Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Tack, får väll bli expressen om uppkopplingen håller...

Huh, har dom web-tv?

De va ju de jag trodde :evil: . Men text-tv är ju nästan som live :? . Bonde inte någon etablerad kanal kunna sända nu när det blir semi?

Postad

jag är helt lost som sagt men olearys ska tydligen sända enligt hemsidan så jag knatar väl dit då, vilken kanal det är är lite oklart. sen om man får se en finsk semifinal på dansk tv med ryska kommentatorer så får det väl bli så

Postad

Radiosporten sänder matchen från kl 17,00 så de blir kanonbra för mig

(Är lite skrockfull när de gäller att lyssna på radio respektive kolla på TV i idrottssammanhang. Om jag ser på TV brukar svenskarna förlora medan de tenderar att vinna om jag lyssnar på radio, detta gäller framför allt pingis och tennis :? )

Postad

Svensk tennis har inte varit särskilt spännande sen Edberg la av. Men vilken underbar lirare han var. Han och j-o var idolerna när man växte upp.

Kul om Johansson lyckas fixa det här.

Postad

Han lyckades ju relativt oväntat ta hem Australien Open för några år sedan så chansen finns helt klart.

Jag har varken sportexpressen eller tv2 (tycker synd om mig själv... :cry: )

Postad

Nja,

Roddick kan han slå,även om det är ett longshot såsom amerikanen servar.Federer slår INGEN,förutsatt att han håller sig frisk.

På gräs är Schweizaren snudd på oslagbar för tillfället.Krossen av Hewitt igår var en av de grymmare uppvisningar jag sett.Federer,Sampras,McEnroe och Borg.De bästa grässpelare jag sett!

Postad

DSF visar oxå matchen, om det nu e nån som har den kanalen...

Ser rätt tufft ut för Tompa. Han torska just 3:e set i tie. Missar många enkla bollar. Och de ynka breakbollar han får bränner han.