Soni Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 +-0 antal timmar: 0 nöjd samma. eller, spelade en session i början, back $500 circus. har inte spelat sedan dess och det känns bra och lite gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 fin volym pga afrikaresa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 Inledde månaden med rekordback så fick semilockdowna. Hittade grönt tillslut under månadens näst sista dag. Missnöjd och jättenöjd... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 Back en smula online. Plus nån tusing svenska live. All-in-all breakeven.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 Back i pengar räknat men grymt mycket plus i livskvalitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 Back i pengar räknat men grymt mycket plus i livskvalitet. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
falkiez Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 Förstår dock inte riktigt grafen... För har inte plussat så mycket. (är amatör på hem.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Munchie Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 Den kanske inte visar korrekt resultat, men den är åtminstone stor som attan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 Lyckas dodgea min första backmånad ever med en +500kr efter skapliga hål de 3 första veckorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 Förstår dock inte riktigt grafen... För har inte plussat så mycket. (är amatör på hem.) det är en bug för senare versionerna av HEM sedan dom la till "krSEK" testa dra grafen i GBP£ så ska det bli rätt skrev en post på hems forum om buggen dom har inte fixat det än http://forums.holdemmanager.com/poker-site-support/120091-i-found-currency-bug-swedishsite-svenskaspel-bossmedia-network-2571-a.html (måste logga in för att se bilderna med exempel som jag la upp) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Munchie Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 det är en bug för senare versionerna av HEM sedan dom la till "krSEK" testa dra grafen i GBP£ så ska det bli rätt skrev en post på hems forum om buggen dom har inte fixat det än http://forums.holdemmanager.com/poker-site-support/120091-i-found-currency-bug-swedishsite-svenskaspel-bossmedia-network-2571-a.html (måste logga in för att se bilderna med exempel som jag la upp) Välj "Options" - "Settings" - "Currency settings" och ändra alla parametrar till 1.00 där, så skall de stämma sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
falkiez Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 Välj "Options" - "Settings" - "Currency settings" och ändra alla parametrar till 1.00 där, så skall de stämma sen. aha, det förklarar saken! tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 +20k SEK utan att pokern gått ut över nån annan del av livet känns bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 Spelat mina första pokerhänder på över 6 månader och turat till mig 6k sek på micros Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namlleh Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 -42,5 k sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
archtila Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 samma. eller, spelade en session i början, back $500 circus. har inte spelat sedan dess och det känns bra och lite gay. varför gay? Jag har iofs pluggat 24/7 hela månaden, eller ända sedan augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flinten Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 10kkr:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gavve Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 Back 20k ungefär på SvS och en del euro på livespel. Lite händer och alldels för lite fyllespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 Jävla fittmånad, fittår, fittspel. Hade satsat hårt på denna månaden för att komma tillbaks till grindmode-formen, slutade med att man för första gången i livet/karriären bustar en seriös rulle (fitt-iPoker). 60K dollar under fittEV sista dagen givetvis också Edit: Back i pengar räknat men grymt mycket plus i livskvalitet. Tvärtom för mig, vilket är det enda positiva den här månaden, AHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 rätt humor poker när man ser på det kortsiktigt. du pluswhinear och ser din månad som skit. jag är supernöjd med min månad, men det enda som skiljer våra grafer är att min började 8k € ner i hålet, men totalt sett slutade 14k € upp. att månadssummera är afn destruktiv, men ändå upprepar man det månad efter månad. vi är väl alla månadsknegare på ett eller annat sätt. wfp opteron! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 1 November , 2011 Rapport Share Postad 1 November , 2011 rätt humor poker när man ser på det kortsiktigt. du pluswhinear och ser din månad som skit. jag är supernöjd med min månad, men det enda som skiljer våra grafer är att min började 8k € ner i hålet, men totalt sett slutade 14k € upp. att månadssummera är afn destruktiv, men ändå upprepar man det månad efter månad. vi är väl alla månadsknegare på ett eller annat sätt. wfp opteron! Det har jag slutat med, och tycker det funkar mycket bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 November , 2011 Rapport Share Postad 2 November , 2011 Jävla fittmånad, fittår, fittspel. Hade satsat hårt på denna månaden för att komma tillbaks till grindmode-formen, slutade med att man för första gången i livet/karriären bustar en seriös rulle (fitt-iPoker). 60K dollar under fittEV sista dagen givetvis också Edit: Tvärtom för mig, vilket är det enda positiva den här månaden, AHAHAHAHAHA Så jävla kallt, bara upp en årslön för en vanlig knegare =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 2 November , 2011 Rapport Share Postad 2 November , 2011 Back typ 2 lakan och springer sjukligt dåligt. Förhoppningsvis kan jag lägga ner pokern för gott inom kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 2 November , 2011 Rapport Share Postad 2 November , 2011 back en okänd summa och en månad fattigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts