MikeTime Postad 28 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2012 ...och där fixade Schumme ett gäng friplåtar i baren...! Citera
schumme Postad 28 Februari , 2012 Rapport Postad 28 Februari , 2012 ...och där fixade Schumme ett gäng friplåtar i baren...! Klonk. Dom där extramarkerna är inte aktuellt obv. Jag är fortfarande långt ifrån 106 kg eller va fan vi snacka om haha. Citera
mceot Postad 28 Februari , 2012 Rapport Postad 28 Februari , 2012 Har inte tänkt nämnvärt på namnskylt så idag fick dottern ställa upp som modell i pulkan, lite fotoshop senare så vips både namn och fru fortuna på bröstet. Favo whisky The balvenie golden cask 14years eller black ribbon tar med någon av ovanstående ska kolla lagret vad som finns;-) Citera
schumme Postad 28 Februari , 2012 Rapport Postad 28 Februari , 2012 Har inte tänkt nämnvärt på namnskylt så idag fick dottern ställa upp som modell i pulkan, lite fotoshop senare så vips både namn och fru fortuna på bröstet.Favo whisky The balvenie golden cask 14years eller black ribbon tar med någon av ovanstående ska kolla lagret vad som finns;-) Balvenie är fantastisk. Citera
MikeTime Postad 28 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2012 Finns det Smirnoff Ice Mja, nåt liknande iaf. Citera
slowboy Postad 29 Februari , 2012 Rapport Postad 29 Februari , 2012 Styrt namnskylt till mig och slowboy! Lite TF inspirerat, men... "lite" Citera
Nizse Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Eftersom jag är ensam dalmas denna gång och får lov att köra själv så undrar jag hur länge man kan hänga på söndagen innan gästfriheten börjar ta slut. Vill ju gärna dricka lite öl under lördagen Citera
schumme Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Jag och Clownen i en Ford Ka imorron... Bilen lämnar Landskrona kl 09:00. Lagavulin står på packlistan Citera
Saint_Bjorn Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Eftersom jag är ensam dalmas denna gång och får lov att köra själv så undrar jag hur länge man kan hänga på söndagen innan gästfriheten börjar ta slut. Vill ju gärna dricka lite öl under lördagen Kommer inte Lima-folket? Citera
MikeTime Postad 1 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2012 Eftersom jag är ensam dalmas denna gång och får lov att köra själv så undrar jag hur länge man kan hänga på söndagen innan gästfriheten börjar ta slut. Vill ju gärna dricka lite öl under lördagen Häng på du. Vi behöver säkert städhjälp på söndagen Jag och Clownen i en Ford Ka imorron... Bilen lämnar Landskrona kl 09:00. Lagavulin står på packlistan Citera
bjoelle Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Jag och Clownen i en Ford Ka imorron... Bilen lämnar Landskrona kl 09:00. Lagavulin står på packlistan Vänta nu här, ni åker faktiskt upp imorgon redan? Och åker förmodligen typ förbi mig, och jag har bokat tågbiljetter, wtf? Okej, min geografi från 5e klass var icke lysande, men hade inte varit världens omväg Citera
hubbahubba Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Vänta nu här, ni åker faktiskt upp imorgon redan? Och åker förmodligen typ förbi mig, och jag har bokat tågbiljetter, wtf? Det verkar finnas en lite glipa där du kan tränga dig in, eller hur tänkte du? Citera
TotalFarsa Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Vänta nu här, ni åker faktiskt upp imorgon redan? Och åker förmodligen typ förbi mig, och jag har bokat tågbiljetter, wtf? NelsonHaHa.jpg Citera
schumme Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Vänta nu här, ni åker faktiskt upp imorgon redan? Och åker förmodligen typ förbi mig, och jag har bokat tågbiljetter, wtf? Typ förbi är väl kanske att ta i , det hade blivit en detour på ungefär 8 mil. Vi kör väl E4:an till Linköping eller nåt tror jag. Citera
bjoelle Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Typ förbi är väl kanske att ta i , det hade blivit en detour på ungefär 8 mil. Vi kör väl E4:an till Linköping eller nåt tror jag. Kallas inte en detour/omväg, det kallas "lite tid vi gärna ödslar på denna gemytliga lagom klämgoa man för att han ska se genom fingrarna och inte instabanna er för att ni inte gör det". Nejdå, skämt åsido har jag redan köpt tågbiljetterna, och trodde det mer eller mindre kördes förbi, vilket irriterade mig för en stund då jag hatar SJ Citera
schumme Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Kallas inte en detour/omväg, det kallas "lite tid vi gärna ödslar på denna gemytliga lagom klämgoa man för att han ska se genom fingrarna och inte instabanna er för att ni inte gör det". Nejdå, skämt åsido har jag redan köpt tågbiljetterna, och trodde det mer eller mindre kördes förbi, vilket irriterade mig för en stund då jag hatar SJ Väger du under 100 kg gillar vi dig inte. SJ är väl trevligt, hinner du ju vinna ihop till anmälningsavgiften Citera
bjoelle Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Väger du under 100 kg gillar vi dig inte. SJ är väl trevligt, hinner du ju vinna ihop till anmälningsavgiften Är nog ett borderline-case ... båda två. Citera
schumme Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Är nog ett borderline-case ... båda två. Citera
Galvanizer Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Litet rutttips! (3 t:n är bättre än sär skrivning) Mjölby-Motala-Askersund-Hallsberg känns som ett bättre vägalternativ! Förutom några brobyggen i Motala så klart... Citera
MikeTime Postad 1 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2012 Litet rutttips! (3 t:n är bättre än sär skrivning)Mjölby-Motala-Askersund-Hallsberg känns som ett bättre vägalternativ! Förutom några brobyggen i Motala så klart... Betydligt kortare väg ja. Citera
schumme Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Betydligt kortare väg ja. Ok vi får se om vi hittar det hållet då Citera
Terribleturk Postad 1 Mars , 2012 Rapport Postad 1 Mars , 2012 Vete fan hur ni lyckades men jag har blivit intresserad av tillställningen. Kommer det någon live-rapportering? Citera
Recommended Posts