Crappy Postad 22 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 22 Oktober , 2011 Ge inte upp, ge inte upp. Vi håller tummarna Citera
bjoelle Postad 22 Oktober , 2011 Rapport Postad 22 Oktober , 2011 Tydligen jobbar jag inte tillräckligt bra eftersom ingen vill åka ihop med mig . Vet inte om vi kan lösa någon form av samåkning från denna delen av landet, om det kan hjälpa? Är det någon att spela med som är problemet erbjuder jag dig gbg-nisse, gratis, och det är ingen dålig lagpartner Citera
sandsater Postad 23 Oktober , 2011 Rapport Postad 23 Oktober , 2011 Prisfördelning? Tänker på om det bara är lag, eller lag + individuellt á la CC Citera
Aceofclubs Postad 23 Oktober , 2011 Rapport Postad 23 Oktober , 2011 Det är bara lag som gäller. Det på CC är ju helt individuellt där man bara sammanräknar placeringspoäng. Vitt skillt från lagpoker där man kan byta plats och flytta runt marker. Citera
Ängeln17 Postad 23 Oktober , 2011 Rapport Postad 23 Oktober , 2011 Vet inte om vi kan lösa någon form av samåkning från denna delen av landet, om det kan hjälpa? Är det någon att spela med som är problemet erbjuder jag dig gbg-nisse, gratis, och det är ingen dålig lagpartner Tackar för erbjudandet men orkar inte sitta och åka 2-2½ timme enkel resa själv. Men fortsätter jobba påt. Citera
heroxz Postad 23 Oktober , 2011 Rapport Postad 23 Oktober , 2011 Finns det fortfarande platser kvar? Isf vill jag anmäla ett lag till. Låt oss kalla dem Team Vithaj. //heroxz Citera
Aceofclubs Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Postad 24 Oktober , 2011 Japp, ska va lugnt. Noterat. Citera
Aceofclubs Postad 24 Oktober , 2011 Rapport Postad 24 Oktober , 2011 Väntar svar från några så först till kvarn... Citera
Vaiden Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Postad 25 Oktober , 2011 Tja! Jag och en polare är sugna på att delta ifall det finns platser kvar.. Citera
Aceofclubs Postad 25 Oktober , 2011 Rapport Postad 25 Oktober , 2011 Först till kvarn... några veliga människor som inte kan bestämma sig får bli av med sina platser isf... Citera
Aceofclubs Postad 26 Oktober , 2011 Rapport Postad 26 Oktober , 2011 Uppdatering status idag. 17 lag helt klara se nedan Da Shib Team EH PopEye Futt Buckers Hellström Team VeMy Snoken och Jag Hjunke Ginger Löve Sandsäter Backstreet Boys Heroxz Team Vithaj Bjoelle 1 Bjoelle 2 Labans Fiskar Nilsbarn Behöver konfirmation: Schultzie Vaiden Kannibal Ängeln Har dessutom 4 st på klubben som jag väntar svar i från. Citera
Crappy Postad 26 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 26 Oktober , 2011 Suck Första avhoppet, det är jag. Jobbarhelg för sambon och dålig koll av Crappy. Men ni slipper mig inte helt. Jag kommer vara där under dagen utan att deltaga, någon får se till att hålla koll på er Citera
Ängeln17 Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Postad 27 Oktober , 2011 Uppdatering status idag. 17 lag helt klara se nedan Behöver konfirmation: Ängeln Ser lika mörkt ut som på Kameruns avbytarbänk, som Arne Hägerfors sa . Så tyvärr lär det inte bli nått. Citera
Schultziie Postad 27 Oktober , 2011 Rapport Postad 27 Oktober , 2011 Behöver konfirmation: Schultzie . Polaren var upptagen tyvärr-. Passar! Citera
Schultziie Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Postad 28 Oktober , 2011 Polaren var upptagen tyvärr-. Passar! Hittade en annan fisk som vill vara med! Lag: Gul...igen Citera
Crappy Postad 28 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 28 Oktober , 2011 Bra schult.. schull... shculttt.... Djäflans Amarone Riktigt kul. Uppdaterad anmälningslista i första inlägget Citera
Schultziie Postad 28 Oktober , 2011 Rapport Postad 28 Oktober , 2011 Bra schult.. schull... shculttt.... Djäflans Amarone Riktigt kul. Uppdaterad anmälningslista i första inlägget Haha Ska inte göra dig besviken! (Ps. En Amarone på mig vid vinst) Citera
Vaiden Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Postad 31 Oktober , 2011 Vi kallar oss team "en ful fisk". Finns det platser kvar isf är vi på!!! Såg nyss att vi har en plats reserverat Ses i helgen! Citera
fraallan Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Postad 31 Oktober , 2011 Suck Första avhoppet, det är jag. Jobbarhelg för sambon och dålig koll av Crappy. Men ni slipper mig inte helt. Jag kommer vara där under dagen utan att deltaga, någon får se till att hålla koll på er Borde vara bestraffning på sådant här.... Citera
Aceofclubs Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Postad 31 Oktober , 2011 Borde vara bestraffning på sådant här.... Det är det.... Citera
heroxz Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Postad 31 Oktober , 2011 Måste tyvärr meddela att team heroxz och team vithaj måste droppa av turren pga kompis ska gifa sig och ha svensexa på lördag. så tyvärr.. Citera
Crappy Postad 3 November , 2011 Författare Rapport Postad 3 November , 2011 Försöker lära mig räkna. 17 lag ska det vara Citera
Crappy Postad 4 November , 2011 Författare Rapport Postad 4 November , 2011 "50% of Crapp" är tillbaka. Jag tänkte gett mig in på en förklaring, men inser omöjligheten i det Citera
Recommended Posts