2011 Författare Rapport Postad 10 November , 2011 Alla "förmatcher" ska om jag förstått det rätt visas på fox.com och facebook. Alltså även Guida-Bendo! "Huvudkortet" som nu bara är en enda match kommer gå på CanalPlus. 03 antagligen. Okej, då blir det stream för min del. Har inte canal+, skulle ha varit kul att se den på tv dock. Citera
LEEWO Postad 11 November , 2011 Författare Rapport Postad 11 November , 2011 Vet inte riktigt vad jag ska göra här på flopp. FI 54/0/0 Turn? Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $0.50(BB) Boss Hero ($56.99) BB ($55.53) UTG ($47.25) CO ($119) BTN ($16.59) Dealt to Hero T:club: T:spade: UTG calls $0.50, fold, BTN calls $0.50, Hero raises to $3.50, fold, UTG calls $3, fold FLOP ($8) Q:heart: 2:heart: 4:heart: Hero checks, UTG checks TURN ($8) Q:heart: 2:heart: 4:heart: K:spade: Hero checks, UTG bets $4, Hero folds UTG wins $7.81 Citera
LEEWO Postad 11 November , 2011 Författare Rapport Postad 11 November , 2011 FOX Clay Guida - Ben Henderson Bättre än Clay i allt inom MMA imo. Junior Dos Santos - Cain Velasquez Vet inte hur jag ska göra med denna riktigt. Allt lutar åt JDS enligt mig. Cain har varit borta i över ett år, åkte på en "mindre" skada för någon vecka sedan men kan tydligen fightas ändå. Fick han mera pengar? UFC kan inte avbryta den här galan då den är så viktig för dom då den har blvit pushad av FOX något enormt. Men Cain är enormt bra, cardion superb, wrestlingen superb, decent stående, bra gnp. JDS. Bra stående, bra tkd, duglig cardio, mer aktiv på senaste. hmm. Era tankar? Citera
Penils Postad 11 November , 2011 Rapport Postad 11 November , 2011 hmm. Era tankar? MMA och dylika anordningar känns lite bögigt... Klänga runt på varandra och gosa. Är jag ensam om den åsikten? Dum fråga obv. Citera
LEEWO Postad 11 November , 2011 Författare Rapport Postad 11 November , 2011 MMA och dylika anordningar känns lite bögigt... Klänga runt på varandra och gosa. Är jag ensam om den åsikten? Dum fråga obv. Okunskap blandat med att du kanske är smygbög själv? Kramas i fotboll efter att de har gjort mål går bra då? Bryta av armen/fot, strypa blodtillförseln i hjärnan går inte? Citera
Penils Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 Okunskap blandat med att du kanske är smygbög själv?Kramas i fotboll efter att de har gjort mål går bra då? Bryta av armen/fot, strypa blodtillförseln i hjärnan går inte? Visserligen kramas det när någon har gjort mål *host Iran host*, men det går ju inte ut på att krama ihjäl varandra. Nåväl Citera
Kakmonstret Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 FOX Clay Guida - Ben Henderson Bättre än Clay i allt inom MMA imo. Allt utom cardio och tempo möjligen. Clay är väldigt nära i sin brottning, men gör jävligt mycket onödiga misstag just på grund av sin hets och sitt tempo. Boxningen går stenhårt till Bendo, och även bjj. Tycker det är ett bra bet. Junior Dos Santos - Cain Velasquez Vet inte hur jag ska göra med denna riktigt. Allt lutar åt JDS enligt mig. Cain har varit borta i över ett år, åkte på en "mindre" skada för någon vecka sedan men kan tydligen fightas ändå. Fick han mera pengar? UFC kan inte avbryta den här galan då den är så viktig för dom då den har blvit pushad av FOX något enormt. Alla fighters är småskadade då de fightas. Tvivlar på att cain skulle fightas med en hindrande skada då han knappast skulle ens gå igenom läkartesterna. Men Cain är enormt bra, cardion superb, wrestlingen superb, decent stående, bra gnp. JDS. Bra stående, bra tkd, duglig cardio, mer aktiv på senaste. hmm. Era tankar? Just cains förmåga att pressa och få fighten dit han vill med sina nedtagningar är vad som kommer avgöra. Stående vinner JDS, men jag tvivlar starkt på att han kan hålla det där. JDS har inte dålig kondition. Tvärtom är den rätt bra. Men för att hålla sig flytande under cain, och med cains ursinniga tempo tror jag han kommer tröttna efter ett par ronder. Cain decision eller sent stopp. Citera
Metaddict Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 Visserligen kramas det när någon har gjort mål *host Iran host*, men det går ju inte ut på att krama ihjäl varandra. Nåväl Va? I fallet med Iran var det ju för helvete anal penetration, sånt äcklande slipper man se i MMA Citera
Metaddict Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 Allt utom cardio och tempo möjligen.Clay är väldigt nära i sin brottning, men gör jävligt mycket onödiga misstag just på grund av sin hets och sitt tempo. Boxningen går stenhårt till Bendo, och även bjj. Tycker det är ett bra bet. Alla fighters är småskadade då de fightas. Tvivlar på att cain skulle fightas med en hindrande skada då han knappast skulle ens gå igenom läkartesterna. Just cains förmåga att pressa och få fighten dit han vill med sina nedtagningar är vad som kommer avgöra. Stående vinner JDS, men jag tvivlar starkt på att han kan hålla det där. JDS har inte dålig kondition. Tvärtom är den rätt bra. Men för att hålla sig flytande under cain, och med cains ursinniga tempo tror jag han kommer tröttna efter ett par ronder. Cain decision eller sent stopp. Mm Bendo all day men Guida har en märklig förmåga att lyckas vinna så går inte att räkna bort honom. Jag kan fan inte bestämma mig angående JDS-Cain, precis som med Brock-Overeem. Bästa indikationen på JDS takedown defense är att Carwin inte ens var nära att få ner honom. Men jag tror Cains boxning är underskattad också så det jämnar ut sig. Sjukt kluven är jag där men jag hoppas iaf på JDS. Hatar Cain och hans jävla fula BROWN PRIDE-tatuering och allt jävla tjat om hur mexikansk han är! Citera
Metaddict Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 Hmmmmmmmmm såg nyss invägningen och fler än jag märkte att Cain faktiskt såg ut att vara lite ur form. Klart "tjockare" än tidigare även om han fortfarande inte alls är tjock för att vara tungviktare. Men helt klart svängde det 10% i JDS favör i mina ögon nu. Citera
LEEWO Postad 12 November , 2011 Författare Rapport Postad 12 November , 2011 Mm Bendo all day men Guida har en märklig förmåga att lyckas vinna så går inte att räkna bort honom. Jag kan fan inte bestämma mig angående JDS-Cain, precis som med Brock-Overeem. Bästa indikationen på JDS takedown defense är att Carwin inte ens var nära att få ner honom. Men jag tror Cains boxning är underskattad också så det jämnar ut sig. Sjukt kluven är jag där men jag hoppas iaf på JDS. Hatar Cain och hans jävla fula BROWN PRIDE-tatuering och allt jävla tjat om hur mexikansk han är! +1+1+1+1+1+1+1 Hmmmmmmmmm såg nyss invägningen och fler än jag märkte att Cain faktiskt såg ut att vara lite ur form. Klart "tjockare" än tidigare även om han fortfarande inte alls är tjock för att vara tungviktare. Men helt klart svängde det 10% i JDS favör i mina ögon nu. Såg det också, tror det blir ett bet på jds! Citera
Munchie Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 Denna verkar vara MMA-boken. Om man bara vill ha en site för spel på mma, vilken ska man välja? Citera
LEEWO Postad 12 November , 2011 Författare Rapport Postad 12 November , 2011 Denna verkar vara MMA-boken. Om man bara vill ha en site för spel på mma, vilken ska man välja? Tror de flesta bolag har MMA i sitt utbud nu, så det är bara att välja. Vissa har dock bättre odds,bonusar och props(KO,sub,inside) etc. Här har du en lista. http://www.mmabetting.se/sportsbetting-bonus/ Mera bonusar och så men oddsen är vad man ska gå efter såklart. Här kan du se lite mera på oddsen mellan bolagen till FOX-galan. http://www.mmabetting.se/ufc-on-fox-1/ Citera
Metaddict Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 Denna verkar vara MMA-boken. Om man bara vill ha en site för spel på mma, vilken ska man välja? Egentligen är min MMA-boken men av någon anledning svarar alla här Citera
Haslo Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 Egentligen är min MMA-boken men av någon anledning svarar alla här den va. Du har hållit lite dålig låda där imo. Get back in it! Citera
LEEWO Postad 12 November , 2011 Författare Rapport Postad 12 November , 2011 FOX Clay Guida - Ben Henderson Junior Dos Santos - Cain Velasquez Ben Henderson är en lock för mig. 90% av MMA världen verkar betta på Cain så ni behöver inte rygga mig om ni hade tänkt det. Men som sagt så går jag med JDS för att Cain har varit skadad och borta från sporten i över ett år + JDS tkd är bra. Som meta sa så såg Cain lite fetare ut än vanligt. Lycka till! Citera
AccessGranted Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 Jag säger Bendo och JDS. Ben såg grymt bra ut i sin senaste match och JDS kommer från Brasilien. 'Nuff said. Citera
LEEWO Postad 12 November , 2011 Författare Rapport Postad 12 November , 2011 prelims igång nu! Citera
Metaddict Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 Oj trodde inte Bendo var så stor favorit hos oddsmakarna. Jag har ett svagt minne av att han bara var svag favorit när matchen bokades men jag kanske kom ihåg fel? Jag spelade singlar med JDS, Semerzier och Garza. Dubblade även Sem och JDS. Av ren tristess slängde jag även in en tia på att Damarquez mot Harvison stannar innan 1½ rond Citera
Metaddict Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 prelims igång nu! Rolig förstamatch....NOT!!!!!!!!! Citera
Recommended Posts