omalley Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Vete fan hur ni lyckades men jag har blivit intresserad av tillställningen. Kommer det någon live-rapportering? Jag har hört rykten om en twitter bara för denna helg, men med tanke på vem som håller i den lär uppdateringarna framåt natten se ut typ såhär: 23.01 jsg ötr klre gylö kiuiuul =) Citera
hogge75 Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Vete fan hur ni lyckades men jag har blivit intresserad av tillställningen. Kommer det någon live-rapportering? Lysande! Ska bli kul att träffa dig på nästa Berga Open Citera
Metaddict Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Vete fan hur ni lyckades men jag har blivit intresserad av tillställningen. Kommer det någon live-rapportering? +1 faktiskt Citera
TotalFarsa Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Jag har hört rykten om en twitter bara för denna helg, men med tanke på vem som håller i den lär uppdateringarna framåt natten se ut typ såhär: 23.01 jsg ötr klre gylö kiuiuul =) Och du kommer att läsa varendaste stavelse Har skapat @BergaOpen och kommer att be mike ropa ut det så folk som orkar/vill tweetar till den kanalen. Enligt nån, som är mer insatt än mig, bör det fungera. *eye of a tiger-edit* Eller är det #BergaOpen jag menar?? Citera
SweetCharlotte Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Jag har hört rykten om en twitter bara för denna helg, men med tanke på vem som håller i den lär uppdateringarna framåt natten se ut typ såhär: 23.01 jsg ötr klre gylö kiuiuul =) Detta i kombination med en nästintill obefintlig täckning gör nog att ni inte ska hoppas på alltför mycket. Sorry.... eller tack och lov för det... Citera
Crappy Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Vi, läs Bjoelle, knäcker koden till det trådlösa nätverket, så var den frågan löst. Då kan vi kanske tom få upp en bild på TF när han somnat Citera
mceot Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Kommer inte Lima-folket? Kommer men åker inte förbi borlänge, det blir en rejäl omväg! Och jag bor kvar på hotell i hallsberg den natten /morgonen Citera
TotalFarsa Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Vi, läs Bjoelle, knäcker koden till det trådlösa nätverket, så var den frågan löst. Då kan vi kanske tom få upp en bild på TF när han somnat Jag gör en nisze och somnar nånstans där jag inte upptäcks förns dan efter, så var det problemet löst... Citera
schumme Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Kan nån utbilda mig i twitter? Vad fan e # och @. Har haft kontot skitlänge men aldrig pallat. Citera
TotalFarsa Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Kan nån utbilda mig i twitter? Vad fan e # och @. Har haft kontot skitlänge men aldrig pallat. Fattar fanimig inte heller men ska lattja runt med det lite o se om polletten trillar ner. Citera
Crappy Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Vete fan hur ni lyckades men jag har blivit intresserad av tillställningen. Kommer det någon live-rapportering? +1 faktiskt Det här är vad poker ska vara. Ett gäng polare, nya polare och gamla vänner träffas och umgås under perfekta former. Vi gör det vi "Älskar mest" Vi spelar poker och umgås med likasinnade. Fan bättre kan det inte bli, det här är årets höjdpunkter. Ett tack är för lite. Men jag hoppas andemeningen går fram Stort tack Mike Citera
TotalFarsa Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 + på C Ok, tror jag fått grepp om det här jämrans tweetandet nu... Man skriver enligt "#BergaOpen ... ... ..." så får vi allt i samma feed. Alltså viktigt att inleda med "#" och INTE "@". Citera
MikeTime Postad 1 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2012 Det här är vad poker ska vara. Ett gäng polare, nya polare och gamla vänner träffas och umgås under perfekta former. Vi gör det vi "Älskar mest" Vi spelar poker och umgås med likasinnade. Fan bättre kan det inte bli, det här är årets höjdpunkter. Ett tack är för lite. Men jag hoppas andemeningen går fram Stort tack Mike Yw m8. Tror dock inte att du är lika tacksam på lördag morgon. Ännu mindre på söndag förmiddag... Citera
Nizse Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Jag gör en nisze och somnar nånstans där jag inte upptäcks förns dan efter, så var det problemet löst... Kan vara lite kallt att somna under en bil nu bara. Citera
hubbahubba Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Jag måste tyvärr ställa min plats till förfogande. Frugan har blivit sjuk och jag måste leka Florence Nightingale. Tråkigt för er som blir av med lite döda pengar och grymt tråkigt för mig som missar tillställningen som jag sett fram emot sedan 16/10. Ni får ha det så trevligt, vi ses till hösten. Citera
MikeTime Postad 1 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2012 Jag måste tyvärr ställa min plats till förfogande.Frugan har blivit sjuk och jag måste leka Florence Nightingale. Tråkigt för er som blir av med lite döda pengar och grymt tråkigt för mig som missar tillställningen som jag sett fram emot sedan 16/10. Ni får ha det så trevligt, vi ses till hösten. Citera
MikeTime Postad 2 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2012 Ok, inget problem med twittrandet nu. Snygg-Stefan sätter upp ett NMT WiFi så alla har tillgång till bra internet i lokalen. Citera
MikeTime Postad 2 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2012 https://twitter.com/#!/search/realtime/%23bergaopen Citera
JohnH Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 En pokerspelare (vän med johnh) blev nekad inköp av en flaska vin pga att någon vid grannbordet, johnhs bord, var för glad. =) Jag var iof salongsberusad (inte i närheten av pakich då jag skulle upp 7 för o jobba) men i mitt esse när det gäller att prata och se till att folk garvade. Inte ok tydligen. Hur ser reglerna ut i Kumla? Citera
miata91 Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 En pokerspelare (vän med johnh) blev nekad inköp av en flaska vin pga att någon vid grannbordet, johnhs bord, var för glad. =) Jag var iof salongsberusad (inte i närheten av pakich då jag skulle upp 7 för o jobba) men i mitt esse när det gäller att prata och se till att folk garvade. Inte ok tydligen. Hur ser reglerna ut i Kumla? Är nolltollerans som gäller. Citera
MikeTime Postad 2 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2012 Det är lugnt. Ninja, Oscar och Arthur är varskodda och kommer försvara hus och hem. Citera
okocha Postad 2 Mars , 2012 Rapport Postad 2 Mars , 2012 När kan man anmäla sig till nästa fylleslag? Citera
Recommended Posts