Gå till innehåll

Homegame CG med SUPER fisk som hit&runnar

Vad ska man göra åt en hit&runner?  

28 medlemmar har röstat

1. 1. Vad ska man göra åt en hit&runner?

• Bryta av benen på killen
      4
    • Säga åt honom att han är ren jävla fitta och sen skicka hem honom.
      2
    • No problem, tills nästa gång så har man berättat om fenomenet och att det inte är acceptabelt
      22

Recommended Posts

Postad
att big less överdriver. Han har tydligen fått sina ben brytna förut

Om det inte har nått fram hela vägen än så kan jag citera trådens nyckelmening åt dig.

Den som framstår som en idiot i den här tråden är du [Freddy1337].

Postad
att big less överdriver. Han har tydligen fått sina ben brytna förut

Faktiskt inte. Har du tänkt göra något åt saken?

Har läst inlägg av dig i denna tråd om den FTP:s förlorade licens, där du också tycker att det är mest synd i hela världen om just dig, är ful i munnen och spyr ur dig irrationell och missriktad ilska.

Det konstiga är inte att fisken lämnade ditt bord. Det konstiga är att han överhuvudtaget satte sig vid det.

Postad
Särskilda regler för superfiskar imo. Tacka för att han var med, beröm honom och gratulera till vinsten och hälsa honom välkommen tillbaka. Eller tror du han blir sugen på att komma tillbaks om du skäller ut honom för att han har oförskämdheten att lämna ert cashgame innan han torskat hela sitt inköp?

+1

Svårare än så är det inte, folk.

Postad

fniss

Har läst inlägg av dig i denna tråd om den FTP:s förlorade licens, där du också tycker att det är mest synd i hela världen om just dig, är ful i munnen och spyr ur dig irrationell och missriktad ilska.

Det konstiga är inte att fisken lämnade ditt bord. Det konstiga är att han överhuvudtaget satte sig vid det.

Vad är det egentligen för fel om att tycka synd om sig själv? Tycker du man ska vara en machoman?

Nu handlar inte den här tråden om att tycka synd om mig, utan den handlar faktiskt om vad man ska göra åt en fisk hit&runner. Även fast min utgångspunkt kanske var lite fel(och blanda inte in röstnings alternativen nu för fan, jag gjorde dom mest för skoj).

Du m.fl. har försökt trycka på mig, men jag antar att det är det man får ta om man inte är korrekt.

Förövrigt har jag glömt det sista i historien. Fisken satt kvar vid bordet i två timmar till och väntade på att vi skulle till lokala krogen. Om du fortfarande inte förstår min frustration så säger vi; Tack och hej

Postad

Homegames etik och moral är väl ganska enkel och logisk?

Tycker ni det är tråkigt med folk som bara spelar korta stunder så skit i att bjuda in dem?

Tycker ni det är okej att fiskar drar tidigt för att dom bidrar med så pass stort värde så får ni väl utvärdera fördelarna mot nackdelarna.

Generellt så är den logiska ordningen som så att man bjuder hellre in en fiskig hit´n runner än en duktig moralisk och etiskt spelare. Men samtidigt så väljer man ju hellre en fisk som inte gör hit´n run före en fisk som gör det.

Jag hade personligen vid nästa tillfälle innan man drar igång spelet sagt att vi måste säga till x-antal timmar/minuter innan man ska dra, och om alla är med på det så slipper du detta problemet.

OP: Finns en ganska rolig story om amarillo slim i "liknande" situation fast omvänd, där han gulade en stor fisk gång på gång och hade svårt att ta sig därifrån (med livet i behåll).

Postad

OP: Finns en ganska rolig story om amarillo slim i "liknande" situation fast omvänd, där han gulade en stor fisk gång på gång och hade svårt att ta sig därifrån (med livet i behåll).

Ja, haha! Rolig historia! Verkligen.. :shock:

Postad

Snap

utan den handlar faktiskt om vad man ska göra åt en fisk hit&runner.
Man kan inte göra något åt det. Fattar du inte det? Eller du kanske ska tvinga honom att stanna, och "skämta" om att bryta benen på honom. Har du aggressionsproblem i övrigt?

jag gjorde dom mest för skoj).

Kul skämt. Har du aspergers eller är du en buse?

Du m.fl. har försökt trycka på mig, men jag antar att det är det man får ta om man inte är korrekt.

Man får ta det för att man förtjänar det, vilket du gjorde.

Postad

Du har gjort bort dig, lev med det. Du ställer frågor och får fel svar och då kör du den klassiska "men azzå gud sluta hetza jag skämta ju bah om allt!"

Det är en gammal level, den är dålig, och played out.

Du kan ju inte sitta och va hur jävla keff som helst och ska tro att alla håller med som några hjärndöda zombies.

Postad

Tjack

Luder

Skapar tråden som ska vara öppen för diskussion, skapar röstningen för att det ska va lite kul o se mer resultat.

Hålla med om vad om jag får fråga?

Tomivey, 2011. Gå och bryta någons ben för en Hit&run. Finns säkert miffon som gör det där ute. Miffon som du och big less har träffat.

Har ni två kollat in på stejk avdelningen nyligen? Näh fan ska nog inte rekommendera er att dra dit, ni kommer nog bli av med era pengar på direkten.

Postad

tomivey... sök hjälp. Om det skulle finnas något mer patetiskt än att lägga krokben på pensionärer så skulle det vara att obefogat ösa skit över nätet på någon random trådskapare. Vafan har ni flytt hit efter aftonbladets skärpta regler angående kommentarsfälten eller?

Postad
Effektivt sätt att utestänga förlorande spelare.

Tycker att folk överlag är alldeles för hårda mot fisken. Kom ihåg vem det är som livnär er! Fisken måste ha chansen att vinna ibland för att det ska vara kul att fortsätta. Den som förlorar varje gång slutar förr eller senare spela.

Alla får väl köra sina egna homegames regler? Att bestämma en viss tid eller att man måste säga till minst en timme innan man ska dra är en alldeles utmärkt regel då man oftast spelar shorthanded och bordet kan riskera att brytas upp om en väljer att lämna.

Dessutom är det väl mycket roligare och rättvisare om man bjuder in folk som inte går hem efter 10min när det finns folk som vill spela och då gärna längre perioder. Jag skulle aldrig få för mig att bjuda in nån fisk som bara ska komma förbi och spela nån timme för att sedan tex dra ut på fest. Jag bjuder hellre dit en annan som verkligen vill spela.

Vem fan livnär sig på homegames man kör privat eller med sina kompisar?