Akim Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Postad 31 Oktober , 2011 http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/online-poker-scam-trojan-1120121/index4.html Citera
JackVegas Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Postad 31 Oktober , 2011 Ingen scam i mina ögon och det händer nog oftare än man tror och det är skrämmande. Citera
jodan Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Postad 31 Oktober , 2011 Hur kan: Apparently a German player resident in the UK has installed a Trojan on the Pcs of a Swiss and Austrian player and stole them 400k, seeing their holecards. inte vara en scam? Killen som anklagas ligga bakom scammen verkar vara vän med de flesta svenskar på touren, bla: Tureniec, Kriga, Wigg, Robert Flink, Jelassi, Bussman. Kanske några som bör söka igenom datorn ... Citera
JackVegas Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Postad 31 Oktober , 2011 inte vara en scam? I mina ögon är det en liten skillnad på en trojan och en scam men det är bara extrem definering från min sida. Det jag nog ville mena med min post var att såna här fall har hänt ganska ofta i pokerhistorien och inte nödvändigtvis borde kategoriseras med FTP/AP-scamsen som en ny blåtira för pokervärlden. Självklart tråkigt och för jävligt dock. Citera
Barf Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Postad 31 Oktober , 2011 I mina ögon är det en liten skillnad på en trojan och en scam men det är bara extrem definering från min sida. Det jag nog ville mena med min post var att såna här fall har hänt ganska ofta i pokerhistorien och inte nödvändigtvis borde kategoriseras med FTP/AP-scamsen som en ny blåtira för pokervärlden. Självklart tråkigt och för jävligt dock. lol Citera
GG Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 Vad fan säger du jackvegas Hoppas han dör inom en snar framtid Citera
Freddy1337 Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 Så då är frågan, Blev han för kåt på cashen eller upptäckte dom trojanen? Citera
boman Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 har detta kopplingar till andra världskriget måntro? Citera
Seriks Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 har detta kopplingar till andra världskriget måntro? Som ryssarna säger, Never trust the germans Citera
cab Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 Svårt att hitta ev+ nu för tiden som alla säger, detta verkar vara nya trenden.. Citera
Recommended Posts