Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

Postad
Hittade en 3:e plats i en 200 rebuy live igår och 1500 pix. Var inne för 650. 3-handat skeppar man nior i SB och BB har plockat upp tior. Aningens osexigt...

Angående Milano:

Milanbiljetter

http://www.milanpoint.ch

Sightseeing

Fet kyrka, knalla upp på taket, kostar några euro, det var ganska trevligt. Sjysst utsikt. Glöm inte insidan dock.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Duomo_di_Milano

Galleria Vittorio Emanuele II, ligger bredvid kyrkan

http://sv.wikipedia.org/wiki/Galleria_Vittorio

Finns ju La Scala och lite sånt med om man vill, men annars var det väldigt trevligt att bara strosa runt och glo på folk, fika, käka och dricka vin. Tunnelbanan funkar väldigt smidigt.

Det finns loppisar/marknader lite varstans om sånt är intressant, googla så hittar du nog en lista på ställen, vissa dagar på vissa ställen osv.

Vi bodde på Idea Hotel Milano Corso Genova, bokat via hotels.com

http://www.ideahotel.it/web/en/idea-hotel-milano-corso-genova

Ganska okej hotell, ganska litet rum men fräscht och hygglig frukost. Relativt nära en T-bana. Tog Malpensa Express från flygplatsen till Cadorna och sen en kort taxitur så var man framme.

ty

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Grindat Breaking bad varenda lediga stund sista veckorna. Är på avsnitt 4 på Säsong 4 nu, riktigt bra serie och Mr White äger ju rejält. Varför jag inte sett den tidigare är ju en bra fråga...

Postad

Imorron ska undertecknad spela en tennisturnering, ja ni läste rätt...

Årligt arrangemang på grusbanan i Svalöv. 20 pers och så lottar man dubbelpar, dricker lite bärs och har det gött. Får dock skippa bärsen till förmån för turneringen på CC på eftermiddan.

Längesen jag spelade tennis seriöst men hoppas att takterna sitter i. Min serve var fruktad vill jag minnas, min backhand not so much...

Postad
Imorron ska undertecknad spela en tennisturnering, ja ni läste rätt...

Årligt arrangemang på grusbanan i Svalöv. 20 pers och så lottar man dubbelpar, dricker lite bärs och har det gött. Får dock skippa bärsen till förmån för turneringen på CC på eftermiddan.

Längesen jag spelade tennis seriöst men hoppas att takterna sitter i. Min serve var fruktad vill jag minnas, min backhand not so much...

Dubbelt GL!

Postad
Oj vilken tung spinnare! Vad vägde borren? ;)

haha körde 5grams spinnare och borren vägde givetvis 350g, vilket gör att en 350 grams spinnare borde kunna ge 24500 grams abborre :D

Läste dock någonstans att rekordabborren är på 4.5kg, i ryssland, sicket jävla monster!

Postad

Har svårt att tro en abborre ens klarar av att växa sig så stor som 4.5kg. Det svenska rekordet på 3.15kg är nog inte många hekto ifrån vad som är möjligt i en naturlig miljö. Givetvis kan den ryska abborren vara en nära besläktad art så som muskeyn är till gäddan och då kan dom kanske bli större där, orkar inte Googla det.

Fö är abborren det svenska rekord som räknas bland de svåraste att slå. Chansen att få en Gädda på 25kg är förmodligen större än att få en abborre på 3kg...

Postad
Har svårt att tro en abborre ens klarar av att växa sig så stor som 4.5kg. Det svenska rekordet på 3.15kg är nog inte många hekto ifrån vad som är möjligt i en naturlig miljö. Givetvis kan den ryska abborren vara en nära besläktad art så som muskeyn är till gäddan och då kan dom kanske bli större där, orkar inte Googla det.

Fö är abborren det svenska rekord som räknas bland de svåraste att slå. Chansen att få en Gädda på 25kg är förmodligen större än att få en abborre på 3kg...

Allt är större i Ryssland :D

Postad

Okej dags att whina av sig, hade homegame här hemma igår vilket resulterade till en av de sjukare games jag suttit på , drack sprit och hade trevligt.. hade dock inte räknat med att tandvärken skulle spöka som den gjorde då jag har fått inflammation i tandköttet.. blev helbränd och däckade först av alla för att vakna upp vid 07, påbörjade en cirkel med gurgla vatten , spy och försöka sova.. detta pågick till 13 och jag önskar inte ens min värsta fiende denna smärtan.. fy fan! Efter att ha googlat lite fick jag tips om att man kunde ta 2 ipren (eller ibumentin) + 2 alvedon samtidigt , trodde inte att det skulle funka men det gör de, blir uppsöka tandläkare på måndag om inte inflammationen har försvunnit.. Några huskurer på hur man kan få ner det snabbare? har gurglat väteperioxid i munnen och det verkar ha hjälpt lite, önska mig all lycka och att jag kan sova inatt iaf!

Postad
Okej dags att whina av sig, hade homegame här hemma igår vilket resulterade till en av de sjukare games jag suttit på , drack sprit och hade trevligt.. hade dock inte räknat med att tandvärken skulle spöka som den gjorde då jag har fått inflammation i tandköttet.. blev helbränd och däckade först av alla för att vakna upp vid 07, påbörjade en cirkel med gurgla vatten , spy och försöka sova.. detta pågick till 13 och jag önskar inte ens min värsta fiende denna smärtan.. fy fan! Efter att ha googlat lite fick jag tips om att man kunde ta 2 ipren (eller ibumentin) + 2 alvedon samtidigt , trodde inte att det skulle funka men det gör de, blir uppsöka tandläkare på måndag om inte inflammationen har försvunnit.. Några huskurer på hur man kan få ner det snabbare? har gurglat väteperioxid i munnen och det verkar ha hjälpt lite, önska mig all lycka och att jag kan sova inatt iaf!

inte riktigt en huskur men en tur till ökända("Plattan") borde vara en stadskur? hursom, låter inte kul.

Postad
Nyss bust i superweekend runt 40 av 71. Syna en bluff, jag hade fel...

Frågan kvarstår dock, var är smset i min lur om homegame igår?

Jag vet dålig stil, gör jag det bättre genom att säga att jag backa 1k ?

2/4game och där låg nog cirka ~20k på bordet :)

Postad
Jag vet dålig stil, gör jag det bättre genom att säga att jag backa 1k ?

2/4game och där låg nog cirka ~20k på bordet :)

Nej! Men jag blir fan glad varje gång jag ser ett inlägg av dig för att jag då blir påmind om lyckan när tre brudar tar en på kuken nästan samtidigt :mrgreen:

Harmyntan :heart:

Postad
Nej! Men jag blir fan glad varje gång jag ser ett inlägg av dig för att jag då blir påmind om lyckan när tre brudar tar en på kuken nästan samtidigt :mrgreen:

Harmyntan :heart:

Anledning till att dom stod och gnugga din kuk måste vara att du berättade om din bike baron ranking...

Postad

Sitter i ett gött uterum hos mina päron och skriver en jobbansökan.

Jobbet är på min egen avdelning så känns lite knast med vad man ska ha med och inte, jag har ju ändå jobbat där i tio år så dom borde känna mig vid det här laget, men gör en ordentlig ansökan ändå, det står ju i annonsen att man ska ha en technical education och at least ten years work experience in project management.

Har jag det? Icke! Dock så kommer jag klara jobbet galant ändå, med tanke på vilka gökar på avdelningen som har samma jobb så lär det ju inte va några problems.

Så därför så gör vi en ordentlig ansökan och så är saken biff, hoppas jag...

Postad
Anledning till att dom stod och gnugga din kuk måste vara att du berättade om din bike baron ranking...

Hade jag berättat om rankingen hade jag säkert fan fått ligga med allihopa med ;) Tyvärr måste jag rätta dig. Det var inte direkt gnuggande, det var bara en av tjejerna som kände ordentligt, dem andra två var mer av ett snabbt nuddande :(

Postad
Hade jag berättat om rankingen hade jag säkert fan fått ligga med allihopa med ;) Tyvärr måste jag rätta dig. Det var inte direkt gnuggande, det var bara en av tjejerna som kände ordentligt, dem andra två var mer av ett snabbt nuddande :(

Pluswhine imo

Postad
Sitter i ett gött uterum hos mina päron och skriver en jobbansökan.

Jobbet är på min egen avdelning så känns lite knast med vad man ska ha med och inte, jag har ju ändå jobbat där i tio år så dom borde känna mig vid det här laget, men gör en ordentlig ansökan ändå, det står ju i annonsen att man ska ha en technical education och at least ten years work experience in project management.

Har jag det? Icke! Dock så kommer jag klara jobbet galant ändå, med tanke på vilka gökar på avdelningen som har samma jobb så lär det ju inte va några problems.

Så därför så gör vi en ordentlig ansökan och så är saken biff, hoppas jag...

Hejja hejja:-D