Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

Självklart trodde jag inte det Soni, ursäkta om det kanske på något sätt lät som om jag förlöjligade det hela. Det var inte meningen.

Saken är väl den att dels blev jag lite nyfiken på om det kanske är mer vanligt förekommande än jag trodde. Men framför allt insåg och anser jag att du är en klyftig individ som normalt inte gör så här. Därav mitt lilla försök att vara "lustig" i inlägget.

Jag hade nog aldrig skrivit på det sättet till någon som jag på allvar trodde gick på dessa "scams"

 

Gott Nytt år och må pokergudarna vara med er nästa år

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Självklart trodde jag inte det Soni, ursäkta om det kanske på något sätt lät som om jag förlöjligade det hela. Det var inte meningen.

Saken är väl den att dels blev jag lite nyfiken på om det kanske är mer vanligt förekommande än jag trodde. Men framför allt insåg och anser jag att du är en klyftig individ som normalt inte gör så här. Därav mitt lilla försök att vara "lustig" i inlägget.

Jag hade nog aldrig skrivit på det sättet till någon som jag på allvar trodde gick på dessa "scams"

 

Gott Nytt år och må pokergudarna vara med er nästa år

 

Thank you. Det var lustigt sagt av dig, cred, men ville såklart klargöra det hela för mina fans.

 

Gl vid borden.

 

 

 

 

Näää jag fattar ingenting 8-)
hty58y.jpg
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bump8-)

 

 

Godmorgon. Inlägg nr 1000 får $10 på stars.

 

mvh richie rich

 

Jävla snåljåp. Kontrar med att inlägg nr 1001 får fyra barbiljetter på Berga Open 2012.

Plus en oöppnad, omärkt och sponsrad plastkortlek.

Ev även en tungkyss av TotalFarsa, smek i stjärten av jm_j och en hurring av LappRoffe.

 

Otroligt generöst och fin pr för dina turrar, men kan inte lägga mig.

 

Inlägg 2000 får $40, ett set med marker, ett ps3 spel och en bild på mina fötter.

 

Jävla snåljåp. Kontrar med att inlägg 10.001 får en ticket till Berga Open 20XX samt fri bar, fri massage och egen säng under nämnda turre.

Slänger även in två plastkortlekar, en poker.se key strap, en poker.se tändare samt ett foto av mig bakifrån, naken och framåtböjd.

 

Inlägg 20k får en laptop värd 3795 sek, en massage av valfri sort, en hora betald i oslo och $300 på valfri sajt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev en livesittning till innan året var slut. Den kunde jag varit utan. Blev största förslusten för året. -4170 spänn

 

Spelade väldigt dåligt/tiltat efter att ha tappat ett par potter. All in pre med AKs mot QQ, vi kör den 3 ggr och jag hittar inte ett enda av mina kort...

 

Det var väl starten på det kan man säga, sen bara rann pengarna iväg på skit...

 

Jaja, ser vi fram emot 2012. Hoppas det går bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick han pengarna?

 

Det förtäljde inte historien, men har svårt att se varför han inte skulle fått dom...

 

Var förresten ute igår på grabbarna grus här nere. Sitter ett ganska fräscht brudgäng bredvid och polaren smyger snyggt över och slår sig ner.

Efter typ tio minuter kommer han tillbaka med en uttryckslös, uppgiven, ja nästan lite panik slagen blick.

"Dom är fan 97or"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...