APC Postad 29 Juni , 2005 Rapport Postad 29 Juni , 2005 Är det någon kanal som visar Thomas Johanssons kvartsfinal idag? Citera
highbury90 Postad 29 Juni , 2005 Rapport Postad 29 Juni , 2005 Sport-expressen och dansk tv2 alt. zulu Citera
APC Postad 29 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 29 Juni , 2005 Tack, får väll bli expressen om uppkopplingen håller... Citera
eyedol Postad 30 Juni , 2005 Rapport Postad 30 Juni , 2005 Tack, får väll bli expressen om uppkopplingen håller... Huh, har dom web-tv? Citera
Bapp Postad 30 Juni , 2005 Rapport Postad 30 Juni , 2005 SportExpressen är en nystartad TV-kanal. Finns att kolla på med ComHem och digitalbox iaf. Kanske med fler leverantörer också. Citera
APC Postad 30 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 30 Juni , 2005 Tack, får väll bli expressen om uppkopplingen håller... Huh, har dom web-tv? De va ju de jag trodde . Men text-tv är ju nästan som live . Bonde inte någon etablerad kanal kunna sända nu när det blir semi? Citera
devalanteriel Postad 30 Juni , 2005 Rapport Postad 30 Juni , 2005 Verkar inte så. Jag gråter blod. Edit: Oooh, DSF verkar sända. Det har jag ju. Citera
Bernt Postad 30 Juni , 2005 Rapport Postad 30 Juni , 2005 Kan man se Sport-Expreesen om man har Comhem utan digitalbox? Citera
devalanteriel Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Nej, kanalen finns inte i basutbudet. Citera
nucleus Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 hur kommer det sig att eurosport inte sänder semifinalerna eller är det jag som inte kan läsa tablåer? fattar ingenting av detta, vilka sänder egentligen? Citera
devalanteriel Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Jag begriper inte heller varför Eurosport inte sänder. Antar att rättigheterna kostade för mycket eller nåt... de sände inte förra året heller. Citera
nucleus Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 jag är helt lost som sagt men olearys ska tydligen sända enligt hemsidan så jag knatar väl dit då, vilken kanal det är är lite oklart. sen om man får se en finsk semifinal på dansk tv med ryska kommentatorer så får det väl bli så Citera
devalanteriel Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Någon på dvdforum har tydligen ringt ComHem och bett dem att ersätta Animal Planet med SportExpressen under semin... hur bra de gör det och om det bara gäller honom vet jag dock inte. Citera
APC Postad 1 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2005 Radiosporten sänder matchen från kl 17,00 så de blir kanonbra för mig (Är lite skrockfull när de gäller att lyssna på radio respektive kolla på TV i idrottssammanhang. Om jag ser på TV brukar svenskarna förlora medan de tenderar att vinna om jag lyssnar på radio, detta gäller framför allt pingis och tennis ) Citera
thekid Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Svensk tennis har inte varit särskilt spännande sen Edberg la av. Men vilken underbar lirare han var. Han och j-o var idolerna när man växte upp. Kul om Johansson lyckas fixa det här. Citera
Bernt Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Han lyckades ju relativt oväntat ta hem Australien Open för några år sedan så chansen finns helt klart. Jag har varken sportexpressen eller tv2 (tycker synd om mig själv... ) Citera
Von oben Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Nja, Roddick kan han slå,även om det är ett longshot såsom amerikanen servar.Federer slår INGEN,förutsatt att han håller sig frisk. På gräs är Schweizaren snudd på oslagbar för tillfället.Krossen av Hewitt igår var en av de grymmare uppvisningar jag sett.Federer,Sampras,McEnroe och Borg.De bästa grässpelare jag sett! Citera
raol Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Finns det ingen radiostream på nätet?? Edit: Hittade detta på wimbledon.org: http://play.rbn.com/play.asx?url=bt/bt/open/wmlive/wimbledon/wimbledon_radio.wma 1-0 till Tompa! Sweet! Fast helvete vad streamen laggar. Citera
Donner Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 DSF visar oxå matchen, om det nu e nån som har den kanalen... Ser rätt tufft ut för Tompa. Han torska just 3:e set i tie. Missar många enkla bollar. Och de ynka breakbollar han får bränner han. Citera
Hakan Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Eurosport har rättigheter yill alla Grand Slam utan Wimbldeon. Surt men sant Citera
Recommended Posts