Gå till innehåll

November nine


Dragge40

Recommended Posts

  • Svars 239
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Staszko har ju spelat mil bättre (precis sovit en timme så reservation för fel)

 

Jo, fast hans raise/fold med Qh2h drar ner helhetsintrycket :-)

 

Antar att du missade den men brädan är typ 45Jhh och Heinz betar T5 varpå Staszko slår om med Qh2h och viker mot en push. Minns inte stackarna, men grunt var det i alla fall och en uppdubbling hade betytt 50/50 i marker tror jag. Den raise/folden var grotesk :-)

 

reservation för något kort fel, men Q var överkort, och han hade flushdraw :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har alltid haft nåt emot tyskar när det kommer till sport och jag hade dessutom bettat Staszko så jag är väl lite färgad. :) Såg iofs inte handen spela ut då jag vaknade mitt i men att jamma en gut mot en som inte har raisefoldat post hela dan (antar att det var så handen spelades) och lyckas vara uppe mot den enda handen han flippar mot, blanka och sen springa till sin rail med uppsträckta armar och fistpumpa som om han vore nån sorts jävla "världsmästare" tiltade mig. Hade väl självklart firat själv men jag är trött och hinner inte sova så jag är lättiltad. :)

 

Sen tror jag att Staszko hade kunnat bli någon sorts europeisk Dennis Phillips som är hur bra för pokern som helst. Det kan han självklart fortfarande bli men det känns lite längre ifrån än om han hade vunnit. Heinz kommer förmodligen spela varje turreserie som finns och inte komma till dag 2 på ett halvår.

 

Mvh,

Haters gonna hate

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...