Hazzex Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Postad 12 Oktober , 2011 Hej, jag har ett väldigt märkligt problem med att starta svenska spels pokerklient. Efter att ha hållt på och mixtrat lite med hm osv så gick det inte att starta klienten. Eller den går att starta men det tar jättelång tid för den att starta sen laggar den också. Till slut när den kommer till 3/3 så svarar inte programmet mer är det någon som vet vad det kan vara för fel eller vad jag ska göra för att lösa detta? Citera
str1ke Postad 12 Oktober , 2011 Rapport Postad 12 Oktober , 2011 Kolla så att det inte finns en process som heter "Browserhost" som ligger och tar upp 100% processorkraft. Citera
Hazzex Postad 12 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2011 Nope hittar inget sådant. Undrar verkligen vad som är fel funkade tidigare idag. Sen när det hänger sig går det inte att starta igen, Då säger dem a poker client i s already running. Men i processer så är den avstängd Citera
Hazzex Postad 12 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2011 Kolla så att det inte finns en process som heter "Browserhost" som ligger och tar upp 100% processorkraft. nu funkade det igen tack för din hjälp ändå Citera
Esactun Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Postad 13 Oktober , 2011 Vad gör browserhost.exe egentligen, någon som vet det? För sedan jag börjat stänga av den har mitt ljudkort börjat leva sitt eget liv. Citera
freddyponken Postad 13 Oktober , 2011 Rapport Postad 13 Oktober , 2011 Vad gör browserhost.exe egentligen, någon som vet det? För sedan jag börjat stänga av den har mitt ljudkort börjat leva sitt eget liv. Det är webbläsaren som finns i klienten som uppdaterar med massa skit. Citera
ostkroken Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Postad 14 Oktober , 2011 Om man har en seg dator så kan man stänga ner browserhost.exe. Det brukade jag göra innan jag köpte en sprillans ny dator och märkte att allt flöt på fint ändå. Citera
str1ke Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Postad 14 Oktober , 2011 Browserhosten verkar bugga sönder för mig ibland. Det blir nästan alltid problem när datorn har varit i viloläge och sen startas upp igen. Har märkt att det är Internet Explorer som alltid används även om man har en annan standardwebbläsare. Citera
ostkroken Postad 14 Oktober , 2011 Rapport Postad 14 Oktober , 2011 Browserhosten verkar bugga sönder för mig ibland. Det blir nästan alltid problem när datorn har varit i viloläge och sen startas upp igen. Har märkt att det är Internet Explorer som alltid används även om man har en annan standardwebbläsare. Vilket är ganska korkat imo. Citera
Esactun Postad 17 Oktober , 2011 Rapport Postad 17 Oktober , 2011 Ibland får jag då jag stängt av svs och vill starta det igen. "A poker client is already running on this computer!" Vilken fil ska man stänga av i aktivitetshanteraren för att kunna starta SVS? Börjar bli tjatigt att starta om datorn varje gång. Citera
K_MaN Postad 17 Februari , 2012 Rapport Postad 17 Februari , 2012 Mitt virus program klagar på svenska spels browserhost.exe fil..... nåt att bli oroad över? Citera
Recommended Posts