Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hur gick det Soni?

 

Någon som har bra tips på hur man blir av med sömnsvårigheter? Har fått mer och mer problem med det på sista tiden nämligen och har fått för mig att det är ganska vanligt bland pokerspelare.

Att ligga vaken en timme är standard numera, ofta blir det längre än så.

Ganska frustrerande iom att jag varvar pokern med att jobba dagtid vilket innebär 06.30 morgnar. Ingen höjdare att ligga vaken 3h i onödan då

 

se en film får mig lätt att somna av tristess, läsa ett par kalle anka tidningar, ät nånting med mycket socker i så är iallafall jag märkbart tröttare än tidigare när sockerkicken lagt sig, gör av med mer energi på dagen, inte dricka energidrycker/kaffe, träna en stund

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att röka för att somna är klart ett alternativ men känns lite som sista utvägen. Ska nog försöka va noggrannare med när jag dricker sista kaffet osv till att börja med.

Det är möjligt att min rutin med att ligga och mysa med tjejen ett tag när hon ska sova och jag gå på nattgrinden gör att kroppen inte automatiskt kopplar sängen med sömn längre.

Känns ju som en klart risky grej att ta bort dock då hon so far varit ganska lugn med att få sova själv mycket. Klurigt klurigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flikar in ett nyårslöfte.

 

Räknaren i Svenska Spel-klienten ska va på plus innan året är slut...

 

Jag e för tillfället back 4000, vilket får ses som okej för en nöjesspelare som mig. Det är väl snart 10 år man hållt på. 400 om året kan det väl va värt...

 

Där är ju några skott på turneringsfronten på 500-2000 i dom siffrorna också ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flikar in ett nyårslöfte.

 

Räknaren i Svenska Spel-klienten ska va på plus innan året är slut...

 

Jag e för tillfället back 4000, vilket får ses som okej för en nöjesspelare som mig. Det är väl snart 10 år man hållt på. 400 om året kan det väl va värt...

 

Där är ju några skott på turneringsfronten på 500-2000 i dom siffrorna också ;)

 

Fast svsklienten öppnade väl Mars 2006, så snart 7 år sen bara.

 

Så blir nästan 600kr per år ;) *petigt* :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finalbordsbubbla en microturre med 1500 man, imorse kl 03:30. Lönt att sitta 6 timmar och sen se sig själv kasta bort chipsen när tröttheten sätter in... Sämsta motstånd jag sett på länge...

 

$27 fick man för besväret.

 

Och så gick man upp kl 06:00 för att dra till jobbet också...

 

FML

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vettifan du, gillar att checka in ibland och se vad alla haft för sig, trots att vi bra skriver 1 inlägg per vecka typ. Det har blivit en rutin för mig hehe.

 

Jag tycker också det är trevligt att skriva lite då och då. Men ja, det blir ju inga HHs eller liknande längre. Mest icke poker relaterat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...