Gå till innehåll

Team Bustgatan

schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dagens konstigaste från en reg. Nog för att man ska hålla sin plan, och har man sagt att man ska bluffa potten får man väl göra det. Men man kanske ska ha någon tanke bakom det... Inte för att jag ska klaga men.

Hittade en 5 inköp på ca 1k händer. Vann rätt potter men spelade även idag en sjukt dålig poker. Måste börja hitta flytet om det inte ska rasa snabbt när jag får smaka på variansen igen

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1(BB) Boss

BB ($135)

($199)

Hero ($194)

UTG+1 ($254)

CO ($213)

BB posts (SB) $0.50

Dealt to Hero Q:diamond: Q:spade:

Hero raises to $3.50, fold, CO calls $3.50, fold, raises to $17, Hero calls $13.50, CO calls $13.50

FLOP ($51.50) A:diamond: 3:club: Q:heart:

bets $44, Hero calls $44, CO folds

TURN ($139) A:diamond: 3:club: Q:heart: 6:heart:

bets $138 (AI), Hero calls $133 (AI)

RIVER ($405) A:diamond: 3:club: Q:heart: 6:heart: J:club:

Hero shows Q:diamond: Q:spade:

(Pre 85%, Flop 98.4%, Turn 100.0%)

shows 7:heart: T:diamond:

(Pre 15%, Flop 1.6%, Turn 0.0%)

Hero wins $395

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har gått i Schummes fotspår, har cashat ut min rulle. $2k närmare bestämt. Var uppe på ath för någon vecka sedan($4.3k) men sprang sedan dåligt kombinerat med dåligt spel pga enorm frustration, så jag backade $2.3k på en vecka. Misären tog över mitt humör och jag kom fram till att jag inte orkar sitta och svettas framför en massa jävla bord och kortlekar i 4 olika färger. Nej jag ska göra det jag älskar, spela live, endast live. Försöker hitta en bra och seriös klubb i Oslo där jag kan starta min resa med min nyfunna inställning till poker. Vet ni något så hojta gärna till!

Skål!

Länk till kommentar

Jaha, då var Jag den enda som grindar online här igen då...

Är inne på min näst sista vakna natt för denna gången, var så jävla trött så att Jag bara orkade spela en dryga tre timmar. Fortsätter dock springa bra och hittade drygt 9bi på den perioden.

Är lite orolig över min redline. Känns inte som att Jag vill inte klödda för mycket när det går som det gör för tillfället, men hur brant redline är egentligen acceptabel innan man ska börja oroa sig? Får ju kanske ta hänsyn till att där alltid sitter minst två 50+ vpipare vid varje bord som har svårt med det här att folda...

Ligger på 26bb/100 över 30k händer nått denna månaden, men bör man kunna ligga på 30+ med lite justeringar så vore det ju inte fel direkt...

Edit: 10.5bi för natten...

Länk till kommentar

Jaha, då var Jag den enda som grindar online här igen då...

Är inne på min näst sista vakna natt för denna gången, var så jävla trött så att Jag bara orkade spela en dryga tre timmar. Fortsätter dock springa bra och hittade drygt 9bi på den perioden.

Är lite orolig över min redline. Känns inte som att Jag vill inte klödda för mycket när det går som det gör för tillfället, men hur brant redline är egentligen acceptabel innan man ska börja oroa sig? Får ju kanske ta hänsyn till att där alltid sitter minst två 50+ vpipare vid varje bord som har svårt med det här att folda...

Ligger på 26bb/100 över 30k händer nått denna månaden, men bör man kunna ligga på 30+ med lite justeringar så vore det ju inte fel direkt...

Edit: 10.5bi för natten...

Jo det är rätt svårt att ha positiv redline mot synstationer, så det ska du absolut ta hänsyn till!

Länk till kommentar

Hörde en rolig anekdot här på jobb igår, den innehöll en fin tjej och en full kille. Summan av storyn blev att den fulle killen sket ner tjejens säng och råkade döda tjejens hund...... Har varit full ett par gånger i mitt liv men har jävlar aldrig råkat döda någons hund.......

Länk till kommentar

Hörde en rolig anekdot här på jobb igår, den innehöll en fin tjej och en full kille. Summan av storyn blev att den fulle killen sket ner tjejens säng och råkade döda tjejens hund...... Har varit full ett par gånger i mitt liv men har jävlar aldrig råkat döda någons hund.......

Hahahaha wtf irl garv! Hur gick det till?

Länk till kommentar

Den har jag också hört några gånger. Tveksam till sanningshalten i det dock.

Länk till kommentar