tomivey Postad 6 November , 2011 Rapport Postad 6 November , 2011 Nu så var det åtta små moppepojkar, krullet ute, lite tunn shove där. Knappast så tunn shove mot Lambs range? Citera
tamtaram Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Knappast så tunn shove mot Lambs range? Lamb höjer UTG så jag tycker nog det är lite tunt, inte dåligt på nåt sätt dock. Citera
tamtaram Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Undrar om Gianettis försvar av sina mörkar verkligen är så bra? Citera
tomivey Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Lamb höjer UTG så jag tycker nog det är lite tunt, inte dåligt på nåt sätt dock. Aha, det var UTG. Då är det väl hugget som stucket, 50/50 typ. Lamb har nog inga problem med att öppna med svagare händer UTG, lägg dessutom till alla par som gör det till en flipp. Hur går det, nån mer som åkt ut, action? Citera
tamtaram Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Aha, det var UTG. Då är det väl hugget som stucket, 50/50 typ. Lamb har nog inga problem med att öppna med svagare händer UTG, lägg dessutom till alla par som gör det till en flipp. Hur går det, nån mer som åkt ut, action? Makiievsky ute, KQ mot 99 allin mot Heinz Blind vs Blind flop KJJ turn 9 river 7 Citera
WannaSeeMyPig Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Måste hålla med Makiievskyi lite, vad ere för jävla apor som skriker så fort någon höjer? Citera
Woarda Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Det var ett jävla tuggummi-tuggande. Citera
tomivey Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Makiievsky ute, KQ mot 99 allin mot Heinz Blind vs Blindflop KJJ turn 9 river 7 Fan va trist. Makiievsky var min favorit, hade hoppats att han hade vunnit. Bästa spelaren på bordet. Citera
tamtaram Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Fan va trist. Makiievsky var min favorit, hade hoppats att han hade vunnit. Bästa spelaren på bordet. Gillade killen med, men det finns många bra spelare, den enda jag ogillar är Gianetti, men inte ens han är någon åsna. Skulle tycka det vore kul om Stazko fick vinna, verkar vara en stabil kille. Citera
tamtaram Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 OMG, jag skrek fan rakt ut när ruter tio kom ut och sen... Citera
tomivey Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Gillade killen med, men det finns många bra spelare, den enda jag ogillar är Gianetti, men inte ens han är någon åsna. Skulle tycka det vore kul om Stazko fick vinna, verkar vara en stabil kille. Stazko får gärna ta hem det. Citera
JohanLj Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Skulle vara kul om Ben vänder på steken...men den suckouten va inte rolig. Han är en reg på PLO-delen av ett annat forum. Förra året tog de hem 5 armband + en andraplats. Och i år är det framförallt Benba som försvarar "våra" färger med 5 raka finalbord. Citera
tomivey Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 OMG, jag skrek fan rakt ut när ruter tio kom ut och sen... Va hände? Citera
tamtaram Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Va hände? Det fanns ett kort i leken som skulle ge den perfekta sweaten på turn, ruter tio, och exakt den som träffär. Lamb är storfavorit på floppen. On the 73rd hand, American Phil Collins faced elimination against fellow American Ben Lamb. Collins raised all in for 13.575 million and Lamb called from the big blind. Collins had and while Lamb had the and . The flop was , and , keeping Lamb in the lead. On the turn, the gave Collins several potential outs. His rooting section erupted when the turn card produced the , giving him a flush and he took in a pot worth more than 28 million in chips. The win moved Collins into fourth place with six players left in the competition. Citera
tomivey Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Det fanns ett kort i leken som skulle ge den perfekta sweaten på turn, ruter tio, och exakt den som träffär. Lamb är storfavorit på floppen. On the 73rd hand, American Phil Collins faced elimination against fellow American Ben Lamb. Collins raised all in for 13.575 million and Lamb called from the big blind. Collins had and while Lamb had the and . The flop was , and , keeping Lamb in the lead. On the turn, the gave Collins several potential outs. His rooting section erupted when the turn card produced the , giving him a flush and he took in a pot worth more than 28 million in chips. The win moved Collins into fourth place with six players left in the competition. Tack igen. Men, vilka är det mer som åkt ut? Six players left? Fan att mitt internet är så jävla cp att jag inte ens kan kolla på stream. Citera
exxent Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Hellmuth är ju en för jävla rolig kommentator haha, hur länge ska man behöva lyssna på honom egentligen? Citera
tamtaram Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Tack igen. Men, vilka är det mer som åkt ut? Six players left? Fan att mitt internet är så jävla cp att jag inte ens kan kolla på stream. Holden, Makiievsky och Bounahra. Kanske ska du leta upp en livefeed med text? Citera
obvspeltorsk Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Älskar när hellmuth blir bitter när Antonio sågar hans limpande Citera
exxent Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Fan va skönt med revansch för Ben!! edit; dom filmade precis Bens farsa... var nog det sjukaste jag sett. Aldrig sett far/son vara så otroligt lika Citera
tamtaram Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 fetknoppen kvar, sjysst udragning, ser ut att bli Amerikanskt i år igen. Citera
tamtaram Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Någon annan som tror att Esfandiari har twitterfeed/annan feed i lurarna där han kan se händerna i förväg? Citera
exxent Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Någon annan som tror att Esfandiari har twitterfeed/annan feed i lurarna där han kan se händerna i förväg? tycker du han har gjort så sjuka reads? Citera
exxent Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Sinnessjukt att ruter 9 kommer turn hahaha... skönt han åkte iaf Citera
JackVegas Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Ben Lambs farsa ser ut som en blandning av Martin Sheen och Ben. Har bets på alla förutom Heinz som är kvar, gogogo döda tysken! Citera
tamtaram Postad 7 November , 2011 Rapport Postad 7 November , 2011 Har sämsta handen vunnit de sex sista händerna? Citera
Recommended Posts