Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Var och spelade live igår i hbg.

Blev först en 250+50 turnering som jag bustade i med JJ rätt ut med 15biggisar kvar, mötte AK och han floppa A

Sen Blev de cashgame Växlade in 500ing sen efter 5-6h satt jag rätt fint med ~2500 i stacken tills jag lyfte AA UTG Har ett mongo vid bordet som verkar hata pengar, för han skickar bara iväg dem så fort han får dem.

 

Så jag limpar då chansen är stor att han slår upp

Mycket riktigt slår han 75 på Cutoff, knappen synar och jag slår 375

han synar och knappen viker

Flopp blir 2:d: 7:h: J:s: och vi blir allin här och han visar upp 2:s:3:s:

turn : 4:s: och river 2:h: jahapp nice life man har

Vill ju att han ska dega av med 23 men bara lite irriterande att inte den får stå.. hade sen ~500 kvar som jag tilta bort sen slutade jag spela, tappade lusten helt enkelt!

 

Vet att bad beat historier är så kliché men vill lite hålla koll på resultat och tänkte skriva live resultat här nu så jag kan hålla lite kolla på hur det går under 2012

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var och spelade live igår i hbg.

Blev först en 250+50 turnering som jag bustade i med JJ rätt ut med 15biggisar kvar, mötte AK och han floppa A

Sen Blev de cashgame Växlade in 500ing sen efter 5-6h satt jag rätt fint med ~2500 i stacken tills jag lyfte AA UTG Har ett mongo vid bordet som verkar hata pengar, för han skickar bara iväg dem så fort han får dem.

 

Så jag limpar då chansen är stor att han slår upp

Mycket riktigt slår han 75 på Cutoff, knappen synar och jag slår 375

han synar och knappen viker

Flopp blir 2:d: 7:h: J:s: och vi blir allin här och han visar upp 2:s:3:s:

turn : 4:s: och river 2:h: jahapp nice life man har

Vill ju att han ska dega av med 23 men bara lite irriterande att inte den får stå.. hade sen ~500 kvar som jag tilta bort sen slutade jag spela, tappade lusten helt enkelt!

 

Vet att bad beat historier är så kliché men vill lite hålla koll på resultat och tänkte skriva live resultat här nu så jag kan hålla lite kolla på hur det går under 2012

 

Vem av dom var det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem av dom var det?

 

mr hamed

 

Det här med att "internetdejta" har helt plötsligt kommit till en ny nivå.

Såg att en av whitetrashen jag snackar med skrev på fejjan att hon fått någon konstig snubbe efter sig som mmsar massa bilder på henne till henne och hon vet inte vem han är vet bara hans nummer och namn men får inte fram address, snäll som jag är hjälper jag henne och trollar fram hans riktiga address och mitt under tackandet för hjälpen så kläcker hon ur sig detta;

 

WT : åh hur ska jag kunna tacka dig ?

Jag: nä det är chill no problemos liksom =)

WT: jo just det han skickade bilder på dig med..

Jag: WHAT ?

 

Så tydligen har jag ett fan därute någonstans.. hon vet dock inte hur han fått hennes nummer och bilderna, vilka bilder han skickat på mig har jag inte en aning men det är roligt med lite uppmärksamhet

synd att man pga forumregler inte får hänga ut folk här annars hade jag skrivit namn nummer och adress så hade vem som helst fått jävlas med han !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha vilket jävla ufo.

 

På tal om ufo, filmen signs gick på tv igår. Har konstigt nog aldrig sett den så jag bestämde mig för att somna framför den. Det blev inte så, jag såg hela. Vaknade imorse och var så säker på att allt i filmen hänt på riktigt, det kändes verkligt. Men det gick snabbt över. Gött liv man lever.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det något härligare än att gå upp kl 6, bränna en timme och sedan käka 3dl fil, 2 ägg, några matskedar keso samt en halv avokado?

 

Det är skitsvårt att hitta frukost utan kolhydrater. Det är visserligen väldigt lite jag får i mig men det kan nog bli ännu bättre. Tar gärna emot tips!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det något härligare än att gå upp kl 6, bränna en timme och sedan käka 3dl fil, 2 ägg, några matskedar keso samt en halv avokado?

 

Det är skitsvårt att hitta frukost utan kolhydrater. Det är visserligen väldigt lite jag får i mig men det kan nog bli ännu bättre. Tar gärna emot tips!

 

Kvarg blandat med prottepulver eller lite fun-light m.m. Blir som yoghurt!

proteindrink (whey-80 från t.ex. gymgrossisten har goda smaker)

 

Dessa kör jag mkt på utöver keso och ägg till frukost. Ibland värmer jag lite köttfärs eller så vilket alltid är nice :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det något härligare än att gå upp kl 6, bränna en timme och sedan käka 3dl fil, 2 ägg, några matskedar keso samt en halv avokado?

 

Det är skitsvårt att hitta frukost utan kolhydrater. Det är visserligen väldigt lite jag får i mig men det kan nog bli ännu bättre. Tar gärna emot tips!

 

2 stekta ägg och ett halvt paket bacon eller,

 

omelett på 2 ägg, salt, peppar, en msk vatten, hackad lök, paprika och skinka. Rör ihop skiten och stek på järnet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var och spelade live igår i hbg.

Blev först en 250+50 turnering som jag bustade i med JJ rätt ut med 15biggisar kvar, mötte AK och han floppa A

Sen Blev de cashgame Växlade in 500ing sen efter 5-6h satt jag rätt fint med ~2500 i stacken tills jag lyfte AA UTG Har ett mongo vid bordet som verkar hata pengar, för han skickar bara iväg dem så fort han får dem.

 

Så jag limpar då chansen är stor att han slår upp

Mycket riktigt slår han 75 på Cutoff, knappen synar och jag slår 375

han synar och knappen viker

Flopp blir 2:d: 7:h: J:s: och vi blir allin här och han visar upp 2:s:3:s:

turn : 4:s: och river 2:h: jahapp nice life man har

Vill ju att han ska dega av med 23 men bara lite irriterande att inte den får stå.. hade sen ~500 kvar som jag tilta bort sen slutade jag spela, tappade lusten helt enkelt!

Vet att bad beat historier är så kliché men vill lite hålla koll på resultat och tänkte skriva live resultat här nu så jag kan hålla lite kolla på hur det går under 2012

 

Var i Helsingborg spelar ni? Är själv från Hbg och hade varit skoj med lite live sittningar 2012

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mr hamed

 

Det här med att "internetdejta" har helt plötsligt kommit till en ny nivå.

Såg att en av whitetrashen jag snackar med skrev på fejjan att hon fått någon konstig snubbe efter sig som mmsar massa bilder på henne till henne och hon vet inte vem han är vet bara hans nummer och namn men får inte fram address, snäll som jag är hjälper jag henne och trollar fram hans riktiga address och mitt under tackandet för hjälpen så kläcker hon ur sig detta;

 

WT : åh hur ska jag kunna tacka dig ?

Jag: nä det är chill no problemos liksom =)

WT: jo just det han skickade bilder på dig med..

Jag: WHAT ?

 

Så tydligen har jag ett fan därute någonstans.. hon vet dock inte hur han fått hennes nummer och bilderna, vilka bilder han skickat på mig har jag inte en aning men det är roligt med lite uppmärksamhet

synd att man pga forumregler inte får hänga ut folk här annars hade jag skrivit namn nummer och adress så hade vem som helst fått jävlas med han !

 

Vad snackar vi för bilder? Är det full monty bilder på din bleka röv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...